articles

חתונת השנה

reality
 
reality

הערב: שידור חי באתר מחתונת השנה שאתם הפקתם

בחרתם להם איפה להתחתן, מה ללבוש, איזה אוכל ואיזו מוסיקה תהיה באירוע; הערב אתם מוזמנים להתיישב מול המחשב ולצפות ביצירה המוגמרת: חתונת השנה שאתם בחרתם ללנה ולמעיין. אז מה בדיוק יהיה שם?

טלי מליחי | mako | פורסם 26/08/10 18:02:07
לנה ומעיין ככה הכרנו אותם לראשונה. זוכרים? | וידאו WMV: עודד קרני

לפני חודשיים וקצת זה התחיל. הכרנו לכם שלושה זוגות וביקשנו מכם לבחור זוג אחד שיקבל מתנה של פעם בחיים: חתונה שלמה על חשבוננו. אלא שלמתנה היה מלכוד – את החתונה שיקבלו, כך הסברנו, לא יפיקו בעצמם בני הזוג ולא תהיה להם זכות בחירה כמעט באף אחת מהקטגוריות ומהמרכיבים מהם בנויה חתונה. הם לא יבחרו לעצמם בגדים, מיקום לאירוע, מוסיקה, צלם ואפילו לא טבעות – את כל החתונה כולה תרכיבו עבורם אתם, הגולשים.

כעת, אנחנו ניצבים רגע לפני האירוע הגדול. חתונת השנה שאתם הרכבתם ובחרתם תתקיים הערב, יום ראשון, ותשודר כאן באתר בשידור ישיר, והגיע הזמן לסיכומים. אז מה היה לנו? איזו חתונה בניתם לזוג השנה?

חתונת השנה - הזוגות לנה ומעיין, רינת ורועי ורות ואביתר: משלושה יוצא זוג אחד | צילום: עודד קרני

בהתחלה נדרשתם לבחירה הגורלית ביותר: הייתם צריכים לקבוע איזה זוג יזכה להתחתן על חשבוננו. הכרתם שלושה זוגות מקסימים ובחרתם בלנה ומעיין משדרות להיות ברי המזל להם תפיקו את החתונה.

אין תמונה להתחתן בסטואה - התגשמות של חלום

אחרי בחירת הזוג המשמעותית, הגיעה החלטה חשובה לא פחות – בחירת הלוקיישן לאירוע. האפשרות הראשונה שהוצגה לזוג הייתה הפלורנס - גן חדש לאירועים מול הים; השנייה הייתה השמונה - בר מגניב אבל קטן, והאופציה השלישית הייתה הסטואה - אולם יוקרתי ושיקי. לנה ומעיין התלהבו מהסטואה – ואתם התחשבתם ובחרתם להם את האולם המפואר בגעש.

בפרק השני הגיע מעיין לחנות הבגדים כדי למדוד חליפות לאירוע המכונן, והוצגו לו שלוש מערכות לבוש: טוקסידו שחור עם פפיון, אותה הוא פסל מיד ותירץ שהיא מזכירה לו רב מלצרים; חליפה אפורה עם עניבה, בה הוא התאהב כבר במדידה הראשונה, וחליפת ברמודה עם וסט, שהתחבבה על לנה. מעיין נחרד מהאפשרות להתחתן במכנסיים קצרים והתחנן בפניכם שלא תבחרו בחליפת הברמודה בשבילו – האם הקשבתם לו? את בחירת החליפה של מעיין נגלה רק בערב החתונה ביום ראשון הקרוב.

אין תמונה לא דו"ח חניה, אבל מעיין מרוצה הזמנות, צילומים ומכוניות

אחרי בחירת האולם והחליפה, הגיעו לנה ומעיין לבית הדפוס דה וינצ'י לבחור את ההזמנה לחתונה. למרות שמעיין חלם כל חייו על הזמנה בעיצוב של דו"ח חניה, הוא נאלץ להסתפק בשלוש אפשרויות שונות שהוכנו לשניים מבעוד מועד. הזמנה קלאסית בצבעים של שחור ולבן, הזמנת תמונה, בה מתנשק הזוג על רקע השקיעה, והזמנת סימניה מלבנית בצבע סגול לילך, אותה אהבו בני הזוג במיוחד ואותה גם קיבלו מכם הגולשים.

ומה יהיה הסגנון שיעטר את אלבום החתונה של לנה ומעיין: תמונות חתונה עם לוק מיושן בשחור-לבן, תמונות באווירה עירונית או בטבע הפראי? מעיין התלהב במיוחד מהתפאורה הפסטורלית, אבל לנה דווקא התחברה לצילומי הרחוב בעיר הגדולה. אתם הלכתם עם לנה בבחירה שלכם, וביום ראשון יצא הזוג הצעיר לסשן צילומים אורבני בלב העיר.

לנה ומעיין על אי תנועה תמונות עירוניות לזוג עירוני | צילום: פוני

אחרי הצילומים יגיעו לנה ומעיין אל הסטואה – אבל איך הם יגיעו לשם, את זה הם עוד לא יודעים. אולי זה יהיה על גבי טרקטור, אולי במכונית ענתיקה ואולי בלימוזינה מפוארת. נחכה ונראה.

מה זרי הכלה של המפורסמות אומרים עליהן?
מומחים מנתחים את זרי הכלה של כלות ידועות
מה זרי הכלה של המפורסמות אומרים עליהן?
בשמלה זו, בשיר זה, בטבעת זו

לנה הופתעה מאוד משלוש שמלות הכלה שהוצגו לפניה, והתחננה שתבחרו לה את השמלה היחידה שאהבה מבין השלוש, שמלת הפאם פאטאל. ומה אתם עשיתם? הקשבתם לה, כמובן, וביום ראשון תוכלו לראות אותה נכנסת תחת החופה במראה המרגש שבחרתם לה.

אין תמונה שלושת השמלות מהן בחרתם ללנה את שמלת הכלה קולאז' מוזיקה אלטון ג'ון איט איז. הבחירה שלכם

גם בשלב בחירת שיר הכניסה לחופה התגלעו חילוקי דעות בין בני הזוג: בעוד שמעיין התחבר מאוד לשיר "אם ננעלו" של עפרה חזה בביצוע מדונה, לנה דווקא התרגשה משירו של אלטון ג'ון "Can you feel the love tonight". על דבר אחד הם הסכימו: שניהם פסלו את השיר "I gotta feeling" של הבלאק-אייד-פיז. אתם שוב צידדתם בלנה, ומעיין יאלץ לצעוד לחופה לצלילי שירו של אלטון ג'ון.

הטבעות של לנה באיזו טבעת תקודש לנה?

עם כל הבחירות שנעשו עד השלב הזה, מעיין ולנה יאלצו להתמודד רק בערב החתונה. הבחירה הבאה בתור הייתה גורלית הרבה יותר: ההצבעה על טבעות הנישואין. טבעת הנישואין של לנה תיחשף רק במעמד החופה, אבל למעיין כבר גילינו באיזו טבעת הוא עומד להסתובב למשך שארית חייו: הטבעת עם החישוק המסתובב, בדיוק זו בה הוא חשק.

ריקוד רומנטי וריקוד בטן

ביום ראשון בערב תוכלו לצפות בשידור חי בלנה ובמעיין מבצעים את הריקוד הראשון שלהם יחד כבעל ואישה: זה יהיה ריקוד הסלסה הלוהט, אותו בחרתם להם מבין האפשרויות שהוצעו לכם, והעדפתם אותו על פני ריקוד סלואו דביק ורומנטי או ריקוד היפ-הופ מטופש.

מעיין בילה את מסיבת הרווקים שלו בדיוק כמו שרצה, לאחר שאתם בחרתם לו את ערב רקדניות הבטן שביקש מכם. האפשרויות החלופיות היו ערב משחקים או ערב קלפי טארוט.

אין תמונה מה תלבש לנה בליל הכלולות שלה? אף אחד עוד לא יודע

אחרי הטבעת נדרשתם לסוגיה אינטימית ביותר, במסגרתה בחרתם ללנה את סט ההלבשה התחתונה לליל הכלולות. לנה עצמה התלהבה במיוחד מהאפשרות ללבוש לבן גם מתחת לשמלה, אבל יכול להיות שמעיין יעדיף לראות אותה דווקא במראה הילדותי והשובב או בלנז'רי סקסי ונועז. גם את תוצאות ההצבעה הזו נגלה יחד עם לנה בערב החתונה ביום ראשון.

הקייטרינג של ד'פלוס הציע ללנה ולמעיין שלוש אפשרויות: תפריט צמחוני עם דגים, תפריט אוריינטלי עם סיגרים ופסטלים ו"תפריט מסיבה" עם מנות מיני של מאכלי פאסט פוד כמו מיני בורגרס, מיני פלאפל ומיני סביח. מעיין היה מוכן לקבל אך ורק את האופציה האוריינטלית, ואתם גיליתם נאמנות ובחרתם עבורו את האוכל המוכר לו מבית אמא.

אין תמונה מעיין מאושר שהאוכל יהיה חריף. התפריט האוריינטלי שבחרתם

רק בערב החתונה תגלה לנה איזה סגנון איפור בחרתם לה: האם היה זה המראה הטבעי והנקי, מראה מרילין מונרו הנועז או המראה המעושן והדרמטי?

הרזרבות שלכם יכולות להיות ארוחת הערב של אחר
ארגון לקט מעביר שאריות מזון מאירועים לנזקקים
הרזרבות שלכם יכולות להיות ארוחת הערב של אחר

גם את מראה אולם האירועים שלהם יגלו לנה ומעיין רק בערב החתונה. השניים התלהבו במיוחד מהעיצוב הלבן ומהעיצוב ברוח הוינטאג', ולא ממש אהבו את הסגנון הניו-יורקי האדום. מה אתם בחרתם? נראה בשידור חי ביום ראשון.

לנה לא תהיה בלונדינית

מה שאנחנו כן יכולים כבר לגלות, הוא שהשיער של לנה לא הולך להיצבע לבלונד כמו שמעיין אולי קיווה. לנה לא התלהבה במיוחד מהתסרוקת הלטינית, אבל אתם העדפתם אותה על פני השיער הפזור והצבוע בבלונד ועל פני התסרוקת האסופה.

אין תמונה סוויטה במלון יערות הכרמל. אתם בחרתם בשבילם

ואם לא מספיק שבחרתם עבורם את כל הבחירות הכי חשובות בנוגע לחתונה, גם ביום שאחרי לנה ומעיין לא עומדים לקבל את העצמאות שלהם בחזרה; אפילו את ההחלטה איפה לנפוש ולנוח אחרי כל הבלאגן אתם קבעתם בשבילם, ושלחתם אותם לירח דבש מפנק, בריאותי ורוחני במלון יערות הכרמל.

ומי ישיר בחתונת השנה, הראל מויאל, הרכב חסד בשירי נשמה או ההרכב מברוק בלהיטים מזרחיים? גם את זה נגלה רק בליל האירוע ביום ראשון הקרוב בשידור החי באתר.

הבחירה האחרונה שלכם הייתה במתנה לזוג – האם בחרתם להם את הסלון השיקי, את השולחן ופריטי העיצוב מהטרנד הטבעי או אולי את הספה האיטלקית, השחורה והיוקרתית?

הצטרפו אלינו הערב החל מ-19:00 לצפייה בשידור חי בחתונת השנה שאתם הפקתם, ותגלו יחד עם לנה ומעיין את כל התשובות

>> ועד אז: כמה צריך לרשום בצ'ק?

ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
תגובות

הוסף תגובה

 
שם
נושא
תוכן
 
ביטול  |  
מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן