articles

חתונת השנה

reality
 
reality

מה קורה עם מעיין ולנה מ"חתונת השנה"?

רק לפני חודשיים הם עמדו תחת הזרקורים, כשהיו הזוג הראשון בישראל שהרשה לגולשים לבחור עבורו את כל מרכיבי החתונה. היום לנה רזניק ומעיין צ'יבוטרו הם זוג נשוי בדרך לירח דבש בתאילנד, והם לא מכחישים שהם מתגעגעים לרגעי התהילה

מאור בוכניק | mako | פורסם 02/11/10 14:49:47
אין תמונה התחתנו בשידור חי. החופה של לנה ומעיין

חודשיים עברו מאז החתונה המתוקשרת של לנה רזניק ומעיין צ'יבוטרו, שנישאו במסגרת הריאליטי האינטרנטי "חתונת השנה". החתונה עברה בשידור חי כאן ב-mako, וסוקרה לאחר מכן במספר כתבות; מאז נרגעו סביב לנה ומעיין הרוחות, והשבוע אנחנו חוזרים לרחרח מה נשמע איתם ולבדוק איך הולך בחיי הנישואין הטריים.

"אנחנו מרגישים רִיק וימי הצילומים האינטנסיביים חסרים לנו", מספר מעיין. "מצד שני, סוף-סוף החיים שלנו מתנהלים כמו של כל זוג רגיל". לנה, הוא מעדכן אותנו, שבה לעבודתה כאחות בבית החולים איכילוב, ואילו מעיין – שלפני חודשיים עוד היה מוכר בפיצוציה ברחוב המסגר - מצא עבודה כמנהל תיקי לקוחות בחברת כוח אדם, והוא מתחיל ממש בימים אלה.

השניים עדיין בחזקת "רק התחתנו", ואפילו לירח הדבש הם עוד לא הספיקו לנסוע. "בשבוע שעבר קיבלנו את ההטבה למלון יערות הכרמל, אותו בחרו לנו הגולשים כיעד לירח הדבש", מספרת לנה. "במקביל החלטנו לנסוע לחו"ל, ואנחנו טסים לתאילנד לשבועיים. המטרה היא לא לעשות טרקים, אלא לנוח בחופשת בטן-גב באיים", היא מבהירה חד-משמעית, למקרה שמעיין יחליט להתמרד.

לאחר שאחרון התאורנים בחתונה כיבה את הפרוז'קטור האחרון, פנו לנה ומעיין כושלי רגליים לספור את הצ'קים. "מיד כשהסתיימה החתונה נסענו לסוויטה במלון ישרוטל ת"א", מתארת לנה. "הגענו לחדר, הסתכלנו על האוכל שהיה שם ולא יכולנו לגעת בו, למרות שלא אכלנו פירור באירוע. הייתה שם מיטה שהיו פזורים עליה וורדים, ופשוט שפכנו עליה את כל המעטפות עם הכסף. חישבנו את הסכומים בעיניים חצי עצומות ונפלנו לישון", היא נזכרת.

להתחתן בחורף: כדאי או לא כדאי?
סיכמנו בשבילכם את הנתונים בעד ונגד
להתחתן בחורף: כדאי או לא כדאי?

"שנינו היינו מאוד שיכורים. אני הזהרתי את מעיין לפני החתונה שלא יעז לשתות, אבל הוא שתה בסוף, וגם אני. אחר כך ראיתי תמונות של אנשים שאני בכלל לא זוכרת שהיו באירוע", לנה צוחקת. אין להם הרבה מה לדאוג; הם תמיד יכולים לצפות בכל שלבי החתונה באתר התכנית, ולהיזכר בדיוק במה הלך שם.

אין תמונה נשאר לנו ריק במקום הצילומים. לנה ומעיין בצילומי הפרומו לסדרה

למרות שכבר עברו חודשיים, מעיין עדיין נתקל בתופעות לוואי של הפרסום. "עדיין מזהים אותנו ברחוב", הוא מספר. "התגובות הן בעיקר מאנשים ששואלים איך היינו מוכנים להיחשף בצורה כזו ואיך הסכמנו שיבחרו לנו את כל הפריטים בחתונה'. אני עונה להם שזה היה כיף, שעברנו משהו שלא כל אחד עובר וזה רק העצים את החוויה", הוא מסביר.

"התכנית חסרה לי, היא העסיקה אותי מהבוקר ועד הלילה", נזכרת לנה בלו"ז הצפוף שהיה לה: "אחרי העבודה היו לנו צילומים, ובין פרק לפרק חיכינו והתרגשנו". עכשיו, עם הזמן הפנוי הרב שהתפנה לה, היא עסוקה בעיקר בלשגע את בעלה, כהגדרתה, והחל מהשבוע היא גם שוברת את הראש איך לעצב את הבית: "קיבלנו את הספות שהגולשים בתכנית בחרו לנו, ועכשיו אנחנו צריכים להעיף את הסלון הישן שלנו. בינתיים גם הספות החדשות וגם הישנות עומדות לנו בסלון, וכל הבית מפוצץ בספות".

מזכרת נוספת מהחתונה נמצאת איתם כל היום: "שנינו הולכים עם טבעות הנישואין שהגולשים בחרו עבורנו", הם מאשרים. "כשיש טבעת על האצבע אתה מרגיש מחויב", אומר מעיין ברצינות, ומוסיף שלתאילנד הם לא לוקחים אותן: "אני לא יכול להסתכן שאיזה כייס ייקח לי אותה", הוא אומר.

>> מתכננים חתונה? בואו תכירו את הספקים המומלצים שלנו
ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן