>> לקבוצה של mako גאווה בפייסבוק כבר הצטרפתם?

עומר אדם קליפ רשמי אירועי הגאווה בתל אביב (צילום: באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור / אריסה)
אמיץ? עומר אדם בצילומים לקליפ | צילום: באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור / אריסה
אחרי שהקליט את השיר "תל אביב" של דורון מדלי במיוחד עבור צוות ליין הגייז המזרחי "האריסה", הצטלם הזמר עומר אדם לקליפ הרשמי בהפקת הליין, לקידום אירועי הגאווה בתל אביב שיתקיימו ב-7 ביוני. אדם צפוי לשיר את השיר על הבמה המרכזית של מצעד הגאווה בחוף גורדון. את הקליפ לשירו של מדלי ובהפקתו המוזיקלית של הנרי ביים עומר טובי, במאי הבית של האריסה שביים גם קליפים רבים לשרית חדד, עברי לידר, TYP, קובי פרץ ועוד.

"יש לו כוח לשנות"

"התסריט הוא מעין סיפור אהבה בין גברים בסגנון בוליווד בחוף הילטון, והיום עומר מצטלם עם הפרפורמרים שלנו אוריאל יקותיאל (אמא ואבאז׳) ונתנאל אטיאס", מסרו בעלי הליין.

עומר אדם קליפ רשמי אירועי הגאווה בתל אביב (צילום: באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור / אריסה)
יכול לגרום לשינוי | צילום: באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור / אריסה

אדם, בדומה לכל צוות המשתתפים, כותבים, מלחינים, במאי ואנשי הצוות, עושים את הכל בהתנדבות למען חגיגות הגאווה של תל אביב. כולם שותפים לחיזוק תהליך המיתוג כאחת הערים הגאות הכי שוות בעולם.

"אנחנו באריסה מתרגשים מאוד לעבוד עם עומר אדם, שהוא אחד הזמרים הכי חמים והכי אהובים היום. ואנחנו גאים בו מאוד על כך שהוא עושה את הצעד האמיץ ומופיע במצעד הגאווה. בתור מוביל דעת קהל, לעומר יש כוח לשנות ואנחנו שמחים מאוד שהוא בחר להשתמש בו לטובת הקהילה".

עומר אדם קליפ רשמי אירועי הגאווה בתל אביב (צילום: באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור / אריסה)
נסיך של הקהילה | צילום: באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור / אריסה

דורון מדלי מוסיף: "תל אביב זה עיר שכל כולה קיץ ים ותענוגות. השיר הזה פשוט חוגג את העיר ת"א עם התבלין הערסי המזרח תיכוני שאהוב עלי כל כך. אני חייב לציין שבאתי לפגישה עם עומר אדם והצוות שמלווה אותו עם הרבה מאוד חששות מהרעיון הזה, כי ברור מה ההשלכות שלו מבחינת דעת קהל/טירוף ציבורי ולדבר כזה צריך אומץ".

מדלי מוסיף, כי בחר לעשות זאת כי השם השני של עומר אדם זה אומץ. "עומר תמיד פתוח לרעיונות. כולם הרימו גבה כשהוצאנו את "בניתי עליך" ו"וואי לי" בעיקר בגלל הטקסט, וחשבו שירדנו מהפסים ובסוף זה הפך ללהיטי המסיבות הכי גדולים בארץ בשנים האחרונות".

יניב ויצמן, יועץ ראש העירייה לענייני הקהילה הגאה ומחזיק תיק התיירות בעיריית תל אביב, מסר כי "עומר אדם הוא אחת ההפתעות שצפויות לנו השנה בארועי הגאווה.אני שמח שיותר ויותר אמנים וזמרים שמייצגים את הדור החדש , הליבראלי והפתוח לוקחים חלק בארועי הגאווה ובשינוי התודעה והקבלה הציבורית בקהלים רחבים ככל האפשר. בבמה המרכזית השנה יהיו יותר מוטיבים ששמים במרכז את אווירת הים התיכון, החפלה וקבלת הפנים החמה לכל האורחים/ות שהולכים לבקר אותנו כאן בישראל ובתל אביב".

>> כנסו למתחם אירועי הגאווה הגדול של mako- גאווה