מתלבטים איפה לחגוג את הקיץ הקרוב? רוצים לשלב בין חוף ים מושלם לחיי לילה סוערים? לא מפחדים ממעט שיט על המים? בלו את החופשה הבאה שלכם באי. אם עייפתם מלשמוע על איביזה ומבחינתכם הגיע הזמן להכיר מקומות אחרים, הרשו לנו להציג בפניכם את שבעת יעדי החופשה השווים ביותר, שיאפשרו  לכם לתפוס קצת שמש, לטבול בים מופלא ולבלות כל הלילה.

קופנגאן: מהירח השחור ועד חווית הג'ונגל

Panviman Resort, קופנגן
ממסיבה למסיבה ואחר כך לחוף. קופנגן
המסיבות הכי טובות בתאילנד נערכות בליל ירח מלא, וכל הסיפור התחיל ממסיבה קטנה וכמה גיטרות לפני עשרים שנה. מאז, מתמלאת קונפגאן (Ko Pha Ngan), הידועה גם בזכות עצי הקוקוס שלה, בתיירים ובתושבים מהאיים הסמוכים, שמגיעים בתקופת מסיבת ה"פול מון". המסיבה המרכזית נערכת בחוף הזריחה (Sunrise Beach), בהאדרין (Haad Rin), וכוללת לא פחות מ-10 מערכות סאונד שימלאו את אוזניכם במוזיקה שתשאיר אתכם על הרגליים עד אור הבוקר. המסיבה לא נערכת רק בחוף המרכזי, אלא מתפרשת גם לברים ולחופים הסמוכים. אם אתם בעניין של מסיבה שלא נגמרת לעולם, מומלץ להגיע לפני המועד הרשמי ולהשתתף במסיבות "ירח שחור", "חצי ירח מלא" (הנערכת פעמיים בחודש), ו"חויית הג'ונגל". אל תשכחו להשאיר לעצמכם כמה ימים לנוח על החוף היפהפה אחרי שתסתיים תרועת הפסטיבלים.
מסיבה בקופנגן (צילום: Bleeding Mole)
פאן בקופנגן | צילום: Bleeding Mole

מסיבת פול מון בקופנגן (צילום: Andrew Poynton)
פול מון היא ווי קאם | צילום: Andrew Poynton

מיקונוס: צעירים מכל העולם

האי מיקונוס (Mykonos), הידוע בבתיו הלבנים וברחובות והסמטאות המבוכיים, נחשב לאחד האיים היוקרתיים ביותר ביוון, ומדי שנה ממלאים את חופיו תיירים שבאים לשוטט בין חופיו והאטרקציות התיירותיות שבו. אבל הם לא היחידים: בכל קיץ מגיעים למיקונוס גם צעירים מכל רחבי העולם, שיושבים בברים הטרנדיים וחוגגים במועדונים.

מיקונוס (צילום: אימג'בנק / Thinkstock)
שהשלווה לא תטעה אתכם, כן? מיקונוס | צילום: אימג'בנק / Thinkstock

בעיר המרכזית, Chora, יש מספר מועדונים, אך חיי הלילה מתרכזים לאורך רצועת החוף החולית, שם תמצאו מועדונים תחת כיפת השמיים המשקיפים על האי ועל הים, הופעות חיות, דיג'ייס מרחבי העולם, מוזיקה יוונית, ברים שעוצבו על ידי אמנים, מרתפי יינות שהוסבו לברים ועוד ועוד. בסוף אוגוסט מתקיים באי פסטיבל ה-XLSIOR של הקהילה הגאה, שעל פי המארגנים צפוי להביא לבדו "רק" כ-30 אלף איש לאי.

ארובה: מסיבות חוף אל תוך הלילה

ארובה, האנטילים ההולנדיים, החופים היפים (צילום: אימג'בנק / Thinkstock)
חכו חכו מה קורה פה בלילה | צילום: אימג'בנק / Thinkstock
האי ארובה (Aruba) משתייך לקבוצת האיים הקריביים, הנמצאים צפונית מזרחית לוונצואלה, וידוע בחופיו הלבנים ובעובדה שבמשך כל השנה תוכלו לסמוך על מזג אוויר חמים. מזג האוויר הטרופי הוא סיבה טובה לא לחכות במיוחד לקיץ כדי לחגוג בטריטוריה ההולנדית של ארובה, המלאה בברים, מועדונים ואפילו מספר בתי קזינו עם הופעות חיות, לטובת מי שאוהב לשלב ריקודים והימורים.

עם שקיעת החמה אל הים הכחול, עולה הווליום בברים וסצינת חיי הלילה, שאינה שייכת לתיירים בלבד, מתחילה: מסיבות על החוף, ריקודי סלסה ושאר מחולות לטיניים, מסיבות על ספינות השטות בים ועוד. אם אתם בעניין של מסיבות הארד-קור, תצטרכו להשאיר את העיניים פקוחות, כי האקשן מתחיל מאוחר יותר. מצד שני, כיוון שאתם ממילא בחופשה, תוכלו לישון עד מאוחר ולקום רגע לפני שמתחילה ה-Happy Hour, כדי להמשיך לעוד לילה סוער.

 פלוריאנופוליס איליה סנטה קטרינה: גולשים וחוגגים

שם  אמנם נשמע יווני, אבל העיר פלוריאנופוליס (Florianópolis) ברזילאית בכל רמ"ח אבריה. העיר הדרומית, המכונה בקיצור "פלוריפה" היא המתויירת ביותר בדרום המדינה, וחביבה מאוד על גולשים רבים; ואיפה שיש גולשים יש מסיבות.

פלוריאנופוליס 2 (צילום: אימג'בנק / Thinkstock)
החופים המדהימים מושכים את הגולשים | צילום: אימג'בנק / Thinkstock

הן ברחבי העיר והן באי "איליה סנטה קטרינה" (Santa Catarina) הסמוך תמצאו שפע של מועדונים וברים. ב-2009 הוכתרה העיר כיעד המסיבות הטוב ביותר של השנה על ידי הניו יורק טיימס, ולא לחינם: זה לא המקום למצוא בו מוצ'ילרים עייפים ומרוטים, כי אם אנשים ממעמד בינוני-גבוה, שיכולים להרשות לעצמם לבקר באיזור שנחשב לאחד היקרים בברזיל. פה לא מסתובבים עם תיק על הגב, אלא עם גוצ'י על הזרוע.

אין תמונה
ואיפה שיש גולשים יש מסיבות

ביצ'קומבר איילנד: קט אבל סוער

אם אתם מוכנים להרחיק טוס בשביל המסיבה שלכם, סעו לאיי פיג'י, ובאופן ספציפי לביצ'קומבר איילנד (beachcomber). בכל הנוגע לחוף עצמו, הסירו דאגה מליבכם, אתם הולכים לפגוש ברצועת חוף לבנה מרהיבה ביופייה, מקום נהדר לבטן-גב, וכמובן - להשתתפות בטקס השקיעה שמתקיים אחר הצהריים.

אין תמונה
קטן קטן אך לוהט. ביצ'קומבר איילנד

בניגוד ליעדים אחרים שציינו עד כה, פה לא תמצאו ברים ומועדונים פזורים בשטח, בעיקר מכיוון שמדובר באי קטן. חיי הלילה של ביצ'קומבר מתרכזים במקום אחד, ה-Barefoot Bar, שאליו כמובן שמגיעים יחפים. העובדה שיש באי רק מקום אחד לצאת אליו עשויה להוות יתרון, כיוון שכל האנשים שתפגשו במהלך היום - כאלו שתחבבו וכאלו שאולי קצת פחות - יהיו אתכם בערב במסיבה.

הוואר:  על הקרפה דיאם כבר שמעתם?

קרואטיה זכתה החודש להיכנס לאיחוד האירופי וזו סיבה מספיק טובה לבוא לחגוג עם תושבי האי הוואר (Hvar), הממוקם על חוף הים האדריאטי. הסיבה השניה היא הנוף, השונה מכל מה שעולה בדעתכם כשאתם חושבים על אי, וכולל מטעי פרי, עצי זית ושדות לבנדר. העיר המרכזית בעיר - הוואר גם היא - מושכת צעירים רבים שרוצים לנצל כל רגע פנוי לחגיגות.

הוואר קרואטיה (צילום: אימג'בנק / Thinkstock)
יעד עולה לחוגגים. הוואר קרואטיה | צילום: אימג'בנק / Thinkstock

בהתאמה, המועדון הידוע ביותר (אך לא היחיד), הוא ה"קרפה דיאם" (Carpe Diem), בעל החצר רחבת הידיים, שבה אפשר לפזז ולצפות בזריחת הירח. למי שמעדיפים את המסיבה שלהם על החול, בחוף בעל אותו שם תמצאו מועדון נוסף - סטיפאנסקה (Stipanska bay), שאליו ניתן להגיע במונית-סירה.

הוואר קרואטיה 2 (צילום: אימג'בנק / Thinkstock)
וכשמגיע הלילה מתחילות החגיגות | צילום: אימג'בנק / Thinkstock

סנט לוסיה: בילויים לכולם

האי הטרופי סנט לוסיה (Saint Lucia) נחשב לאחד היעדים הפופולריים בקריביים בזכות מזג האוויר ואתרי הנופש הרבים בו. בדומה לארובה, גם סנט לוסיה ידוע כאחד ממרכזי חיי הלילה באיזור, וברחבי האי תמצאו עשרות מועדוני לילה ודיסקוטקים, שמשתדלים לרצות את כל שכבות הגיל וכל קבוצות הטעם. במילים אחרות: גם אם אתם צעירים ואוהבים את המועדונים שלכם מחרישי אוזניים, וגם אם לכאורה עברתם את הגיל, אבל אתם עדיין אוהבים לבלות - בסנט לוסיה תמצאו את המקום שלכם. בכל מקרה, בימי שישי תזכו לפגוש את המקומיים, שלא משאירים את המוזיקה רק לתיירים, ותורמים את חלקם למסיבות הרחוב.

סנט לוסיה קריביים (צילום: אימג'בנק / Thinkstock)
מתאים לכולם. סנט לוסיה | צילום: אימג'בנק / Thinkstock