articles

חתונת השנה

reality
 
reality

לידיעת הגולשים: כזו חתונה אנחנו רוצים

טירה ישנה, רב מזמר, הינומה פרחונית, ממתקים לילדים וקינוחים לא כשרים: ככה בדיוק מדמיינים לנה ומעיין את ערב החתונה שלהם. האם החלום יתגשם? זה תלוי רק בכם

mako | פורסם 07/05/10 09:58:18
חתונה לסבית הם כבר בחרו, עכשיו תורכם | צילום: jupiter images

אתם בחרתם: לנה רזניק (28) ומעיין צ'יבוטרו (26) הם הזוג שיככב בתכנית הריאליטי "חתונת השנה", במסגרתה אתם תחליטו איך יראה הערב הגדול בחייהם.
אבל רגע לפני שאתם מתחילים לתכנן תכניות לזוג המאושר, לנה ומעיין רוצים שתדעו איך הם מדמיינים את חתונת החלומות שלהם; משמלת הכלה ועד הקינוחים, מסידור השולחן ועד ירח הדבש - השניים ישבו וכתבו תכנית חתונה מפורטת ביותר. אתם רושמים?  

מספר מוזמנים? בסביבות ה-300- 450 אורחים.

בגדי הכלה: שמלת כלה עם מחוך, הרבה תחרה ומחשוף פתוח עד הישבן. אני לא אוהבת שמלות נפוחות, לא רוצה אבנים, פרחים או פייטים. בזמן הריקודים אשמח להחליף לשמלה קצרה יותר, או לשמלה לבנה ופשוטה.
אני גם רוצה שתי הינומות - אחת רגילה עם קצוות תחרה, ואחת לצילומים: מנופחת ופסיכדלית עם פרח ענק. וכמובן, כפפות תחרה לבנות וקצרות לצילומים.
שמלת כלה הרבה תחרה, בלי אבנים ופייטים | צילום: Scott Cramer, Istock
איפור, תסרוקת ותכשיטים: עגילים בולטים מקריסטלים וצמיד, אבל לא יותר מדי מצועצע. אני מתה על שיער ארוך, ואני רוצה תוספות, ושיער פזור - לא פן חלק אלא עגול - שיראה טבעי. אני מאריכה גבות כבר כמה חודשים כדי שהן תהיינה מושלמות בערב החתונה.
לעיניים - איפור מעושן, ולשפתיים - אודם ורדרד. לא רוצה ציפורניים מלאכותיות או פרנץ', אלא לק שתואם לצבע השפתון.

בגדי החתן: חליפת שלושה חלקים בצבע אפור, שכוללת וסט, מכנס אלגנט בצורת סיגר וז'קט תואם בלי עניבה. מתחת - חולצה לבנה מכופתרת. לריקודים - חולצת טריקו עם כיתוב מגניב.

אולם או גן: מעדיפים גן, במרכז או בדרום הארץ כדי להקל על האורחים שמגיעים משדרות. אם לא גן, אז טירה ישנה.
לנה רזניק ומעיין צ'יבוטרו האם תגשימו להם את החלום? לנה ומעיין | צילום: עודד קרני
עיצוב המקום:
הכי חשוב שיהיה מעוצב בצבע אחיד: מהמפיות והפרחים ועד אחרון האלמנטים הצבעוניים באולם. זה גם יהיה צבע הבגד שילבשו השושבינות והפרח שיענדו השושבינים בחולצה, ממש כמו באמריקה. במרכזי השולחן יהיו זרים ונרות תואמים.

החופה: משני צדי החופה יוצבו עמודי תאורה עם שנדלירים, החופה תעוצב עם בדי טול לבנים והמון פרחים. ובתחילת הטקס, יפזרו שתי בנות מהמשפחה עלי כותרת על השביל. בנוסף, אנחנו רוצים רב מזמר.

מלווים לחופה: אנחנו רוצים שזוגות ההורים שלנו יובילו אותנו (אבא ואבא, ואמא ואמא), ושסבתא של מעיין תשב בחופה, כי היא מוגבלת בהליכה.

טבעות נישואים: מעיין רוצה טבעת דקה מזהב לבן עם כיתוב "לנה & מעיין" ותאריך החתונה. לנה - טבעת רגילה ולא עבה מדי, בלי קשקושים אבל עם הכיתוב: "מצאתי את שאהבה נפשי".

זר לכלה: זר פרחים בצבע בורדו. כמובן שאני גם רוצה בירית, כי אם אני זורקת את הזר אז שמעיין יזרוק את הבירית.
סקס בליל הכלולות "אני אזרוק את הזר, מעיין את הבירית" | צילום: istockphoto
תפריט: בקבלת פנים - בר מוקפצים, סושי, על האש, בר פרישייק ועמדה לילדים עם נחשים, מסטיקים, ארטיקים ושערות סבתא. על השולחנות: מבחר סלטים (רק לא חצילים! לנה לא סובלת). בנוסף דג סלומון, סטייק וחזה עוף ממולא. קינוחים חלביים - לא רק פרווה (כי זה לא הכי טעים).
לנה רוצה עוגת שלוש קומות עם חתן וכלה קטנים, ושבסוף החתונה "נאכיל אחד את השניה".

בר: משקאות תוצרת חו"ל; קוקטלים, מיצים טבעיים, בירות מהחבית, יינות ומשקאות קלים. כל אורח באירוע יקבל שוט למזכרת עם הכיתוב "לנה ומעיין" לצד איור של שני לבבות.

מוסיקה: מעורבת. כורדית, מזרחית, רוסית ולועזית. יש לנו כבר כמה שירים לשני הסולואים הראשונים, ולכניסה לחופה אנחנו רוצים להשמיע את " can u feel the love tonight" של אלטון ג'ון.

משה פרץ הופעה 11 בקרוב אצלם? משה פרץ | צילום: אלירן אביטל אמן אורח: משה פרץ.

מה עוד חשוב לנו: שיהיה צלם מקצועי שיצליח להוציא מאיתנו את המיטב  - לא צלם פשוט אלא אוונגרד, הכי עכשווי. בחתונת החלומות שלנו יש מצלמות רחף, מגנטים לאורחים כמזכרת ואולי אפילו מנחה, שיתקתק את הערב. בנוסף, אנחנו רוצים להגיע עם לימוזינת "לינקולן" ארוכה לאירוע.

ירח דבש: דרום אמריקה, בטן גב בבהאמס, בהוואי או ביפן. לא מתים על אירופה ותאילנד, שהפכו ליעדים פופולריים מדי.

מסיבת רווקים: לנה רוצה לחגוג עם החברות הקרובות במלון ערב לפני החתונה. להתפנק במסאג', טיפול פנים, פדיקור, מניקור, ארוחת בוקר, שמפניה ותותים – ובלי חשפנים. מעיין רוצה לבלות בבר עם חברים.

 >> הכירו את לנה ומעיין
בחזרה לאתר חתונת השנה

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן