>> לקבוצה של mako גאווה בפייסבוק כבר הצטרפתם?

אין תמונה
קמפיין פוגעני
התאגיד הבריטי-הולנדי יוניליוור הודיע לעצור באופן מידי קמפיין הומופובי המשווה יציאה מהארון בפני ההורים לירייה בלב. את הקמפיין, עבור מותג המרגרינה פלורה בדרום אפריקה, יצרה סוכנות חיצונית ביוהנסבורג בשם LOWE + PARTNERS. בפרסומת בא לידי ביטוי כאבם של הורים המגלים כי בנם הוא הומו. על רקע ורוד, מופיע הכיתוב  "אהה, אבא, אני גיי" בצורת כדור שעף באוויר היישר לתוך הלב.

"חברת יוניליוור בדרום אפריקה הודיעה על עצירתו המידית של קמפיין הומופובי למרגרינה פלורה, שהשווה יציאה מהארון בפני ההורים לכדור לתוך הלב. " הפרסומת פוגענית ואינה מקובלת. ביקשנו את הסרתה בכל אמצעי המדיה השוני. הודענו לשים לה סוף באופן מידי", מסר נציג מטעם החברה בהצהרה מיוחדת. "יוניליוור גאה בתמיכה שמותגיה מעניקה לאנשים להט"בים, כולל הקמפיין האחרון של חברת Ben & Jerry’s בנישואים גאים".

בבעלות יוניליוור מותגים רבים, ביניהם הדיאורדורנט AXE והגלידה הידידותית לקהילה הגאה Ben & Jerry’s . בהצהרה שפרסמה החברה לאתר GAY STAR NEWS, דובר מטעם החברה מסר כי הפרסומת לא אושרה על ידי יוניליוור.

נציג מטעם חברת הפרסוםLOWE  הביע את התנצלותו נוכח הפגיעה בחברי הקהילה הגאה: "אני מעונין להתנצל באופן עמוק על הקמפיין הזה, ועל הפגיעה הלא מכוונת שלו. ביקשנו את הסרתו של הקמפיין מכל אמצעי המדיה השונים".