הגברים של המילניום החדש צריכים להודות לשינויים שהתרחשו בתחום הטיפוח הגברי מאז המאה הקודמת, שכל כולה כמעט היה מוצרי גילוח, תכשירים לשיער ובושם, שלמרות השינויים הקוסמטיים, מה לעשות שברילנטין לבחורי תחילת המאה וג’ל קוצים חוחובה למראה רענן של סוף המאה הם בגדול אותו הדבר בדיוק. תאגיד הפרסום הענק FCB, שגם הוא עובד עם חברת מוצרי הטיפוח הגרמנית "ניוואה" מעל ל-100 שנים של קרם לחות, מדווח שדרכיהן עתידות להיפרד על רקע היתקלות הומופובית.

מגזין AdAge אישר את הידיעה כי תאגיד הפרסום מתכוון להביא לידי סיום את עסקיו עם חברת ניוואה עד סוף השנה. ההחלטה נפלה לאחר שצוות הקריאייטיב של משרד הפרסום קיבל דחייה ממשרדי החברה שהייתה קצרת מילים וקצרת רואי.

>> כל התמונות ממצעד הגאווה 2019

>> 20 המפורסמים שיצאו מהארון ב-2019 (עד כה)

>> פינת ליטוף: למי מהכוכבים הייתם עושים טובה?

>> חשיפה: המעסה המתחזה מרמת גן שאונס את הלקוחות

עובד צוות הקריאייטיב של משרד הפרסום, שהציע לחברה דימוי של שני גברים מחזיקים ידיים, קיבל את התשובה הזו להצעתו בטלפון: "גייז זה לא הקטע שלנו". ככל הנראה, הצד השני לא ידע על זהותו.

שני הצדדים סירבו להגיב על הידיעה, אבל תזכירים פנימיים מאשרים שלא יחדשו עוד קשרים. למעשה, כוונת ההיפרדות של חברות הענק התבררה עוד באפריל השנה, אך טרם התגלה מתי בדיוק התרחשה אותה תקרית הומופובית.