הקמפיין החדש שמפזר את הבושה סביב סקס ו-PrEP
הסרטון החדש של רשת בתי מרקחת קנדית שנועד לשווק את טיפול ה-PrEP, עוקב אחר הרפתקאותיו של ברדלי בטורונטו, בעודו מדלג מבחור לבחור. "יש עדיין הרבה דעות קדומות על חיי המין של הומואים", מפרט הבעלים של הרשת, "באמצעות הקמפיין הזה אנו שואפים להכיר בחיי המין של גברים, ולתת לכולנו להיות גאים במי שאנחנו". צפו בסרטון

קמפיין מודעות חדש שפרסמה רשת בתי המרקחת הקנדית medsEXPERT, שם סוף לבושה סביב סקס ושימוש בטיפול ה-PrEP. הסרטון שאורכו 5 דקות עוקב אחר הרפתקאותיו של ברדלי בעיר טורונטו, בעודו מדלג מבחור לבחור. הסרטון נועד לשווק את טיפול ה-PrEP, גלולה יומית שמפחיתה את הסיכוי להידבק ב-HIV לאחוזים בודדים. הסרטון הופק בידי Bulldog Productions, ובו נראה סדר היום העמוס של ברדלי, הכולל בעיקר עבודה, כושר ואינטימיות מזדמנת.
"יש עדיין הרבה דעות קדומות על חיי המין של הומואים, וזה לא תמיד קל למצוא רופא או שירותי בריאות מקצועיים וידידותיים לקהילה הלהט"בית+", מסביר מייקל פנוס, רוקח והבעלים של medsEXPERT, "באמצעות הקמפיין הזה אנו שואפים להכיר בחיי המין של גברים, ולתת לכולנו להיות גאים במי שאנחנו".
הסרטון מסתיים בפרפרזה על המשפט "לא לשנוא את השחקן כי אם לשנוא את המשחק", והיא: "אל תשנאו את השחקן, או את המשחק. היו גאים בבריאות שלכם. אף פעם אל תתנצלו על מי שאתם".