סופרפארם ישראל מציגים: הפרסומת שמרימה למשפחות גאות
ברחבי העולם כבר אפשר לראות ניצנים של פרסום שפוי יותר, מגוון יותר, ועל יחס שגובל בחיובי כלפי השונה. סופרפארם החליטו להרים את הכפפה בארץ, ויצרו פרסומת שמציגה סוגים של משפחות גאות. צפו בפרסומת המרגשת

זה לא סוד שעולם הפרסום לא תמיד חיובי או מייצג כפי שהיינו רוצים שיהיה. ברחבי העולם אפשר לראות ניצנים של פרסום שפוי יותר, מגוון יותר, ועל יחס שגובל בחיובי כלפי השונה. לעיתים נדירות מדובר ביחס חיובי של ממש. קשה לנו להסתיר את ההפתעה שלנו מהפרסומת החדשה של סופרפארם שמדיפה ניחוח גאה מרענן.
סרטון הפרסומת החדש מציג משפחות גאות - גם של שני אבות וגם של שני אמהות. הם עונים על השאלה "מה הכי קשה בלהיות הורה?", ומתשובותיהם בעיקר ניכר שאין הבדל רב בין שני אבות לשתי אמהות לאבא ואמא "רגילים". זוהי גם מטרת הפרסומת, להציג את העובדה שמוצרי לייף בייביז הם לכל המשפחות בישראל ללא תלות בהרכב המיני שלהן. משפחה זו משפחה.
כמה שאנחנו מתלהבים לראות גאווה על המסך ובעיקר כשהיא כזאת טבעית ומרגשת. כל הכבוד לסופרפארם על היוזמה המעצימה - וכן ירבו! צפו בסרטון הפרסומת המרגש: