הדוגמנית הטרנסית משיקה קו הלבשה תחתונה "להעצמת נשים"
הפרזנטורית לשעבר של חברת הקוסמטיקה לוריאל, הדוגמנית הטרנסית מונרו ברגדורף, משיקה קולקציית הלבשה תחתונה משלה. המטרה: להעצים נשים, ללא הבדלי מידה, גזרה, מיניות, גזע או זהות מגדרית. "גאה לעודד נשים להרגיש מועצמות וסקסיות בדרכן ובתנאים שלהן", היא מכריזה

הדוגמנית והקאבר-גירל הטרנסית מונרו ברגדורף השיקה קולקציית הלבשה תחתונה בעיצובה שלדבריה, "דוגלת בהעצמה נשית". הדוגמנית בת ה-31, שמאחוריה רזומה מעורר השתאות, העלתה לרשתות החברתיות הכרזה על קמפיין ההלבשה התחתונה שפיתחה בשיתוף עם BlueBella. "גאה ונרגשת להכריז על שיתוף הפעולה שלי עם bluebella ולעמוד בחזית קמפיין #LoveYourSelf", כתבה הדוגמנית באינסטגרם.
"זהו קמפיין הלבשה תחתונה הדוגל בהעצמת נשים, ללא הבדלי מידה, גזרה, מיניות, גזע או זהות מגדרית. כל הנשים הן פנטזיה, ללא יוצאת מן הכלל", היא מאזכרת את היציאה המביכה של ראש מחלקת השיווק של L Brands, חברת האם של ויקטוריה סיקרטס.
ברגדורף התראיינה למטרו וסיפרה על המניע העיקרי שלה להקמת הליין, אהבה עצמית. "אני גאה להיות חלק מהקמפיין ולעודד נשים להרגיש מועצמות וסקסיות בדרכן ובתנאים שלהן", היא אומרת.
"בשלבים הראשונים של המעבר פחדתי מהחלקים הגבריים שבגוף שלי, וכמה השתנתי במהלך הזמן. כיום אני במקום שלא אכפת לי מה אנשים חושבים על המראה שלי", אומרת הפרזנטורית לשעבר של חברת הקוסמטיקה לוריאל והטרנסית הראשונה להשיג תפקיד כזה, שאגב, פוטרה מעבודתה כפרזנטורית על פוסט פייסבוק בעייתי, "בכל הכנות אין לי כוח לדבר עוד על אלימות גזעית עם לבנים. נכון, כללל הלבנים".