את המאה ה-21 אפשר לכנות "תקופת על הדרך": אנחנו מתעדכנים בחדשות תוך כדי נסיעה על קורקינט, מקבלים פושים תוך כדי לימודים ושולחים הודעות לחברים תוך כדי עבודה. אפילו את הארוחות שלנו אנחנו אוכלים על הדרך, בתנועה. וככה אנחנו רוצים את האוכל שלנו, משתלב, מאוזן, נגיש, תוך כדי. בקיצור גם וגם וגם.

כאן בדיוק נכנס לתמונה החידוש המרענן של יופלה – יוגורט בכוס חדשנית עם קש, גם טעים גם מאוזן וגם בלי כפית.

לאכול יוגורט בכל מקום ובכל זמן

הסדרה הייחודית של יופלה בכוסות מציעה בשלב הראשון 4 טעמים – תותים בשמנת עם 2% שומן, קוקוס ולימון עם 2.8% שומן, אלפחורס עם 3.8% שומן ופירות יער עם 2% שומן – והיא מיועדת לצרכנים שמחפשים שימוש נוח, זמין וכיפי לאכילת יוגורט. אם בודקים את זה לעומק, מגלים שהצורך הזה משותף להרבה מאוד אנשים.

"עולם היוגורטים נמצא בצמיחה ושואף להתחדש כל הזמן בחוויית האכילה", מספרת לילך כהן שולומון, מנהלת אגף השיווק בתנובה. "לכן, ההשראה ליופלה 'על הדרך' מגיעה מעולם השייקים והסמות'יס, והמטרה היא להמשיך לספק עוד פתרונות נוחים וזמינים".

החידוש של יופלה: One hand snack

יופלה הושק בישראל על ידי תנובה בשנת 2001 והוא נחשב כיום למותג המוביל בשוק היוגורטים. תחת יופלה ניתן למצוא מגוון מוצרים בפורמטים שונים ולצרכים מגוונים ובהם יוגורט בגביע, יוגורט בטיוב, יוגורט לשתייה, יוגורט במרקם חלק למי שלא אוהב חתיכות פרי, יוגורט עם תוספות מפנקות ויוגורט עשיר בחלבון לספורטאים.

ביופלה מציינים כי עד כה נתקבלו תגובות חיוביות מצרכנים על הסדרה החדשה. החידוש הפעם הוא בפורמט האריזה שמתחזק בעולם, ויופלה הוא הראשון שמשיק אותו בארץ. הצמיחה של הפורמט במגוון שווקים בינלאומיים נובעת מכך שבעידן עמוס משימות הוא מאפשר יד פנויה לביצוע מספר פעולות במקביל, מה שמכונה One Hand Snack.

יופלה (צילום: יופלה)
היוגרט החדש של "יופלה" | צילום: יופלה
אוכלים תוך כדי תנועה? אתם ממש לא לבד

היוגורט החדש של יופלה קולע במדויק לחוויית הצריכה המעודכנת כפי שהיא מתוארת גם במחקר. כך למשל, מחקרים אחרונים שנעשו בתחום הראו שקטגוריית ה-OTG) On the Go) נמצאת בצמיחה אדירה בענף המזון, ושכ-51% מהצרכנים הגלובליים נוהגים לאכול כשהם בתנועה. נראה שהקהל הישראלי כבר הספיק להתאהב ביוגורט החדש של יופלה ובעיצוב הייחודי שלו, המתאים כל כך לקצב החיים בארץ.