>> לקבוצה של mako גאווה בפייסבוק כבר הצטרפתם?

אין תמונה
גאווה הקהילה. בר רפאלי

פנסי בריכת העירייה כבר נדלקו בצבעי הקשת, דגלי גאווה נתלו ברחובות העיר ושלט ענק מוצב כבר בכיכר רבין, אבל היום אושר סופית כי את מסיבת החוף ההמונית, שהפכה לסימן ההיכר הנוצץ של מצעד הגאווה בתל אביב, תנחה לא אחרת מאשר הסופר-מודל הישראלית בר רפאלי.

מצעד הגאווה ייצא לדרך בפעם ה-15 ברציפות ביום שישי, 7.6.13 בשעה 10:00 מהמרכז העירוני הגאה בגן מאיר בהשתתפות עשרות אלפי צועדים מהארץ ומחו"ל.

כמדי שנה, את מצעד הגאווה יזניק ראש עיריית תל אביב יפו, רון חולדאי בהפנינג חגיגי בהנחיית אורנה בנאי וגל אוחובסקי מגן מאיר. עוד ישתתפו שר האוצר יאיר לפיד, שרת המשפטים ציפי לבני, שרת התרבות לימור לבנת, יו"ר האופוזיציה שלי יחימוביץ', יו"ר מרצ זהבה גלאון, ח"כ דב חנין ויו"ר מועצת העיר יעל דיין.

אחד מסמלי העיר הוורודה

המצעד יעבור ברחובות בוגרשוב, בן יהודה וארלוזרוב ויסתיים בחוף גורדון. לאורך המסלול ילוו את הצועדים ארבע משאיות (ואוטובוס אחד) מטעם הליינים המובילים בקהילה - אוויטה, שירזי, ADD  ודרעק.  על הבמה המרכזית בחוף גורדון ייערכו הופעות של מיכל אמדורסקי, עומר אדם, מאיה סימן טוב וניקה, ויתקלטו הדיג'יים של הליינים המובילים בקהילה: FFF, דרעק, אריסה,3SOME, Forever, אוויטה ופופרינג. כמדי שנה, אלפי תיירים יגיעו במיוחד על מנת להשתתף במצעד הגאווה.

ריינבול גאווה כיכר רבין (צילום: גיא יחיאלי)
פנסי העירייה כבר מודלקים בצבעי הגאווה | צילום: גיא יחיאלי

רון חולדאי, ראש עיריית תל-אביב-יפו, מסר: "מצעד הגאווה הפך לאחד מסמליה של העיר תל אביב יפו, עשרות אלפי משתתפים ותיירים מרחבי הארץ והעולם לוקחים בו חלק מדי שנה. אני מאמין שתל-אביב-יפו, עיר של סובלנות, שאף הקימה את המרכז הגאה, תהיה למגדלור ומצפן לערים אחרות בארץ בנושא זה".

"למצעד הגאווה התל אביבי תפקיד חשוב בעיצוב פניה של החברה הישראלית", מסר יניב ויצמן, חבר מועצה ויועץ רה"ע לענייני הקהילה הגאה. "אני קורא לכל חברי וחברותי בקהילה ומחוצה לה להצטרף ויחד להעביר מסר ברור ועוצמתי למען השגת שוויון זכויות מלא לקהילה הגאה ולמאבק בלי פשרות כנגד כל גילוי הומופביה ואלימות כלפי האחר והשונה.  השנה גם נצעד למען אנשים ונשים יקרים שתרמו רבות להיסטוריה הקהילתית ובזכותם אנחנו כאן ולמען אלה שבידם להשפיע בעיצוב העתיד של כולנו.   

אירועי הגאווה 2013 יתפרשו על חודש יוני כולו ויכללו אירועי תרבות, הרצאות, תערוכות, פסטיבלים, מסיבות ואטרקציות מיוחדות.

למדריך האירועים במרכז הגאה בגן מאיר, היכנסו>>