articles

חתונת השנה

reality
 
reality

שמלות הביצה

בזמן שאתם בוחרים לה שמלה לחתונה, התפנתה לנה לבחון את שמלות הכלה של הסלבס הכי שוות שהתחתנו השנה; איזו היא הייתה מאמצת ומי נראתה לה מחופשת?

טלי מליחי | mako | פורסם 29/06/10 23:21:55

אין הרבה כלות שהיו מסכימות להפקיד את גורל שמלת החתונה שלהן בידיים זרות, אבל לפעמים עדיף שמישהו אחר יחליט בשבילך. בחודשים החולפים התחתנו מיטב מסלבס ארצנו, וחלקן סיפקו לנו הזדמנות מעולה להוכיח את הטענה. לנה רזניק, הכלה של "חתונת השנה", ומי שלא תזכה לבחור את שמלת הכלולות שלה, וגלית לוי, מעצבת שמלות ותיקה, בוחרות את מי שהצטיינו ומי שפספסו.

בשישי האחרון הסתיים המירוץ לחופה של שי כהנא וטל טלמון, הגמר הנוצץ נערך בקיסריה. אחרי שחיפשה שמלת כלה והרחיקה עד ניו-יורק, טלמון נישאה לבסוף בשמלה וינטג'ית בצבע שמנת מבית היוצר של ויקטור בלאיש. בידה אחזה שמשיה מסוגננת.

איילה רשף בוחרת שמלת כלה
והיא לא היחידה
איילה רשף בוחרת שמלת כלה
מה חשבה על הלוק האצילי לנה? "השמלה של טל מאוד אלגנטית, פשוטה ומתוקה, אבל מתאימה יותר לאחת האורחות מאשר לכלה", היא מסבירה. "לטל יש גוף מדהים, היא יכלה ללבוש כל שמלה, אבל אולי בגלל שזו הפעם השנייה שהיא אומרת איי דו, היא העדיפה ללכת על משהו לא מתאמץ ומנקר עיניים".
דווקא את הבדים של השמלה לנה מאוד אהבה, אבל הקישוט בחזה היה מיותר לטעמה, וכמוהו גם השמשיה. "טל רצתה ליצור מראה ויקטוריאני, אבל לי זה נראה כאילו היא התחפשה לליידי", היא מסכמת, "זו נראית שמלה נוחה וכיפית, שמתאימה מאוד לחלק של הריקודים - אבל ממש לא הולמת את מעמד החתונה לטעמי".

חתונה שי כהנא וטל טלמון 5 רצתה מראה ויקטוריאני, קיבלה תחפושת. טל טלמון | צילום: אלעד דיין

גם גלית לוי ממש לא מתלהבת: "טל כזאת מהממת וחתיכה, שהייתי מצפה ממנה להרבה יותר. השמשיה אמנם מדליקה, אבל הלוק הכללי נראה כמו של שחקנית טלנובלה. לדעתי, בשמלה פשוטה היא הייתה נראית הרבה יותר טוב, בלי להזדקק לכל המראה התיאטרלי הזה. גם הנעליים האלה גסות מדי לשמלה – אבל בסופו של דבר, טל תראה מקסים בכל דבר וגם בשמלה הזאת היא נראית רומנטית מאוד.

חתונה רונית אלקבץ 4 "לא הייתי מדמיינת אותה בשום שמלה אחרת". רונית אלקבץ | צילום: mako

באותה השעה במקום אחר, במסעדה תל אביבית יוקרתית, לבשה רונית אלקבץ, שמלה לבנה והפכה לאשתו של האדריכל אבנר ישר. "רונית אלקבץ נראית כמו רונית אלקבץ: סופר דרמטית", אומרת לנה על ההופעה המרשימה של השחקנית. "לאלקבץ יש סטייל ייחודי ומגניב, והשמלה מיוחדת, אבל החלק העליון שלה מסובך מדי ויש בו עודף של פריטים שעושים בלגאן בעיניים. לעומת זאת, החצאית הכבדה בהחלט עונה להגדרות של שמלת כלה. למרות שהיא לא הסגנון שלי, היא הולמת את אלקבץ".

לוי, כמו לנה, מסכימה שאי אפשר היה לדמיין את אלקבץ בתלבושת אחרת: "זאת רונית אלקבץ עם ההופעות הפומפוזיות שלה, והשמלה מאוד מתאימה לה ולסגנון שלה. קצת מפריע לי שלא רואים כמה היא חתיכה בגילה – וחבל".

סאבלימינל 3- חתונה סאבלימינל כלה עד הסוף. אינס גולדברג | צילום: אלעד דיין

אינס גולדברג, כלתו של סאבלימינל, עשתה את זה לפני שבועיים באולמי אווניו. גולדברג לבשה שמלת קצפת של דני מזרחי, עם כיווצים בחזה וחצאית מתנפחת. "אינס היא כנראה מהנשים שרוצות להיראות כמו כלה מהאגדות", קובעת לנה. "השמלה שלה מאוד גרנדיוזית - שמלה שאי אפשר לפספס. אישית, אני אוהבת דגמים פשוטים יותר, והייתי מורידה את הוולאנים בחזה כדי לתת לשמלה מראה יותר רגוע ונשי. לעומת זאת, האיפור שלה והזר נפלאים".

"ממש מלכת אסתר עם כל המלמלות והקישוטים", פותחת לוי. "אני לא יודעת אם אינס החליפה לשמלה נוחה יותר או נשארה עם הכובד הזה כל הערב, אבל זה קצת מוגזם לטעמי. מצד שני, השמלה מתאימה לסגנון החתונה ולאופייה, וגם החתן היה מוגזם – כך שהם מסונכרנים ויוצרים ביחד מראה של שואו".

מסיבת חתונה רותם סלע ואריאל רוטר יכולה ללבוש סרבל. רותם סלע | צילום: אלעד דיין

לרותם סלע, מנחת חתונת השנה, היו שתי חתונות. בראשונה היא קודשה כדת משה וישראל בבית הוריה בקיסריה, וכעבור שבוע חגגו היא והחתן, אריאל רוטר, במסיבת ענק עם אלפי מוזמנים בגני התערוכה. לשני האירועים הפגיזה רוטר  בשתי שמלות שונות.
"גם אם רוטר הייתה מגיעה לחתונה שלה בסרבל עבודה, היא עדיין הייתה נראית מליון דולר", מפרגנת לנה, שכבר מכירה אותה באופן אישי מצילומי הפרקים. "שתי השמלות של רותם מאוד קלאסיות, הן נשפכות לפי הפרופורציות של הגוף, לא צועקות מדי אבל יש בהן אמירה. שמלת המסיבה נראית לי קלה, נוחה ולא חונקת, למרות שאני הייתי מוותרת על הנצנצים בחזה".

אצל לוי קיבלה סלע דוז-פואה: "רותם סלע הורסת, וכל מה שתשימי עליה יראה עליה יפה. השמלה שלה רומנטית וסקסית גם יחד, ומשדרת סטייל ואופנה".

חתונה דנה אשכנזי הלכה על בטוח. דנה אשכנזי | צילום: אלעד דיין

דנה אשכנזי שנישאה לפני כחודש לאלי טביב, אמרה שהיא הייתה מעצבת ללנה שמלת כלה שונה מהדגמים שהוצעו לה, אבל לא בטוח שכלתנו הייתה אוהבת את הבחירה שלה. "השמלה של דנה בסיסית ביותר", היא אומרת. "באופן כללי אני לא מתה על סאטן, וחוצמזה, זה יום החתונה שלה והיא כל כך יפה – הייתי מצפה ממנה להתפרע קצת יותר. אני חושבת שדנה הלכה על האופציה הבטוחה, והחטיאה את המטרה".

"המראה של דנה קצת לא ברור לי", פותחת לוי. "קצת רומנטי, קצת דרמטי; השמלה לא מחמיאה לגוף, הכפפות הן טו מאצ' ואם ללכת על כפפות, יש הרבה יותר יפות ובאורך שפוי יותר. אבל דנה היא יפה באופן טבעי, אז היא לא צריכה יותר מדי כדי להיראות מעולה.

חתונה מורן אייזנשטיין-מורן דווקא בציצי? מורן אייזנשטיין | צילום: אלעד דיין

במאי האחרון התחתנה גם מורן אייזנשטיין עם המנהל האישי שלה, ינאי רטפן. אייזנשטיין לבשה שמלה לבנה וארוכה בגזרת בת ים, שלא החמיאה לה לדעת לנה דווקא באזור המחשוף. "מורן נראית קורנת ונינוחה והשמלה נראית עליה מדהים, ואני נותנת לה ציון עשר. הדבר היחידי שמפריע לי הוא שהיא לא יושבת עליה טוב בחזה".

החזה של אייזנשטיין, מתברר הטריד גם את לוי: "מורן חתיכה והשמלה שלה יפה, אבל לא אהבתי את הגזרה באזור החזה. חשבתי שמורן הוציאה את הסיליקון, אז למה היא מעוניינת ליצור שוב מראה של חזה גדול ומגושם? לחלק תחתון של שמלה כזו הייתי עושה חלק עליון נקי יותר והרבה פחות מנופח".

גאל אלקסלסי מתחתנת שמלת הכלה המפתיעה. גאל אלקסלסי | צילום: אלעד דיין

גאל אלקסלסי, מהיפה והחנון, חזרה אל מרכז תשומת הלב שלנו בעקבות שמלת הכלה המפתיעה בה הופיעה לחתונתה במאי האחרון. גאל לבשה שמלה של אושידה בסגנון עתיק עם המון תחרות וכובע תואם, שסחטה ביקורות רבות. לנה אוהדת את גאל באופן אוטומטי, כי היא בת עירה – אשדוד, אבל יש לה מה לומר על השמלה שהיא בחרה.

"אני מסכימה עם גאל שמראה הוינטג' הוא הכי שיק הקיץ הזה בחתונות, וגם אני אוהבת תחרה - אבל נראה לי שלא לזה התכוון המשורר. ממש לא אהבתי את השמלה. זה אמנם מראה רומנטי, אבל אני לא התחברתי אליו".

"לא זיהיתי את גאל מרוב שהיא לא נראית כמו עצמה", מופתעת לוי מהמראה יוצא הדופן. "אני מכירה את גאל מצוין, היא חתיכה ויפה, אבל פה נראה לי שהיא התבלבלה קצת וחשבה שהיא בהצגה של עליסה בארץ הפלאות או הקוסם מארץ עוץ. השמלה לא משדרת אופנה והיא ממש לא מחמיאה,ואני לא מבינה למה לטרוח לעצב שמלה בכלל כשאפשר להשכיר תחפושת ממחסן תחפושות".

גילי סער התחתנה 4 גילי מלכת המדבר. סער בחתונתה | צילום: אביב פרץ

את הרשימה שלנו חותמת השחקנית והדוגמנית גילי סער, שהתחתנה השבוע בשמלה מיוחדת, שונה ואותנטית משהו. "גילי סער מהממת", אומרת לוי, "אבל מה זה הדבר ההזוי הזה? זה מיוחד לתצוגת אופנה או לקטלוג, אבל לחתונה שלך? מה הקשר בין זה לבין שמלת כלה? נראה לי שמרוב שהכלות רוצות להיות מיוחדות, בסוף הן נראות כאילו הן התחפשו בפורים. נורא חבל לי, כי הן כולן היו יכולות להיראות מדהים בשמלת כלה פשוטה עם הגזרה הנכונה".

>> איזו שמלת כלה תלבש לנה בחתונה?

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן