ניחוח גברי: הגברים הסקסיים של פרסומות הבשמים
איך מוכרים ריח? הפרסומת האחרונה (והמביכה, יש לציין) של בראד פיט ל"שאנל" הוכיחה את מורכבות המשימה בפניה עומדים מפרסמים וחברות הבשמים. כדי שנישאר כולנו בריח טוב החלטנו להתנחם במודעות שעושות את זה פשוט ולעניין. הנוסחא פשוטה: גברים לוהטים מתיזים. קבלו את השוות במיוחד


החיקויים והדאחקות על חשבונו לא אחרו להופיע - מג'וני קימל ותכניות האירוח בארה"ב ועד כוכבי הרשת שהעלו גרסאות משלהם לפרסומת המביכה.
פיט והמודעה אליה הצטלם הוכיחו שוב עד כמה מתאמצים מנהלי המותגים, חברות הפרסום והבשמים להפגין יצירתיות וחשיבה מקורית בשיווק המוצרים הריחניים. והרי יודע כל מפרסם מתחיל, כי לא קל למכור דבר שלא רואים. במיוחד כשאותו דבר חמקמק נעלם תוך שעות ולא מותיר זכר.
מצד שני, מחקרים מעידים כי אחד החושים הדומיננטיים באדם הוא חוש הריח. לא פלא, אם כן, שמיטב המוחות מנסים לפנות אל חושנו ובעיקר על כיסנו, עם אינספור ריחות ובקבוקים מיוחדים. בהתחשב בכך שתמצית הריח עשויה להגיע למאות שקלים, מדובר במשימה לא פשוטה, הדורשת עבודת שטח מעמיקה - ובשתי מילים: סקס מוכר. בשלוש: גברים סקסיים מוכרים. בארבע: גברים סקסיים מפורסמים מוכרים. הנקודה ברורה.
על כן, לא מפתיע שלמטרה החשוב מתגייסים מדי עונה דוגמנים, שחקנים וזמרים לוהטים, שעושים הכל חוץ מלהריח טוב ובכל זאת מצליחים למכור את המוצר בצורה נפלאה. אז אחרי הנפילה של פיט, החלטנו להתנחם בכמה מהלוהטים שבהם.
הבושם: ג'ורג'יו ארמאני
הבושם: טום פורד ל"טום פורד"

הבושם: דולצ'ה גבאנה
הבושם: טום דיילי ל"אדידס"

הבושם: פאקו רבן
הבושם: 50 סנט ל"Power"

הבושם: דולצ'ה גבאנה
הבושם: פול ווקר ל"דוידוף"

הבושם: מארק ג'ייקוב
הבושם: ג'וש הולואו ל"דוידוף"

הבושם: אשר
הבושם: מת'יו מקונוהי ל"דולצ'ה וגבאנה"

הבושם: ז'אן פול גוטייה

הבושם: ז'או פול גוטייה
הבושם: ג'וש הארטנט ל"אמפוריו ארמאני"

הבושם: ג'ראד לטו ל"הוגו בוס"
הבושם: כריס אוונס ל"גוצ'י"

הבושם: ג'יימס פרנקו ל"גוצ'י"
הבושם: דולצ'ה גבאנה

הבושם: קלווין קליין

הבושם: דיזל
הבושם: אלן קאמינג ל"אלן קאמינג"
