אמירה דיספיין, דוגמנית בת 25 שמככבת ברשת החברתית טיקטוק, הפכה לאישה הטרנסג'נדרית השחורה הראשונה שעובדת עם מותג ההלבשה התחתונה היוקרתי ויקטוריה'ס סיקרט. 

כחלק מהקמפיין המשותף לכבוד הוולנטיין שעלה אתמול (רביעי) לטיקטוק, פרסמה דיספיין סרטון בו היא ממליצה למאות אלפי העוקבות שלה איך לבלות את יום האהבה כרווקה. בסרטון היא מתאפרת ומסדרת את השיער, אוכלת ארוחת צהריים, קונה לעצמה פרחים ועגילי יהלום ומסיימת את היום עם אמבטיה מפנקת וטיפוח של עור הפנים, כמובן כשהיא לבושה במגוון פריטים של המותג כמו חלוק אדום, מחוך סקסי ופיג'מה ורודה. 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by XOXO EMIRA (@xoxoemira)

"הפלטפורמה שלי כולה מבוססת על ביטחון ואהבה עצמית", אמרה הדוגמנית בראיון ל"פייג' סיקס". "אני רוצה להעצים נשים טרנסיות וגברים מכל רחבי העולם ולהראות להם שתעשיית האופנה והיופי משתנות, במיוחד עבור אנשים לא לבנים. אני מלאת תודה על העבודה עם ויקטוריה'ס סיקרט ומקווה שזה יסלול את הדרך עבורי ועבור אחרות". 

בעמוד האינסטגרם שלה, דיספיין סיפרה מה המשמעות של הקמפיין המשותף עם המותג היוקרתי עבורה. "בתור ילדה הייתי יכולה רק לחלום להיות חלק מויקטוריה'ס סיקרט", כתבה. "ולנטינה סמפיו סללה את הדרך וזה כבוד גדול להמשיך את המורשת ביום הראשון של 'חודש ההיסטוריה השחורה'". 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by XOXO EMIRA (@xoxoemira)

ב-2018 סמנכ"ל השיווק של החברה, אד רזק, הביע מספר הערות טרנספוביות ושמנופוביות שהובילו את החברה לבטל את תצוגת האופנה המפורסמת שלה. מאז, היא עוד מנסה להתאושש מהמשבר בדרכים שונות. שנה לאחר מכן סמפיו הברזילאית הפכה לדוגמנית הטרנסית הראשונה שעובדת עם המותג, אבל זה לא היה ההישג היחיד שלה - היא גם הייתה הטרנסג'נדרית הראשונה להופיע על שער מגזין "ווג" והראשונה להופיע במגזין בגדי הים "ספורטס אילוסטרייטד". 

@xoxoemira Valentine’s Day SINGLE Girl Edition with @Victoria’s Secret ❤️ The best love is self love! #vsfeelthelove #vspartner ♬ Hrs and Hrs - Muni Long