אחת הקבוצות הזועמות ביותר בארה"ב, "מיליון אימהות" (OMM), מצאה לעצמה מטרה חדשה: פרסומת לתחתונים סופגים למחזור האישי, שמציגה עולם בו גם לגברים סיסג’נדרים יש וסת. חברת Thinx מייצרת ומשווקת תחתוני היגייניים לזמן הווסת. בפרסומת שהוציאו לאחרונה הציגו מה היה קורה לו גם לגברים הייתה וסת. הניסוי כמובן בא להראות, שאילו היה וסת לכולם, האם עדיין לא היינו מדברים על זה כל כך? המסר בסוף הפרסומת מדבר כמובן על המחזור החודשי, "אם זה היה לכולם, אולי לכולנו יהיה עם זה יותר נוח".

נשות ארגון "מיליון אימהות" המזועזעות יצאו בגנות הפרסומת, וקראו לה מעוותת, גסה וגם "פוגענית כלפי צעירים, שממילא נאלצים לנווט את לבטי גיל ההתבגרות תוך כדי דחיפה מתמדת של אג’נדות ליברליות".

"החברה שלנו לא זקוקה ל- Thinx שינרמלו מחזור בין מגדרים על ידי שידור פרסומת כה גסה וסנסציונית”, זועקת קבוצת מיליון אימהות, “נשים וגברים שונים זה מזה. לגברים אין וסת. אף פעם. נקודה".

>> "נשים מבטלות לי דייטים בגלל שאני ערבייה"

>> 19 מיתוסים על סקס להט"בי שהגיע הזמן להפריך

>> "אבא אמר שלפי התורה, זכותו לסקול אותי למוות באבנים"

כמובן, ייתכן והתגובה החריפה של ארגון האימהות מגיעה בעקבות צעד של ענקית היגיינה אחרת, אלווייז, שהחליטה להוריד את סמל ונוס, המסמן מין נקבה, מעל אריזות המוצרים. "נשים, שהן קהל היעד שלכם, ואפילו גברים נעלבים מהקמפיין החדש שלכם", נכתב בעצומה עליה טוען הארגון שצברה מעל ל-8000 חתימות, “הפרסומת שלכם גסה ובוטה! לא רק שטשטשתם גבולות מגדריים, גם השמדתם אותם לחלוטין".