מריאנה וארלה ופביולה ולנטין, צמד מלכות היופי הדרום אמריקאיות שהפתיעו יבשת שלמה והודיעו במפתיע כי הן נישאו זו לזו, הן הפנים החדשות של הבושם החדש מבית היוצר של מותג הביוטי של ריהאנה פנטי - והן לא הזוג הגאה היחיד. 

חודשים בודדים אחרי שיצאו מהארון, מלכות היופי מספקות בקמפיין הצצה נוספת לסיפור האהבה הנוצץ שלהן. בפרסומת החדשה, נראות בנות הזוג מטיילות על חוף הים בזמן שהן אוחזות ידיים, מתכרבלות על ערסל וגם מתנשקות בבית. במקביל, נשמע קולן ברקע מספרות איך הכירו בתחרות היופי הבינלאומית בתאילנד והתאהבו, זאת למרות "התחרות בינינו". 

אבל עם כל הכבוד לסיפור האהבה המתקתק הזה, בשורה התחתונה שתיהן באו לפרסם את הבושם של ריהאנה, Fenty Eau de Parfum, אותו הן מתארות כ"עצי, מתוק ורך". מריאנה נראית בסרטון שואלת את זוגתה אם היא אוהבת אותו, לכך היא משיבה בחיוב רגע לפני שהלוגו של המותג מופיע על המסך. 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Fabiola Valentín (@fabiolavalentinpr)

בעמוד האינסטגרם שלה, פרסמה פביולה את הקמפיין וכתבה כמה החוויה הייתה מיוחדת עבורה. "זה יפהפה כששני גופים מתאחדים באהבה", היא כתבה. כזכור, מריאנה ופביולה הודיעו באוקטובר האחרון כי הן נישאו זו לזו, ובכך למעשה יצאו מהארון. "אחרי שהחלטנו לשמור על מערכת היחסים שלנו לעצמנו, החלטנו לפתוח את הדלתות ביום המיוחד הזה", הן כתבו ברשתות החברתיות. הפוסט הויראלי ההוא, שארך 30 שניות בלבד, הציג תמונות משותפות של מלכות היופי מחופשות משותפת, מרגע האירוסין וגם מהחתונה עצמה, בה הן נראות מתנשקות. 

הבחירה של ריהאנה בצמד מלכות היופי לא מקרית, זאת מכיוון שהן לא הזוג הגאה היחיד המככב בקמפיין לבושם המדובר. בנוסף אליהן, מככבים בפרסומת נוספת כוכבי הטיקטוק ניקי צ'אמפה ופייר בוו, זוג הומואים מתוקים פופולריים מאוד שהכירו ב-2017, נישאו בשנה שעברה, ומתחזקים ביחד יותר מ-25 מיליון עוקבים בכל הרשתות החברתיות. 

"אין לזה שום מגדר. אני אוהב את זה. זה לא דומה לשום בושם אחר", אומר פייר בסרטון הפרסומת לבושם של ריהאנה, המיועד לכל המגדרים, על רקע תמונות משותפות של השניים מחבקים ומריחים זה את זה, מטיילים בפריז, מתכרבלים מתחת למטריה וכמובן, איך לא, מתנשקים. "פריז היא המקום הבטוח שלי", נשמע ניקי מוסיף. "לפעמים זה רומנטי סתם ללכת ברחוב". 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Pierre Amaury Crespeau (@itspierreboo)