mako
פרסומת

מילואימניקים התלוננו: למה מקבלים פרסומות בסמס?

הודעות שקיבלו חיילים ממוקד המילואים הרשמי של צה"ל והזמינו לצפות בתוכנית טלוויזיה בשיתוף ערוץ הספורט, הרגיזו את משרתי המילואים שפנו בפוסטים זועמים לעמודים הרשמיים של הצבא ותהו מדוע תוכן כזה נשלח אליהם, בפלטפורמה המשמשת בדרך כלל לעדכונים בנושאי גיוס, התייצבות וכדומה. דובר צה"ל: "ההודעה הופצה במטרה לידע את משרתי מערך המילואים על פרויקט ההוקרה"

מערכת פז"ם
צבא וביטחון
פורסם:
הקישור הועתק

"נבחרת המילואים של ישראל מחפשת קפטן": מילואימניקים בצה"ל הופתעו לקבל ממוקד המילואים הודעת סמס שנפתחה בנוסח הזה, שמזמינה אותם לצפות בסדרת ריאליטי חדשה בערוץ הספורט. הסדרה אמנם נוצרה בשיתוף הצבא על מנת להביע הוקרה למערך המילואים, אבל את המילואימניקים ההודעות עדיין הצליחו להרגיז.

"איך זה הגיוני לשלוח לי פרסומות כאלה באס-אמ-אס?" תהה גולש אחד שקיבל את ההודעה ותייג את העמוד הרשמי של צה"ל. אחר צירף גם הוא צילום מסך וכתב: "הודעה רשמית שקיבלתי ממוקד המילואים של צבא ההגנה לישראל. אנחנו פשוט המדינה הכי שכונה בעולם".

גולש שתייג את דובר צה"ל והתבטא בחריפות: "בסמס הספאם הבא אני תובע אותך אישית. זה גם בזבוז כספי ציבור, אגב. חוצפה לשמה". והיה גם מי שלקח את העניין מעט בהומור וכתב: "גנרל פלוני: אין כסף לאימוני מילואים, איך ניתכונן למלחמה הבאה? גנרל אלמוני: ממממ...".

פרסומת

יש לציין כי במוקד המילואים שולחים בדרך כלל הודעות הנוגעות לנושאים כמו שוברי נסיעה למילואים, שיוך ליחידות, איגרות מפקדים, תרגילי גיוס טלפוניים וכו', וההודעה על פרויקט שאינו קשור לעניינים המבצעיים והלוגיסטיים בהודעה רשמית מהצבא היא שגרמה להם להתקומם. 

תגובת דובר צה"ל:
צה"ל רואה במערך המילואים חשיבות עליונה ופועל רבות להוקרת המערך כאות הערכה ואמירת תודה על עשייה ושותפות מלאה לדרך. סדרת "נבחרת המילואים של ישראל" נוצרה כחלק מקמפיין ההוקרה של צה"ל למערך המילואים המתקיים כבכל שנה זאת על מנת להעלות על נס את המשרתים ופועלם. ההודעה הופצה במטרה לידע את משרתי מערך המילואים על פרויקט ההוקרה כחלק מקמפיין המילואים. צה"ל ימשיך להוקיר את משרתי המילואים הפעילים ולראות בהם "נבחרת משרתת".