חזון אחרית הימים: חתונה גאה בפרסומת לבירה
אפילו מותג הבירה "באד-לייט", שכל כך מזוהה עם מאצ'ואיזם, מחבק את הקהילה הגאה. בפרסומת החדשה והמרגשת בכיכובם של איימי שומר וסת' רוגן, השניים מבלים בחתונה של שני גברים. סגן נשיא באד-לייט: "אנחנו שואפים להראות שכל החתונות - לא משנה מי מתחתן - חולקות הרבה במשותף"

באד-לייט, מותג הבירה האמריקאי הפופולרי, פתח את עונת החתונות בקמפיין פרסומי התומך בנישואים גאים. "חתונה גאה היא כמו כל חתונה אחרת", אומר סת' רוגן בסרטון הפרסומת כשהוא עומד לצד איימי שומר בחתונה של שני גברים נאים. הצמד כיכב במסע הפרסום של באד-לייט תחת הקונספט הפוליטי של "מפלגת באד-לייט".
הסרטון הופץ בשיתוף עם אלן דג'נרס, מהדמויות הלהטב"יות המשפיעות ביותר בארה"ב. דג'נרס שיתפה את הפרסומת בחשבון הטוויטר שלה המונה כמעט 25 מליון עוקבים. כמו כן, הפרסומת שותפה גם בערוץ היוטיוב של תכנית האירוח שלה.
באד-לייט נכנסו בכל הכוח בקמפיין, והציבו שלטי חוצות מוארים בצבעי הקשת. בכך הצטרפו לאירועי חודש הגאווה בעולם כולו, ולציון יום השנה להחלטת בית המשפט העליון לחייב את כל מדינות ארה"ב לאפשר נישואים לזוגות חד מיניים.
"בכך שהצגנו את סת' ואיימי בחתונה גאה", מסביר סגן נשיא באד-לייט ארה"ב, "אנחנו שואפים להראות שכל החתונות - לא משנה מי מתחתן - חולקות הרבה במשותף והרבה סיבות לחגוג. יצרנו את הפרסומת הזו מפני ששוויון בין כל האזרחים הוא עיקרון המאחד הרבה צרכני באד-לייט".