mako
פרסומת

חדש בצה"ל: הצבא מחפש פרזנטורים משפיענים ברשת

הצבא הודיע על הקמת ועדת "משפיעני רשת" שתבחר נבחרת פרזנטורים של צה"ל, שתורכב מיוטיוברים, כוכבי רשת ובעלי השפעה ברשתות השונות. ההרשמה תסגר בעוד מספר ימים והנה כל הפרטים על מה שצריך לעשות כדי להיכנס לרשימה

צבא וביטחון
פורסם:
חייל מול מחשב בפייסבוק
חייל מול מחשב בפייסבוק | צילום: עודד קרני, מדור צבא וביטחון
הקישור הועתק

העולם כבר מזמן מתנהל ברשתות החברתיות ובפלטפורמות הדיגיטליות, כשכוכבי הרשת הם הסלבס הכי מדוברים. גם צה"ל, שהשיק באחרונה ערוץ יוטיוב מחודש, מחפש להתחמש בכוכבי רשת ולגייס אותם לשירותיו.

השבוע הודיעו בצה"ל על הקמתה של "ועדת משפיעני רשת", שתבחר נבחרת של כוכבי ואושיות רשת שיהיו נבחרת הפרזנטורים החדשה של הצבא. מה בדיוק מחפשים שם? יוטיוברים, כוכבי רשת וכאלו שחיים את הרשתות. אנשים שנמצאים כל היום מול המצלמה, יודעים לייצר סרטונים ויראליים או לכתוב קופי שנון.

הצבא דורש מהמועמדים ניסיון ביצירת תוכן לרשתות ונוכחות גבוהה ברשתות השונות ונותן עדיפות גם למי שמביא איתו ניסיון מוכח בגרפיקה, צילום ועריכה. ועדת המשפיענים מבקשת לבחון גם תיקי עבודות של המועמדים המתאימים.

את המועמדות לתפקיד ניתן להגיש עד ליום שלישי ה-5 במרץ 2019 בצירוף קורות חיים, חוזים קיימים במידה ויש וכאמור, תיק עבודות למייל: Tnufasadir@idf.gov.il. עוד פרטים אפשר למצוא באתר צה"ל.