אם יש עוד דבר אחד שתל אביב הייתה צריכה על מנת להפוך רשמית לבירת גייז בינלאומית, זה קליפ בינלאומי, בדיוק כמו זה שמצטלם בשעות אלה ברחבי העיר. 

השבוע נחתו בישראל האייקוניות של הקהילה העולמית ווילאם בלי ואמנדה לאפורשהוזמנו על ידי הרשת החברתית לגייז MOOVZ לקחת חלק באירועי הגאווה בעיר ולצלם קליפ לקידום תל אביב כיעד תיירות גאה עולמי. ווילאם בלי, הדראג קווין המפורסמת בעולם, השתתפה בתוכנית הריאליטי המצליחה באמריקה 'רופול' ובתפקידי משנה בסדרות "ניפ/טאק", "המגן" ו"בוסטון פבליק". בלי התפרסמה בישראל בעיקר בזכות הלהיט שלה Boy is a buttom, שצבר מעל 14 מליון צפיות ביוטיוב. אמנדה לפור היא דוגמנית טרנסקסואלית שהתפרסמה כמוזה של הצלם דיוויד לה שאפל, הודות למראה הייחודי שלה וכן לפתיחותה לגבי תהליך שינוי המין שעברה. יחד איתן הגיע לארץ גם צלם האופנה מרקו אובנדו, המוכר מאוד בקהילה הגאה באמריקה. אובנדו, שצילם קליפים של אמנדה לאפור ודראג קווינס נוספות כמו רופול ואחרות, יצלם גם את הקליפ התל אביבי יחד עם הצלם הישראלי דקל לזימי לב.

אין תמונה

בקבלת הפנים החגיגית שנערכה אמש על גג מלון הבוטיק הגיי-פרינדלי אינדיגו, פגשו לאפור ובלי את חברי הקהילה בישראל, הצטלמו וענו לשאלות חשובות כמו "מהו פרצוף הסלפי הכי טוב שלכן?". המפגש בין שתי הכוכבות לבין הקהילה בישראל הפך מיד לסיפור אהבה. הסטאריות התלהבו מהגברים הישראליים ומהעיר תל אביב, והישראלים נהנו מאבק הכוכבים הצבעוני שפיזרו הכוכבות סביבן. הצלע השלישית במשולש האהבה הזה היו התיירים הרבים והכתבים הזרים שהגיעו לקבלת הפנים, ונהנו מאירוע גאווה בינלאומי ממש כאן, בעיר הכי גאה במזרח התיכון.

אין תמונה

"אין ספק שהביקור של כוכבות גדולות כמו ווילאם ואמנדה יקדם מאוד את אירועי הגאווה ואת תל אביב", אמר עידו מטלון, מנהל השיווק של MOOVZ, "בעיקר בזכות כמות העוקבים שיש לווילאם ואמנדה, והיח"צ שיצמח כתוצאה מהביקור בפורטלים להט"בים הגדולים באמריקה ורחבי העולם, והכל סביב אירועי הגאווה בתל אביב".

מוקדם בבוקר כבר יצאו הכוכבות יחד עם צוות ההפקה של MOOVZ לצילומי הקליפ: על רקע שיר הגאווה הרשמי מהשנה שעברה, "יא חביבי תל אביב" של עומר אדם ודורון מדלי, יעברו לאפור ובלי בלוקיישנים שונים ברחבי העיר: שדרות רוטשילד, שוק הכרמל, יפו העתיקה, חוף הים, נווה צדק, אזור דיזנגוף סנטר, בניין העירייה ועוד. מלבד לאפור ובלי ישתתפו בקליפ גם דמויות מוכרות מהקהילה הגאה בארץ.

אין תמונה

לאפור ובלי לא ממהרות לעזוב את ישראל. גם לאחר צילומי הקליפ הן יישארו בתל אביב ויתארחו במצעד הגאווה. בלי תברך את העיר תל אביב ומבקריה על הבמה המרכזית ותבצע את הלהיט שלה Boy is a bottom.

אין תמונה

 עוד ב-mako גאווה: