articles

חתונת השנה

reality
 
reality

מתחתנים בקליק: "חתונת השנה" יוצאת לדרך

חתונת השנה - תכנית הריאליטי החדשה של mako מתחילה, ואתם מוזמנים לקבוע איך היא תיראה. מבחירת האולם, דרך השמלה ועד אחרון הפרחים על השולחן, הכל בידיים שלכם. הכינו את החליפות

mako | פורסם 28/05/10 20:53:23 

כמה פעמים יצא לכם להגיע לחתונות בתור אורחים, לנשק את החתן והכלה, לשלשל את הצ'ק לתיבה ואז פשוט לשבת במקום שלכם להתבאס מכל הבחירות שהם עשו? האוכל יבש מדי, המוזיקה רועשת מדי, שמלת הכלה מצועצעת מדי, הרב חופר מדי, העוגה נמוכה מדי ובכלל - אין מספיק אלכוהול?

בין אם עברתם כבר את שלב החתונה שבחייכם ובין אם אתם ממש לא בכיוון, עכשיו יש לכם הזדמנות להיות מעורבים בכל שלבי תכנון חתונה של זוג בישראל, ולהחליט כרצונכם בסוגיות הרות גורל שמשמעותיות לכם. והם - לנה ומעיין - לא יכולים לעשות דבר בנידון, חוץ מלהתחתן.

במסגרת התכנית החדשה של mako, "חתונת השנה", נבחר על ידי גולשי האתר זוג משדרות שעבר לאחרונה לתל אביב  - לנה רזניק ומעיין צ'יבוטרו. במסגרת הפורמט, שנרכש מחברת "אנדמול" ושודר כבר בהצלחה באתר myspace, יתחתנו לנה ומעיין על חשבון mako, כאשר "המחיר" היחיד אותו ידרשו לשלם הוא ויתור מוחלט על ההכרעות והבחירות שירכיבו את חתונתם: החל מבחירת האולם, הקייטרינג, שמלת הכלה, שיר החופה, טבעת הנישואין ושאר "רכיבי" החתונה.

חתונת השנה - פרומו הלו, עד ליל הכלולות! | צילום: רוני כנעני

וכל אלו יקבעו על ידיכם, גולשי האתר. החל מיום ראשון הקרוב יעלה לאתר פרק בסדרה בו תוצג לקהל הגולשים בחירה לגבי אחד המרכיבים של החתונה, כשכל גולש מוגבל להצבעה אחת.

בתחילת השבוע התכנסו לנה ומעיין לצילומי הפרומו לתוכנית, שהעמיד את הזוג במספר פוזות אופייניות שתואמות לאירוע, כולל מסיבת רווקים סוערת. איך תיראה בסופו של דבר החתונה של לנה ומעיין? זה תלוי רק בכם. חתונה השנה יוצאת לדרך

חתונת השנה - פרומו מתוך הפרומו. לילה אחרון של הוללות | צילום: רוני כנעני

חתונת השנה - פרומו בבקשה, תרחמו עלינו | צילום: רוני כנעני

חתונת השנה - פרומו שיגיע כבר ירח הדבש! | צילום: רוני כנעני

 >>רותם סלע: "בחיים לא הייתי מתפשרת על שמלת כלה"

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגיות: חתונת השנה  
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן