בדייט עם בחור לוהט, בחדר כושר, בעבודה ובמסיבה: הריח שאנחנו שמים על עצמינו, אומר עלינו לא מעט. אז כדי שלא נשתעמם מבושם כמו מעוד כרטיס היכרויות און- ליין, דואגות חברות הבישום לנפק לנו גרסאות חדשות ורעננות לניחוחות מוכרים. לקראת החגים בדקנו כמה מהריחות מהמרעננים יותר שייצא לכם להריח.

גדול ועבה

אלה מכם שהתמכרו לניחוח של L'homme מבית איב סאן לורן, ישמחו לגלות שאמרת השפר על פיה "הגודל כן קובע" רלוונטית מאוד גם כאן. במיוחד עבור חובבי הכלים הגדולים מנפק בית האופנה הצרפתי את הבקבוק המעוצב בצורת כלי עבודה אימתני בגודל של 200 מ"ל במהדורה מוגבלת לאספנים בלבד. להשלמת החוויה - כל הרוכש את הבושם  L'homme יקבל אפטר שייב 50 מ"ל חינם (החל מה-8.9.11 עד גמר המלאי).

אחת, שתיים, ניסיון:
הניחוח כולל סיגליות, ארז ופלפל לבן ושייך לז'אנר המתוקים- פרחוניים אך יחד עם זאת אינו סובל מכבדות יתר כמצופה.
כמה הכלי: 700 שקלים לא.ד.ט 200 מ"ל
ממוקם: ברשתות הפארם, המשביר ובאפריל

אין תמונה
גדול ועבה- איב סאן לורן לאספנים
ספורטיבי סקסי

כמו סדרת הבשמים הקודמת שכללה ארבעה בקבוקים בצבעים וניחוחות שונים, גם הפעם התנין לא מאכזב. הבושם החדש מבית לקוסט Lacoste Challenge Refresh מכוון לעוסקים בפעילות ספורטיבית ולא בכדי הם מצטיידים בטניסאי האמריקאי ההורס אנדי רודיק כפרזנטור ובאריזה השואבת את הלוק שלה מעולם הטניס. 

אחת, שתיים, ניסיון:
גם אם אתם רואים את מכון הכושר רק מבחוץ, תוכלו להתיז על עצמכם ארומה אוורירית של עץ ליבנה, פצ'ולי, אורגנו ורוזמרין.
כמה הכלי: 431 שקלים לא.ד.ט 90 מ"ל
ממוקם: ברשתות הפארם

לקוסט (צילום: מליסה סקוט)
ספורטיבי סקסי- לקוסט | צילום: מליסה סקוט
לא רק למסיבה של שירזי

מעצב האופנה ג'ורג'יו ארמני מוסיף עוד בקבוקון לאוסף הבשמים הנהדר שהוא מקפיד לייצר. הבושם Armani code sport ארוז בבקבוק בעיצוב נקי ואטום ככל הנראה, כדי שלא נראה כמה מהר אנחנו גומרים אותו.

אחת, שתיים, ניסיון:
הבושם כולל שילוב ניחוחות מנטה ומנדרינה סיציליאנית (!!!) המעניקים לו רעננות ומתיקות גם יחד.
כמה הכלי: 560 שקלים לא.ד.ט 125 מ"ל
ממוקם: ברשתות הפארם, המשביר לצרכן ובאפריל

ארמאני קוד (צילום: מוטי פישביין)
לא רק למסיבה של שיראזי. ארמאני קוד | צילום: מוטי פישביין
שוק טוטאלי

הבשמים של מעצב האופנה האמריקני קלווין קליין תמיד נושאים איתם ניחוח קליל, מרענן  וחמצמץ. בקומוניקט שצורף לבושם  Ck one shock החדש של קלווין קליין מבטיחים "אתלטי, שרירי, אנרגטי" ומקנחים ב"עוצמה גברית בוטה וסקסית", כנראה מהסוג שרואים במסיבות ה- Beef. אריזת הבקבוק אכן נוהגת כמתבקש מאלה הפוקדים את המסיבות של תומאס ולובשת מדים שחורים. 

אחת, שתיים, ניסיון: בניגוד גמור לאריזה הקשוחה והגברית, הבושם מכיל פצ'ולי, לבנדר, וניחוחות קלמנטינה ומלפפונים (!!!) המתמזגים לניחוח קליל שכמה חבל, מתנדף  די מהר.
כמה הכלי: 349 שקלים לא.ד.ט 100 מ"ל
ממוקם: ברשתות הפארם, המשביר ובאפריל

אין תמונה
שוק טוטאלי- קלווין קלייןן החדש
בלי הנוצות של דנה

את הניחוח הדומיננטי של Le male עליו חתום ז'אן פול גוטייה אי אפשר לפספס והוא חביב על לא מעט ערסים (ולא, האוחצ'ות שמענטזות באריסה המוצלח, אינן עונות להגדרה). מעצב האופנה הפרובוקטיבי דואג לחדש את הבושם בכל עונה עם ניחוחות השואבים השראה מהמקור והגרסה החדשה ביותר היא  Silver my skin. הבקבוק השרירי והמסוקס פושט את מדי המלח ולובש הפעם גוונים מונוכרומטיים.

אחת, שתיים, ניסיון
: נראה שהפעם הצליח גוטייה לרקוח עם מנטה, וניל ולבנדר ניחוח בעל נוכחות נעים למדי.
כמה הכלי: 500 שקלים לא.ד.ט 100 מ"ל
ממוקם: רק במשביר לצרכן

אין תמונה
בלי הנוצות של דנה- גוטייה
מי הבוס?

לעיתים נדמה שבית האופנה הוגו בוס משחרר אריזות מעוצבות לבשמים יותר מפריטי לבוש. החדש שמגיע אלינו HUGO Just Different לא באמת שונה מחבריו למדף. בדומה למקור ההשראה גם הוא עוצב בלוק של מימיה צבאית אטומה.

אחת, שתיים, ניסיון:
המפרט הטכני של הניחוח מרגיש כמו קערת סלט ירוק וכולל בזיליקום, כוסברה ועלי מנטה אך אלה מתאחדים והופכים לניחוח קליל ומרענן.
כמה הכלי: 488 שקלים לא.ד.ט 150 מ"ל (ועכשיו במבצע השקה- 249 שקלים)
ממוקם: ברשתות הפארם

אין תמונה
מימיה צבאית אטומה- הוגו בוס
הכי טוב בג'ינס

התלבושת האחידה של לא מעט הומואים במסיבה היא ג'ינס וגופיה. את חווית הג'ינס מאפשרים בדיזל לחוות גם דרך הבושם החדש שלהם Fuel For Life Denim. הבקבוק ארוז בג'ינס כחול דהוי עם תפרים בצדדים שיושב עליו בול. 

אחת, שתיים, ניסיון:
הניחוח המתקתק, הדומיננטי והחושני נשאר לאורך זמן.
כמה הכלי: 400 שקלים לא.ד. ט- 75 מ"ל
ממוקם: ברשתות הפארם

אין תמונה
הכי טוב בג'ינס- דיזל
כסף לא גדל על העצים

הבושם השלישי לגבר מסדרת wood נקרא He wood silver wind wood ונושא ככל הנראה בשם הבושם הארוך ביותר שקיים. האחים דן ודין קאטן מספרים שההשראה ליצירת הבושם היו הטבע והרי הרוקי בקנדה מולדתם. מעניין מה היה יוצא תחת ידם לו היו גרים בדירת חדר תל אביבית.

אחת: שתיים ניסיון:
ארומה של ענבר, לבנדר, מוסקט ועצי ארז מתנדפת כל כך מהר כמו עלה ברוח  וכנראה זו ההשראה לשמו של הבושם.
כמה הכלי: 620 שקלים לא.ד.טל- 100 מ"ל

אין תמונה
כסף לא גדל על העצים- ווד
ממוקם: ברשתות הפארם ובמשביר לצרכן

>> היכנסו לערוץ הגאווה ותיהנו מכתבות נוספות

>> לקבוצת הפייסבוק שלנו כבר הצטרפתם?