"אפשר בהחלט לומר שהחברה שלנו צמחה במקביל להתפתחותו של תחום השיווק הדיגיטלי", מספר לנו יוסי כהן, בעלים ומנכ"ל משותף בחברת אקסטרה דיגיטל שהחלה את דרכה בשנת 2006 כחברה לקידום אתרים ותוך פרק זמן קצר הפכה לסוכנות השיווק הדיגיטלי המובילה ביותר בישראל. "לאורך כל שנות פעילותנו, ראינו לנגד עינינו את תחום השיווק הדיגיטלי הולך ומתרחב, וכחלק מהחלטה אסטרגטית עסקית אותה קיבלנו, החלטנו להתפתח ביחד עם התחום ולהוסיף עוד ועוד פתרונות שיווק חדשניים לכל פלטפורמה דיגיטלית / שיווקית ברשת האינטרנט, כיום, אנו מספקים למותגים המובילים ולחברות הגדולות בארץ את המענה השיווקי המקיף והמקצועי ביותר הנחוץ להם לצרכי השיווק הדיגיטלי, תוך התמקדות בתוכן שיווקי וקריאייטיב מנצח ליצירת בידול משמעותי עבור קמפיינים מוצלחים ומניבים ללקוחות שלנו בדיגיטל".

"פתרונות השיווק הדיגיטלי המוצעים על ידינו מותאמים לכל פלטפורמת שיווק דיגיטלית, החל מקידום אורגני מקצועי ומעמיק בגוגל, ניהול קמפיינים ממומן בGoogle Ads, דרך פרסום ושיווק ברשתות החברתיות (טיקטוק, פייסבוק, אינסטגרם) ועד ליצירת קמפיינים ייחודיים ויצירתיים בדיגיטל. בנוסף, אנו מספקים פתרונות מעשיים לשיפור יחס המרה תוך התמחות בתחום המסחר המקוון הנחשב כיום לאחד ממנועי הצמיחה של כל בית עסק שיודע להפיק את המיטב מעולם השיווק הדיגיטלי, ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן עבור הלקוחות שלנו".

אקטרה דיגיטל 2  (צילום: Extra Digital)
צילום: Extra Digital

אז מה צפוי לנו בשנה הקרובה בתחום השיווק הדיגיטלי?

"מצד אחד,תחום השיווק הדיגיטלי צומח בקצב מהיר ומצד שני הוא משתנה באופן תדיר", אומר יוסי כהן, "והדבר מחייב כל מפרסם לבחון באופן דינמי ורציף את התנודות, העדכונים והשינויים המתרחשים בכל אחת מהפלטפורמות הדיגיטליות המובילות, ובתוך כך, לבצע התאמות מיידיות של אסטרטגיית השיווק לתנאים החדשים הנוצרים בתחום השיווק הדיגיטלי". 

"התנאים החדשים מתרחשים לנגד עינינו כל הזמן והם מחייבים אותנו להישאר עם יד על הדופק על מנת להמשיך לייצר מהלכים שיווקיים פורצי דרך עבור קהל הלקוחות שלנו". בכל הנוגע לשאלה שהצגנו בפני המומחים של אקסטרה דיגיטל על התרחישים הצפויים לנו בתחום השיווק הדיגיטלי במהלך שנת 2023, הם בחרו למקד את תשובתם בשלושה נושאים מרכזיים: מנוע החיפוש של גוגל, תחום הרשתות החברתיות ותחום ה-AI. 

מנוע החיפוש של גוגל ב-2023

"בשנה הקרובה נראה שימוש הולך וגובר ב- Performance Max שהוא למעשה מאפיין גוגל חדש יחסית שנועד לצרכי ניהול אוטומטי של הקמפייניים הממומנים בערוצי הפרסום השונים של גוגל. השימוש במאפייני Performance Max אומנם יאפשר יותר פעולות אוטומטיות וממוקדי ביצועים במערכת הפרסום המובנית של גוגל, אך מצד שני הוא יחייב את העושים בו שימוש לשים דגש על איכות פעולות הקידום והתוכן המקודם, וזאת על מנת להוביל לתוצאות הקידום הרצויות. בנוסף, נמשיך לראות צמיחה משמעותית בשימושים ב-גוגל שופינג, הנחשב כבר היום לאחד מהכלים החשובים ביותר של גוגל עבור כל אתר סחר".

"גם בתחום הקידום הממומן בגוגל וגם בתחום הקידום האורגני בגוגל אנו צפויים לראות עלייה משמעותית בפעולות חיפוש קולי, וזאת בהתאם למגמה מתמשכת בארצות הברית, בה כבר היום למעלה ממחצית מכלל החיפושים בגוגל נעשים דרך חיפוש קולי, כאשר על פי הערכות מקצועית, היקף המסחר המקוון מבוסס חיפוש קולי, צפוי להגיע למחזור מכירות של למעלה מ-40 מיליארד דולר מסביב לעולם כבר בשנת 2023. בנוסף, אנו צפויים לראות שימושים הולכים וגוברים במערכות בינה מלאכותית לצורך מיטוב נתוני הגלישה של האתרים המקודמים, לצרכי שיפור מתמיד של דירוג תוצאות החיפוש בגוגל".

רשתות חברתיות ב-2023

"בתחום המדיה החברתית צפויים לנו שינויים מרחיקי לכת מכל מה שהכרנו עד היום, וזאת לנוכח העלייה המטאורית של טיקטוק, שכבר היום נחשבת לרשת החברתית המועדפת ביותר על הקהל הצעיר יותר. במהלך השנה הקרובה, טיקטוק עתידה להרחיב ולשכלל את יכולות החיפוש בתוך האפליקציה, ובתוך כך, לאפשר ליותר יוצרי תוכן וחברות מסחריות לקדם בה תכנים שיווקים. כמו כן, טיקטוק צפויה להציג במהלך 2023 מספר פתרונות מתקדמים בתחום ה- e commerce, דבר העשוי להפוך אותה לאחת מהרשתות החבריות המובילות בתחום המסחר המקוון".

"חשוב לציין שגם בטיקטוק וגם באינסטגרם, הנחשבת אף היא לרשת חברתית המצויה בצמיחה מתמדת, חייב להיות דגש על תוכן שיווקי קצר וממוקד, ומכאן, עולה החשיבות במעורבותם של אנשי קריאייטיב מנוסים ומוכשרים לצורך יצירת מהלכים שיווקיים המותאמים למאפייני הקהל העושה שימוש בפלטפורמות אלו".

תחום ה-AI בשיווק הדיגיטלי במהלך 2023

"טכנולוגיות מבוססות AI יהיו מעורבות יותר ויותר בעולמות השיווק הדיגיטלי במהלך 2023, כאשר כבר היום נעשה שימוש מגוון בטכנולוגיות שונות של בינה מלאכותית לצרכי שיווק באינטרנט, וביניהן, מערכות צ'טבוטים המשמשות לצרכי איסוף מידע ומתן מענה אוטומאטי לגולשים, מערכות CRM  מבוססות בינה מלאכותית, מערכות בינה מלאכותית לתפעול קמפיינים באמצעות תוכנות בינה מלאכותית התומכות במערכות שונות לניהול אתרים, דבר המגביר את יכולות הניתוח של פעולות הגלישה באתר, וכפועל יוצא מכך, את ביצועי האתר בכל פלטפורמה דיגיטלית. במהלך 2023, אנו צפויים לראות יותר ויותר שימושים במערכות AI לצורך שיפור יחס המרה, אוטומציה של הקמפיינים השונים, מיטוב נתוני גלישה, חיזוי התנהגות גולשים ופעולות נוספות שכל אחת מהן עשויה להיות בעלת ערך גבוה לכל מהלך שיווקי המתוכנן לפרטי פרטים".

שיווק דיגיטלי ב-2023: טיפים חשובים להצלחה

על מנת לסייע גם לכם לפעול באופן המיטבי ביותר במהלך שנת 2023, בתחום השיווק הדיגיטלי, ביקשנו מהחבר'ה של אקסטרה לחשוף את הטיפים החשובים ביותר (על פי תפיסתם) לשיווק דיגיטלי נכון במהלך השנה הקרובה.

"הפעולה הנכונה עבורכם לשיווק דיגיטלי נכון בשנת 2023", מסבירים לנו באקסטרה, "היא לסכם את הביצועים השיווקים שלכם בשנה החולפת ובהתאם לנתונים להגדיר יעדים ריאליים לשנת הפעילות הקרובה תוך התייחסות נכונה לשינויים ולחידושים בתחום. באופן זה, תוכלו להכין לעצמכם תכנית מעשית לשיווק דיגיטלי ולכלול בתוכה את הפעולות הנדרשות לכם לאורך השנה".

"כאשר אתם בונים תוכנית שנתית לשיווק דיגיטלי חשוב להתייחס בכל אחת מהפלטפורמות השיווקיות לכל המועדים והאירועים הנקודתיים לשנת הפעילות הקרובה, תוך התייחסות לפעילות הדיגיטלית שלכם בשנה החולפת בשילוב של המסקנות משנת הפעילות השיווקית שהסתיימה. במקביל, חשוב להתייחס לסוג הפלטפרומה בה אתם בוחרים לקיים את הפעילות השיווקית ולבחור בפלטפורמות הנכונות והרלוונטיות ביותר עבורכם. כמו כן, חשוב להגדיר מראש את מסגרת תקציב השיווק והפרסום העומד לרשותכם למטרות שיווק דיגיטלי ולבחון את האופן בו אתם מחלקים את עוגת התקציב".

"טיפ מרכזי נוסף" מציין יוסי, "בכל הנוגע לבניית תכנית שנתית לשיווק דיגיטלי, כולל התייחסות נקודתית לכל אחד מהנושאים הבאים:

  • מה מבדל אתכם מהמתחרים הישירים שלכם וכיצד תוכלו "לתרגם" זאת הלכה למעשה בתכנית השיווקית? 
  • מה הן המטרות המדויקות ביותר של התכנית על פי ראייה שנתית, רבעונית וחודשית וכיצד תוכלו לפעול לקידום המטרות השונות? 
  • מה אתם באמת יודעים על קהלי היעד הרלוונטיים לפעילות שלכם ועל תובנות הצרכנים בתחום השירות או המוצר אותו אתם משווקים? 
  • מה הן הפעולות בהן תנקטו על מנת לבצע מעקב דינמי ורציף אחר תוצאות הפעילות השיווקית בכל רגע נתון? 

מעבר לנושאים הנ"ל, מומלץ וחשוב להתסייע באנשי מקצוע בעלי התמחות מעשית בתחום השיווק הדיגיטלי, ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן בשבילכם".

אקסטרה דיגיטל 3 (צילום: Extra Digital)
צילום: Extra Digital

מה הם פתרונות השיווקיות הממתינות לכם באקסטרה דיגיטל?

"אנחנו באקסטרה דיגיטל מספקים את הפתרון המקצועי והמקיף ביותר בתחום השיווק הדיגיטלי, ואנו עושים זאת בהצלחה רבה כבר למעלה מ-15 שנה. כל פתרונות השיווק הדיגיטלי המוצעים על ידינו, מבוססים על הניסיון המקצועי - מעשי של כל אחד ואחת מעובדי החברה ועל ההיכרות המעמיקה שלנו עם כל אחד מהתחומים המקצועיים הנכללים תחת תחום השיווק הדיגיטלי :

ועוד מגוון פתרונות שיווק דיגיטלי לעסקים וחברות על מנת לספק לקהל לקוחותינו את מעטפת השירות הרחבה והמקצועית ביותר בתחום השיווק הדיגיטלי, בחברתנו תוכלו למצוא פתרון מקיף בכל תחום לו אתם זקוקים בשיווק הדיגיטלי למותג שלכם, וביניהן: מחלקת  SEO, מחלקת ניהול קמפיינים ב Google ads, מחלקת Social media, אסטרטגיה וייעוץ שיווקי, סטודיו המתמחה בעיצוב UX/ UI, פיתוח ובניית אתרים, מיתוג ואינטרקטיב כל זאת עם צוות מקצועי של מומחי שיווק ופרסום. אם גם אתם רוצים להיחשף לשיטת העבודה המוכחת שלנו, אנו מזמינים גם אתכם לפגישת ייעוץ לא מחייבת במסגרתה תוכלו לקבל את מלוא המידע על כל מה שנכון עבורכם בתחום השיווק הדיגיטלי לשנת 2023, ולהבטיח לעצמכם תוצאות מוצלחות והשגת מטרות השיווק לשנת 2023

לפרטים ומידע נוסף בקרו באתר >>