articles

חתונת השנה

reality
 
reality

עד עצם היום הזה: הרגעים הכי יפים שלנו

החופשה הראשונה באילת, ליל הסדר אצל ההורים והמזכרת מהחתונה של החברים; לנה ומעיין פותחים את אלבום התמונות הפרטי, תרגישו חופשי לדפדף

mako | פורסם 07/05/10 10:07:38

בחרתם בהם ל"חתונת השנה", אבל מה אתם בעצם יודעים עליהם? עוד שנייה תתחילו לארגן את החתונה של לנה רזניק ומעיין צ'יבוטרו, וזה בדיוק הזמן להדק את הקשר ולהכיר טוב יותר את הכלה והחתן לעתיד. מאיפה מתחילים? מהאלבום הפרטי. השניים מזמינים אתכם לפשפש בתמונות המשותפות, ולקבל טעימות מחיי הזוגיות שלהם.

    מעיין, הפנתר משדרות: הייתה לי ילדות מדהימה בעיר מדהימה. גדלתי בשדרות, ושם ספגתי את החינוך ואת החום מהאנשים - חום שבזכותו למדתי לתת. אני מת על העיר שלי.

    לנה, בשמלה אדומה: אני זוכרת היטב את קייב, למרות שעליתי ארצה כבר בגיל שמונה. אחרי שעלינו לישראל עוד המשכתי להתכתב עם המורה שלי מכיתה א', ובזכותו אני יודעת לקרוא ולכתוב גם ברוסית. לא חסר לנו כלום בקייב, ועלינו רק בגלל אסון צ'רנוביל. ההורים שלי דאגו מאוד בגללי ובגלל הקרינה, והחליטו לעזוב את אוקראינה. אני שמחה שגדלתי בארץ, לא הייתי רוצה לחיות בשום מקום אחר בעולם.

    הסינית והתאילנדי: יוני 2007, בחתונה של רותם, החבר הכי טוב של מעיין. אנחנו היינו בסך הכל המלווים של החתן והכלה, ונסענו איתם כל היום בלימוזינה. הצלם ועוזר הצלם כל כך התלהבו מאיתנו, וקראו לנו "הסינית והתאילנדי". הם לא הפסיקו לצלם אותנו, והרגשנו שהם ממש עושים לנו בוק משלנו. לבסוף, קיבלנו דיסק עם שלוש מאות תמונות, אבל אין מה לדאוג: החתן והכלה לא נעלבו.

    החופשה הראשונה יחד: זה קרה זמן קצר אחרי שהתחלנו לצאת בקיץ 2004, מעיין היה עדיין חייל. נסענו עם אחותו ועם עוד חברה למלון גולדן טוליפ באילת, והיה כל-כך כיף. היינו באופוריה של תחילת הקשר הזוגי, והכול נראה לנו ורוד ומדהים. לנה הייתה אז בלונדינית, למרות שמעיין אוהב אותה יותר בלוק השחור.
    ערב אחד כשהיינו בחדר וצפינו בטלוויזיה, לנה הייתה חייבת לשירותים ולא רצתה להחמיץ את הסרט. מעיין הפגין יצירתיות, והביא את המסך לתוך השירותים.

    בבית בפסח: המשפחה של לנה לא ממש מסורתית, ולכן אנחנו תמיד חוגגים את החגים אצל הסבים הכורדים של מעיין במושב. לנה מאוד מתחברת למסורת, והיא רוצה בעתיד לשמור שבת. כשנפרדנו היא הכי התגעגעה לשבתות במושב.

    מאחורי המסיכה:
    מעיין התעניין מאוד כשלנה מרחה על פניה מסכה. היא ניצלה את ההזדמנות ואמרה לו שהוא חייב לנסות גם. מעיין זרם, והרי התוצאה.
    לנה ומעיין מרוחים אחד על השני
    בקרוב אצלנו: לפני כשנה לקחנו פסק זמן אחד מהשנייה, ולנה החליטה שהיא עוברת לגור בארה"ב. נשארנו בקשר כל הזמן, ובשלב כלשהו מעיין אמר שהוא רוצה שנחזור ושהוא רציני מאוד. לנה חזרה לארץ בשביל חתונה של חברה, נפגשנו והחלטנו שאנחנו הולכים על זה בענק.
    התמונה צולמה במרץ 2010, בחתונה של קטי, החברה הכי טובה של לנה שגם עזרה למעיין לבחור את טבעת האירוסין.

    איזה סרט:  לאחרונה צפינו בסרט "אליסה בארץ הפלאות" בהצגת הבכורה בקולנוע גת בתל אביב. לא אהבנו את הסרט בכלל. ציפינו למשהו כמו אוואטר, וזאת הייתה ממש אכזבה.
    לנה אוהבת קומדיות רומנטיות ומעיין סרטי פעולה, אז לפעמים אנחנו צריכים להתפשר – כך שבסוף השבוע האחרון הלכנו לראות את "כבוד". למרות שלנה ממה לא התלהבה מהרעיון, חיכתה להם בקולנוע הפתעה: הקופאית בכניסה זיהתה את מעיין מהתכנית.

    אין תמונה מה כולם מתלהבים מהסרט הזה בכלל?

    יאללה חתונה: בערך שבועיים לפני שמעיין הציע, הוא רשם את שנינו לכנס מתחתנים, ושם לקחנו המון ברושורים ושאבנו רעיונות לחתונה שלנו. התמונה צולמה לפני שיצאנו לכנס, בבית של ההורים של מעיין בשדרות: זה בעצם תיעוד של הצעד הראשון שלנו לקראת החתונה, עוד לפני הצעת הנישואין.

    עייפים אך מרוצים: אחרי שסיימנו את יום הצילומים הראשון לתכנית "חתונת השנה", הלכנו לחגוג בבלאק בתל אביב. הזמנו גם את רינת ורועי להצטרף, אבל הם מיהרו לחזור לירושלים. אכלנו המבורגרים וסיפרנו למלצרית על התכנית. מעיין ישב עם מייק אפ שעוד נשאר לו על הפנים מהצילומים, והתבאס שהאנשים בקניון רואים אותו מאופר.

    החמ"ל: התמונה מצולמת בחצר של ההורים של מעיין בשדרות. כל החברים והמשפחה התגייסו לעזור לנו להשיג קולות לתחרות, ובימים שאזלו כוחתינו – הם עדיין המשיכו. בנות הדוד של מעיין עשו משמרות פייסבוק – אחת במשך היום והאחרת בלילה. פשוט מקסימות.

    מעיין עם חברים אנחנו התיאשנו, אבל החבר'ה המשיכו לעבוד עד הרגע האחרון

     >> לידיעת הגולשים: כזו חתונה רוצים לנה ומעיין
    בחזרה לאתר חתונת השנה

    ותקבלו את כל הסיפורים ישירות לפייסבוק שלכם
    תגובות

    הוסף תגובה

     
    שם
    נושא
    תוכן
     
    ביטול  |  
    מקרא: = תגובה ללא תוכן   = תגובה עם תוכן