articles

חתונת השנה

reality
 
reality

"אנחנו חוששים שאנשים לא יביאו צ'קים, בגלל שלא אנחנו משלמים על החתונה"

כמה שעות לפני האירוע הגדול מסכמים לנה ומעיין חודשיים וחצי של הכנות, בחירות, קצת ריבים והרבה אנשים שמזהים אותם ברחוב. בגדול הם מרוצים מאוד, למרות שלנה לא הייתה מתנגדת להפוך לעוד יותר מפורסמת

מאור בוכניק | mako | פורסם 29/08/10 14:35:43

 

"דרך אגב, יש לנו אודישן לתכנית ריאליטי חדשה", אמרה יום אחד לנה רזניק לבעלה המיועד, מעיין צ'יבוטרו. לנה, שכבר הספיקה להירשם לאודישנים ל"חתונת השנה" של mako, הסבירה למעיין כי הזוג שייבחר להשתתף בתכנית יזכה למימון מלא של החתונה – אבל עם קאצ' קטן. כל בחירת מרכיבי החתונה – השמלה, האולם, הטבעות וכו' – תהיה נתונה בידי הגולשים, ולמעשה לא תותיר בידי הזוג שום החלטה ממשית. מעיין החליט לשתף פעולה, השניים ניגשו לאודישן, והלילה הם עומדים להינשא בטקס שיועבר בשידור חי באתר "חתונת השנה".

"לא הייתה לנו הרבה התלבטות אם ללכת על זה או לא, כי אנחנו זוג שמוכן לקחת סיכונים ולנסות דברים חדשים, בשונה מזוגות אחרים", אומר מעיין. דווקא להורי הכלה הייתה בהתחלה הסתייגות: "אבא שלי מתגורר בארה"ב, ובהתחלה הוא תהה למה אני צריכה לעשות טקס פרטי כזה מול עיני כל העולם. גם אמא שלי הייתה קצת נבוכה, אבל יחד עם התקדמות הצילומים היא התגברה על זה והייתה מאוד תומכת", מספרת לנה.

ככל שהתקדמו פרקי התכנית נראה היה שגם לנה ומעיין מתרגלים לעניין, ומשלימים עם העובדה שמישהו אחר מתכנן להם את החתונה. "לקראת ההצבעה על אולם החתונה ממש פחדנו, כי זה היה הכי קריטי", מתוודה לנה. "לא רצינו בשום אופן שיבחרו עבורנו אולם קטן מדי כמו השמונה או מקום לא גמור כמו הפלורנס, וממש ביקשנו מהגולשים שיצביעו לאפשרות המועדפת עלינו, הסטואה".

 בעניין מיקום החתונה קיבלו לנה ומעיין את מה שרצו, אבל לא כך קרה בכל הבחירות. "בתכנית על הטבעות לא אהבתי את כל שלוש האפשרויות שהוצגו לי, זה בכלל לא היה הטעם שלי. רציתי טבעת פשוטה כזו, בסגנון של פעם, והתאכזבתי כי לא התחברתי לאף אחת משלושת הטבעות", מספרת הגברת צ'יבוטרו לעתיד. עם התפריט האוריינטלי שנבחר למורת רוחה (ושבגללו כינתה את מעיין ומשפחתו "פרימיטיבים") היא הולכת להתמודד בעזרת דיאטה של ערב אחד: "מזל שכלות לא אוכלות בחתונה שלהן, כי אחרת הייתי עושה טייק-אווי של סושי לאולם. אני לא יודעת אם הצד שלי יסתדר עם התפריט הזה, שכולל אוכל מזרחי חריף, אבל אנשים אוהבים בשר, אז זה מה שיהיה".

אין תמונה ממש פחדנו לקבל אולם קטן מדי. לנה ומעיין

"העדפתי להתבאס בעצמי ושלנה לא תתבאס"

כל ניסיון להוציא מהזוג שמץ של הודאה על אכזבה מההשתתפות בתכנית נכשל מיידית. "מעיין קצת התאכזב מהבחירה של שיר החופה שנבחר (Can You Feel the Love Tonight, אלטון ג'ון) אבל זה עבר לו אחרי כמה שעות", אומרת לנה. "העדפתי ללכת עם הבחירות של לנה גם כשהייתי צריך להשלים עם משהו שלא הכי התאים לי", מוסיף מעיין בג'נטלמניות, "כי העדפתי שאני אהיה זה שמתבאס ולא היא. אחרי הכל החתונה מתמקדת בה", הוא אומר.

למרות ההתחשבות שלו, ולמרות שנחסך מהזוג רוב הוואג'ה-ראס שבארגון החתונה – הרי הפקת התכנית טיפלה בתיק הזה – מעיין לא יצא בזול ובכל זאת חטף מאשתו לעתיד. "ההשתתפות בתכנית הלחיצה אותי מאוד, וברגע שאני לחוצה אני מוציאה את העצבים שלי על מעיין", מתרצת לנה. מעיין מצידו ידע איך להרגיע את העניינים אצלו בבית: "כל הזמן אמרתי ללנה 'את קולטת איזה מזל יש לנו שבחרו בנו להשתתף בזה?'. חתונה זה משהו שעושים פעם בחיים, ואנחנו עושים את זה לא בגדול - אלא בענק. אם מתחתנים לבד בחתונה רגילה, אז אוקיי – יש חברים ומשפחה, וסבבה וזה נחמד. אבל על החתונה שלנו כולם יודעים, זה ישודר בשידור חי ב-mako וזה משהו אחר לגמרי". כמעט 400 מוזמנים הולכים לככב בשידור החי שיועבר מה"סטואה". "אין לנו אמצעים לעמוד בעלויות של חתונה – ולא רק בגודל כזה, אלא גם בעלות של חתונה יותר מצומצמת. היינו נאלצים לעשות משהו הרבה יותר קטן", מוסיפה לנה.

  "לנה אצל מעצב השיער" אחרי הכל, החתונה מתמקדת בכלה באנו בגלל החתונה, נשארנו בגלל הפרסום

במהלך התכנית הפכו 20 אלף תושבי העיר שדרות - המגרש הביתי של מעיין - לקהל חם ואוהד. "אנחנו מקבלים המון תגובות ברחוב, בסופר, בקופ"ח, בחנויות. יום אחד כשהלכנו לביטוח הלאומי, מישהי מהעובדות קראה לנו בכריזה 'תגידו, מתי החתונה שלכם?'. אנשים כותבים לנו בפייסבוק שהם מצביעים בשבילנו, נהגי מוניות מזהים אותנו", מתרגשת לנה מהמעמד החדש כסלב. היא גם לא מתביישת לומר שהייתה רוצה יותר מזה: "זה עדיין לא בסדר הגודל שהייתי רוצה, חשבתי שזה יהיה יותר מפוצץ מבחינת חשיפה. נכון שבאנו בשביל החתונה, אבל כשכבר נכנסנו לזה ואהבנו את הקטע של הקהל והמצלמה אז חשבנו שאם על הדרך גם נוכל להתפרסם – אז למה לא", היא אומרת.

לנה ומעיין אמנם לא מימנו את החתונה מכיסם, וכביכול הלחץ אם הצ'קים יכסו את הוצאות החתונה נחסך מהם - אלא שהחשש בכל זאת קיים, כפי שמתאר מעיין: "אנחנו חוששים שאנשים לא יביאו כסף, או שיביאו פחות ממה שצריך. אבל 'נחזיר בשמחות' כמו שאומרים". לנה מוסיפה: "למרות שאנחנו לא משלמים על החתונה, גם אנחנו רוצים ספתח לחיים שלנו, לירח דבש ולדירה". כמה שעות לקראת החתונה מסכם הזוג העוד רגע טרי את החוויה: "אם יהיו תכניות המשך כמו 'ברית השנה' או 'דירת השנה', תזמינו אותנו - נשתתף גם בהן בכיף".

הצטרפו אלינו הערב החל מ-19:00 לצפייה בשידור חי בחתונת השנה שאתם הפקתם, ותגלו יחד עם לנה ומעיין את כל התשובות

>> ועד אז: איזו חתונה בחרתם ללנה ולמעיין? כל הפרטים על חתונת השנה
ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן