>> לקבוצה של mako גאווה בפייסבוק כבר הצטרפתם?

קבוצת מילק (צילום: אסנת יהודה)
מימין לשמאל: שי רוקח, סמי דדון, קובו סקרבניק גיטלמן, אליצור ליאון | צילום: אסנת יהודה

כוחה הכלכלי של הקהילה הגאה ידוע בעולם כולו, אך משום מה בעלי עסקים ומפרסמים עדיין לא זיהו את הפוטנציאל הטמון בקהילה זו. יוזמה חדשה של בעלי עסקים ויזמים פעילים בתחום הקהילה הגאה, מבקשת לשנות זאת. שי רוקח, מבעלי האוויטה, קובו סקרבניק גיטלמן ואליצור ליאון, חברו לסמי דדון בעל בית קפה-ביסטרו "ג'ודה", ויצאו בקמפיין של "חודש הכלכלה הוורודה" בחודשים ינואר-פברואר.

במסגרת הקמפיין, בחסות ראשית של אמריקן אפרל ורשת ויקטורי, נקראים חברי הקהילה ותומכיה להשאיר את הכסף בבית, ולפרגן לעסקים הגאים. הקמפיין יכלול מיתוג מקיף, בין היתר חולצות, סטיקרים ובעזרת פעילות נרחבת ברשתות החברתיות, וילווה בסדרת סרטונים מרובי משתתפים אשר יופצו ברשת האינטרנט ובאמצעי התקשורת.

"מעודדים צריכה בעסקים גאים"

בסרטונים מככבות אושיות חיי הלילה של הקהילה לצד בעלי עסקים גאים וחברים מכל קצוות הקהילה. במהלך חודש הכלכלה הוורודה (חודש פברואר( יקבלו חברי הקהילה שלל הטבות והנחות בבתי עסק גאים, יערכו הרצאות ואירועים שונים תחת נושא השקל הוורוד ,ויתקיימו מספר מסיבות ברוח הקונספט.

קבוצת מילק (צילום: אמיר סטולר)
חלק ממשתתפי הסרטון הראשון שייצא בקרוב | צילום: אמיר סטולר

"הסרטונים נועדו לפנות לחברי הקהילה ותומכיה בצורה נגישה, קלילה וכייפית ולהגביר את המודעות לכלכלה ורודה בקרב חברי קהילת הלהט"ב ותומכיה", מסרו חברי הקמפיין. "המטרה היא לעודד צריכה בעסקים גאים ובעסקים תומכי קהילה, ולעודד פרגון לאותם העסקים. הקמפיין יכלול מספר גרסאות לסרטונים מרובי משתתפים. כל המשתתפים והמשתתפות צולמו כאשר הם אומרים מספר משפטים אשר בעריכת וידיאו קצבית ירכיבו מונולוג קליל ובועט להעברת המסר המרכזי.

בהמשך יושק מועדון הצרכנות של "מילק גרופ", בשיתוף האגודה למען הלהט"ב ו-mako גאווה. בימים אלה יוצאים חבריו בקמפיין מודעות אשר שם לעצמו כמטרה "להעצים את הקהילה, את בעלי העסקים הגאים ולתרגם את הכוח הקהילתי לכוח כלכלי", מסרו חברי הקבוצה.

רשימת העסקים שלוקחת חלק בקמפיין תתפרסם בקבוצת הפייסבוק של מילק. בנוסף, יעלו סרטונים של אנשי הקהילה בערוץ יוטיוב מיוחד, שיקראו לכם להירתם לפרויקט. חברי הקבוצה יזכו בהטבות והנחות באמצעות כרטיס הטבות שניתן יהיה לקבל בחינם בבתי העסק המשתתפים ובמוקדים מרכזיים של הקהילה.

>> מצעד האכזבה: איפה כל המפרסמים הגדולים?