mako
פרסומת

ללא פילטר: קמפיין תחתונים חדש מציג גברים גאים בכל מידה ומבנה גוף

מותג חדש להלבשה תחתונה שנקרא Surg, פצח בקמפיין אינקלוסיבי בכיכובם של גברים בכל מידה ומבנה גוף. אוסטין ארמקוסט שלקח חלק בהקמת המותג, לוהק כפרזנטור הראשי, אבל חוץ ממנו תמצאו בקמפיין הייחודי גברים מבוגרים, גברים כבדי משקל וגם גברים טרנסים. ארמקוסט: "אנחנו רוצים שכולם ירגישו סקסיים ובטוחים בגוף שלהם כשהם לובשים את המותג שלנו"

דרור בלילטי
mako גאווה
פורסם:
קמפיין תחתונים ל"גברים רגילים"
"ייצוג של גברים שבשגרה" | צילום: מתוך instagram, מתוך instagram
הקישור הועתק

מותג חדש להלבשה תחתונה פצח בקמפיין אינקלוסיבי, בכיכובם של גברים גאים בכל מידה ומבנה גוף. המותג הבריטי שנקרא Surg פרסם לראשונה בתחילת החודש את הקמפיין שלו. לפרזנטור הראשי בחרו את אוסטין ארמקוסט, דוגמן אמריקאי שעלה לתהילה כשהשתתף בתכנית "האח הגדול". ארמקוסט מוכר גם בתור האקס של מעצב העל מארק ג'ייקובס, ובשנה שעברה יצא מהארון בראיון כא-מיני.

הבחירה בארמקוסט להיות דוגמן תחתונים אינה יוצאת מגדר הרגיל, כפי שניתן לראות בתמונות, אבל המותג התעקש לחרוג מהנורמה המוכרת לדוגמני תחתונים, וללהק גברים שלאו דווקא דואגים למסת השריר שלהם. לקמפיין הייחודי לוהקו בין השאר גברים מבוגרים, גברים כבדי משקל וגם גברים טרנסג'נדרים.

בוקר טוב לפרזנטור:

בהצהרה מדוברות המותג נכתב כי ארגון הבריאות הבריטי, "מצא שמספר הגברים המגיעים לאשפוז בשל הפרעות אכילה עלה ב-70% במהלך שש השנים האחרונות, ומספר הגברים בתהליך שיקומי בשנתיים האחרונות עלה ב-40%. כמותג תחתונים אנו לא רוצים להוסיף וללחוץ על גברים להראות בצורה מסוימת. זה די רגיל בחברה לדבר על בעיות בדימוי הגוף אצל נשים, אבל נדמה ששכחנו את הגברים ואנחנו מקווים שנוכל לשנות את זה".

ארמקוסט, שלקח חלק גם בהקמת המותג, מספר על התהליך: "ישבנו לעבוד על עיצוב הסדרה לפני יותר משנה, וכבר מהיום הראשון הוחלט שהמותג יהיה מותג אינקלוסיבי. אנחנו לא רוצים שאף אחד ירגיש מנוכר. גברים שריריים, רזים או גדולים, אנחנו רוצים שכולם ירגישו סקסיים ובטוחים בגוף שלהם כשהם לובשים את המותג שלנו".

כשנשאל איך היה מתאר את קו הליהוק של הדוגמנים, אמר ארמקוסט שמבחינתו זהו "ייצוג של גברים שבשגרה".

פרסומת
פרסומת
פרסומת
פרסומת