mako
פרסומת

אתה הכי יפה כשנוח לך

"סטייל, מבחינתי, מתחיל בכך שנוח לך בעור של עצמך", אומר גבר מכריס שטובל באמבטיית קצף מפנקת בפרסומת חדשה לתחתונים. רגע, לא הבנו, זה הפוך על הפוך או שאנחנו אמורים באמת להיות בעדם? אתרים ברחבי הרשת לא יודעים אם להשוויץ בתחתונים או לאכול את הכובע

mako גאווה
פורסם:
אין תמונה
This is what a model looks like
הקישור הועתק

רק שאלה: מה בעצם קורה פה?

עד כאן, הגיוני. אנחנו לגמרי בעד הרחבת מנעד היופי המיוצג, וכן, גברים מכל סוגי הגוף לובשים תחתונים, אז אין סיבה אמיתית לא להראות אותם בטלוויזיה. אבל.

משהו בסדרת הפרסומת הזו ממש מוזר, לא? המבטים הריקים מדי, החיוכים המעושים, ובעיקר אי הטבעיות של הכפפת הסטנדרטים הנשיים על גופים גבריים. כלומר, אנחנו רואים את הדוגמנים הגברים בסיטואציה נשית – מתגאים בגוף ה"לא מושלם" שלהם ומחייכים בשביעות רצון למצלמה.

ואכן, אתרי חדשות האופנה מסביב לעולם לא בטוחים איך לעכל את הקמפיין הזה. חלק מהאתרים, דוגמת פאשוניסטה ואאוט דיווחו על הקמפיין ברצינות, ושיבחו את התעוזה של המותג, וחתירתו לשוויון. אתרים אחרים, דוגמת הדיילי מייל, התייחסו אליו כאל קמפיין סאטירי, שלועג לקמפיינים אחרים שמנסים להעצים אותנו, האנשים הרגילים שרק רוצים לאסוף תחתונים במארז שלישיה ליד הקופות, ועושים את זה על ידי שימוש בדוגמנים לא קונבנציונליים.

הטענות שמדובר בקמפיין היתולי מתחזקות בזכות הקרבה לאחד באפריל, ובעיקר בזכות שמערך יחסי הציבור של החברה שלח לחלק מהעיתונאים תמונות באיכות גבוהה, ששמות הקבצים בהן הכילו את המילה spoof – מתיחה, כפי שהוכח בצילום המסך של ההאפינגטון פוסט:
צילום מסך - דוגמנים רגילים

עד שנקבל תשובה חד משמעית, אתם מוזמנים ליהנות משני העולמות: מצד אחד, קמפיין מצחיק, ומצד שני - אולי באמת הגיע הזמן שנראה גם סוגים שונים של גברים בקמפיינים אופנתיים. כן, גם לתחתונים.

אין תמונה