ריהאנה וביקיני: הפכו למילים נרדפות

ריהאנה בביקיני (צילום: Splash News, Splash news)
ארטיק מנטה על החוף | צילום: Splash News, Splash news
ככה זה כשהפפראצי אפילו לא צריכים לרדוף אחרייך כדי לתפוס אותך משתזפת, וכל עוקבייך בטוויטר מקבלים תמונות שלך בחוטיני על בסיס קבוע. בין שלל בגדי הים של הזמרת בלט הביקיני הזעיר הזה בצבע תכלת, שנלבש בזמן ביקורה של ריהאנה בפולין - משהו בשילוב בין הצבעים הקרירים לעורה השחום נראה לנו מרענן, כמו ארטיק מנטה על החוף.

 ביונסה: חושפת טפח, מכסה טפחיים

את ממש לא חייבת לחשוף הכל כדי להיות סקסית, מוכיחה לנו ביונסה פעם אחר פעם. בגד הים השלם הזה, למשל, חושף טפח ומכסה טפחיים, ומזכיר לנו שאין דבר יותר לוהט מקצת דמיון ומסתורין. אגב, הצבע זה בגלל בלו אייוי?

ביונסה (צילום: tumblr)
שלמה ומהממת | צילום: tumblr

מארינה מקסימיליאן בלומין: חטובה מתמיד

לאחרונה התבשרנו כי ובעלה עמית קרני נפרדים אחרי שנה אחת בלבד, אבל רק לפני חודש השניים היו נראים מאושרים ומאוהבים בחופשה זוגית בים המלח. טוב, אולי זה רק נראה כך בגלל בגד הים השלם והצבעוני של מארינה, שדגמנה גזרה חטובה מתמיד. בניגוד לבלומין וקרני, דווקא בגד הים והמכנסונים הללו נראו כאילו הם נועדו זה לזה.

מרינה מקסימיליאן בלומין והבעל בחופשה רומנטית (צילום: אלירן אביטל)
בגד הים והמכנסונים נועדו זה לזה. הבעל כנראה שפחות | צילום: אלירן אביטל

סלינה גומז: יפה לך סיקסטיז

המעריצים של סלינה גומז רגילים לראות אותה בבגדי ים זעירים וטרנדיים, אבל בהפקת האופנה הזו דווקא החליטו ללכת על כיוון שונה לגמרי. גומז עברה מייקאובר תקופתי וחזרה לסיקסטיז בבגד ים אדום סטייל ג'קי קנדי, והזכירה לנו איך פעם היה פה טוב יותר.

סלינה גומז בבגד ים רטרו
פעם היה טוב יותר

ריטה אורה: שלם, אבל עם מחשוף נדיב

היא זכתה לכינוי המפוקפק "היורשת של ריהאנה", אבל מסתבר שבכל הנוגע לבגדי הים שלה היא דווקא די צנועה. טוב, אולי זה גם קשור לעובדה שאורה צולמה בבגד הים השלם והלבן הזה במלון בדובאי ולא על החוף במיאמי, ובכל זאת קיבלנו הצצה למחשוף השופע שלה. בתל אביב, רק שתדעי, היינו מקבלים אותך בדיוק כמו שאת.

ריטה אורה בלבן
חסודה כמעט | צילום:

פריס הילטון: מושלמת בביקיני

חייבים לתת לה קרדיט - פריס הילטון מצליחה לתחזק מערכת יחסים יציבה למדי עם הבוי-טוי הספרדי ריבר וייפרי כבר יותר משנה, והסיבה לכך אולי טמונה בגוף המושלם שהיא מציגה בביקיני. כאן, למשל, היא עושה זאת בביקיני משולשים אדום וקלאסי, שקיבל טוויסט עם שמלת רשת שחורה. אם תשימו לב היטב, תוכלו גם לראות את ריבר לכוד שם.

פריס הילטון בביקיני אדום (צילום: Splashnews, splash news)
מוש מושלמת | צילום: Splashnews, splash news

שירי מימון: כן, היא אחרי לידה

שירי מימון הפטיטית לא התקשתה לחזור לגזרה שלושה חודשים בלבד אחרי לידת בנה איתי, והיא לא הסתירה את העובדה הזו כששיתפה תמונה שלה בביקיני שחור-לבן בחופשה עם בעלה. סטרפלס סקסי? צ'ק. קריצה לטרנד הגיאומטרי? צ'ק. בייביסיטר לתינוק? צ'ק. לזה אנחנו קוראים "השקט שנשאר".

שירי מימון בביקיני (צילום: מתוך האינסטגרם של שירי מימון, instagram)
הכי השקט שנשאר | צילום: מתוך האינסטגרם של שירי מימון, instagram

 היידי קלום: עליז ושמח

גם דוגמנית העל הגרמנייה היידי קלום לא חוששת לחשוף את גופה החטוב בביקיני, למרות שהיא כבר חצתה את גיל הארבעים וגם ילדה ארבעה ילדים. מנחת "פרויקט מסלול" נראתה חמוצה במקצת כשצלמי הפפראצי תפסו אותה בחופשה בבהאמה, למרות שבגד הים הצבעוני שלבשה דווקא היה עליז ומשמח.

היידי קלום
אחרי 4 לידות ו-4 עשורים. שאפו

 סורי קרוז: ככה מתחילה קריירה

הפפראצי אולי מתים על תמונות של ריהאנה וביונסה בבגדי ים, אבל אין ספק שגם הצילומים הללו של סורי קרוז משתכשכת במים שווים לא מעט. סורי בחרה בבגד ים טנקיני אופנתי בגווני כחול, וורוד וצהוב ניאוני, ונראתה כמו העתק מוקטן של אימה קייטי הולמס. תנו לה עוד כמה שנים, והיא כבר תככב על שערי מגזינים בבגד ים.

סורי קרוז (צילום: Splashnews, splash news)
בת הים הקטנה | צילום: Splashnews, splash news

ואיך אפשר בלי: בר רפאלי בבגד ים

ואיך אפשר לסכם מצעד כזה בלי נציגתנו בתפוצות, בר רפאלי? גם כשהיא לא מדגמנת ביקיני ב"ספורטס אילוסטרייטד" או ב"מקסים", היא עדיין מפרגנת לעוקביה באינסטגרם תמונות שלה בבגד ים בהיר ומושלם. אין מה לומר, לביקיני נולדה.

אין תמונה
מופע שכולו טעם טוב