מודל הלמידה החקרנית בבי"ס אהוד מנור
אבולוציה של השפה, ניוון שרירים, החלל החיצון ואסטרונומיה הם רק חלק מהנושאים אותם בחרו לחקור תלמידי בית הספר היסודי על שם אהוד מנור בפתח תקוה. הלימוד נעשה במסגרת כיתה גמישה תחת ליווי מורה המקנה להם מיומנויות חקר. התוצאה: סיפוק, עניין ולמידת אחריות
פורסם:

בי"ס יסודי "אהוד מנור" בפתח תקוה, מציג כיתה גמישה במודל למידה חקרנית.
התלמידים: לומדים להיות אחראיים ללמידה שלהם. הם חופשיים לבחור בכל נושא שהם מתעניינים בו, שרלוונטי להם, שמסקרן אותם ובנוסף מקבלים אוטונומיה לנהל את זמן הלמידה שלהם בעצמם, ואף לצאת מהכיתה האורגנית כשסיימו את משימותיהם, כדי להתקדם בחקר.
המורה: מלמדת מיומנויות חקר, מלווה את התלמידים, מנחה ותומכת.
ביה"ס: מעמיד לרשות התלמידים את כל המשאבים הנדרשים לצורך החקר. התלמידים מדווחים על עניין, סקרנות, אחריות והרבה כיף וסיפוק מהלמידה.
מצאתם טעות לשון?