שברולט טראקס החדש מגיע לישראל בסמוך להשקתו בעולם, הרכב  ומציג מידות ומרחב פנים גדולים ומרווחים ביחס לסגמנט. עד כאן החדשות, עכשיו בואו נתחיל ליהנות.

קודם כל, מדהים עד כמה הרכב הזה חתיך. לטראקס RS אלמנטים עיצוביים ספורטיביים שיוצרים מראה קרבי ובולט, בסיס גלגלים רחב, קו גג נמוך, חישוקי אלומיניום שחורים בגימור מוברש ובקוטר "18, לוגו מושחר, חלונות מושחרים, תפרים אדומים בתא הנוסעים והגה קטום.

אם זה לא מספיק, לטראקס החדש עיצוב ייחודי לפגושים האחורי והקדמי, גריל קדמי מושחר, פנסי LED ובתי פנסים רחבים. האמת? שומט לסתות.

גם יפה וגם אופה (טוב נו, כמעט)

מה שבאמת מפתיע זה שכל היופי הזה מגיע עם המון אופי. במילים אחרות, האסתטיקה לא באה על חשבון הפונקציונאליות: לטראקס החדש אבזור בטיחות נדיב ותא נוסעים אטרקטיבי, וזאת רק ההתחלה.

טראקס 2023 משווק בישראל בשתי רמות גימור – RS1 ו-RS2, כאשר רמת הגימור השנייה היא תוספת לראשונה ובה תקבלו בקרת אקלים אלקטרונית, מפתח חכם (כניסה והתנעה ללא מגע במפתח), פסי גגון, לוח מחוונים דיגיטלי 8 אינצ', ריפוד מושבים עור סינטטי ו-4 שקעי USB.

אבל גם בדגם הבסיסי שום דבר לא חסר. הוא מגיע למשל עם חבילת בטיחות אקטיבית הכוללת בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, התראת התנגשות קדמית (כולל הולכי רגל), התראת סטיה מנתיב ותיקון סטיה מנתיב, אורות גבוהים אוטומטיים, התראת שטח מת והתראת תנועה חוצה מאחור (Rear seat reminder) שמסייעת במניעת שכחה במושב האחורי. כל מה שתמיד רציתם, ואז עוד קצת.

פרטים טכניים עושים לכם את זה? קבלו: לטראקס מנוע טורבו שלושה צילינדרים 1.2 ל' טורבו המספק 139 כוחות סוס, מומנט הוא 22.4 קג"מ ותיבת הילוכים אוטומטית עם שישה הילוכים.

בהשוואה לדגמים הקודמים, הוא מגיע עם תוספת של 7.5 ס"מ למרווח הרגליים של היושבים מאחור, מה שיבטיח שכולם ישבו בנחת בזמן הנסיעה. בנוסף, תא המטען הוא גדול במיוחד בנפח 725 ליטר ואם תרצו עוד מקום תמיד תוכלו לקפל את המושבים האחוריים וליהנות מנפח עצום של 1,532 ליטר.

מקום ראשון, כמו שהאמריקאים יודעים

כזכור, גרסאות ה-RS (Rally Sport) של שברולט הופיעו לראשונה בשנות השישים, בדורות הראשונים של הקמארו והציגו עיצוב מוחצן וקשוח. עכשיו, דגם טראקס החדש משלים את סדרת ה-RS של שברולט בישראל שכוללת כעת גם את הבלייזר, הטראוורס והאקווינוקס.

שברולט טראקס 2023 הוא רכב משפחתי אולטימטיבי במידותיו הנדיבות, תא מטען גדול, רצפה שטוחה מאחור ומסך מולטימדיה 11 אינץ' ולוח מחוונים דיגיטלי. מצד אחד, הוא מתחרה בדגמים מובילים דוגמת מאזדה CX-30, קיה סלטוס, טיוטה CHR וסובארו XV. מצד שני, ביחס אליהם הוא אטרקטיבי מאוד ברמת המחיר והאבזור הקיימים בו.

בקיצור, הטראקס הוא הקרוסאובר המושלם לחיים בעיר והוא ייקח אתכם לאן שתרצו. אבל לא בטוח שתרצו לרדת.

לפרטים נוספים