חשיפה ראשונה: צילומי קמפיין אירועי הגאווה 2012
דגלי הגאווה השתלטו בשבוע האחרון על מרכז הארץ במסגרת קמפיין אירועי הגאווה 2012, אותו מפיקה עיריית תל אביב. רגע לפני שיושק באירוע חגיגי, קבלו הצצה קטנה למאחורי הקלעים. "הקמפיין בא להראות שיש לנו את הזכות להיות שונים בכל מקום בו אנו נמצאים, יחד עם הזכות להיות שווי זכויות", מספר יוני מייזלר, מפיק הקמפיין

תחת הסלוגן "כל הארץ דגלים דגלים", שבא לחבר את המצעד לפריפריה ולשבור את תדמית "הבועה התל אביבית", יצא צוות הקמפיין לשורת צילומים שבאים להביא סיטואציות הממחישות את הדומה והשונה שבין הקהילה לבין החברה. התמונות צולמו ב-3 מתוך 7 סטים שונים שבהם צולם הקמפיין: בחוף גורדון, בפארק הירקון ובתחנת אוטובוס בצומת גלילות.

"קהילת הלהט"ב נמצאת בכל מקום"
"תהליך הצילום של הקמפיין דורש מאיתנו להתעסק הרבה בנושאים רגישים, חלקם נושאים שאפילו בתוך הקהילה אנחנו לא מעזים לשאול", מסביר אימרי קלמן, שמפיק את הקמפיין יחד עם יוני מייזלר. קלמן, שאמון על העיצוב הגרפי והקריאייטיבי של הקמפיין, מוסיף: "אני מרגיש שאני לומד כל כך הרבה מהמצולמים, מהסיפורים שלהם ומהתחושות שלהם בנוגע למצעד ולמקום של הקהילה והגאווה בחיים שלהם".

"מה שמלווה את כל האימאג'ים זה שדגל הגאווה מופיע בכל האימאג'ים בצורה כזאת או אחרת", הוא מוסיף.
הצלם זיו שדה מספר כי בתור הומו שהגיע מהפריפריה, מקיבוץ אפיקים שעל שפת הכנרת, הוא נרגש מאוד מהיציאה של הקמפיין מגבולות תל אביב. "זה מרגש אותי שאנשים יבינו ויראו שאנחנו נמצאים בכל המדינה. אני חושב שהקמפיין הזה ידבר לא רק לקהילת הלהט"ב, אלא לכל מי ששונה בחברה, שמעניק עוד גוונים לחברה".
"קיבלנו המחשה בשטח שהקמפיין משקף את המציאות"

"היא מצביעה לנו על שלושה זוגות של לסביות עם ילדים שישבו ועשו פיקניק בפארק הירקון. זה היה נורא מגניב, כי אתה רוצה להעביר מסר, והנה אתה מקבל המחשה בשטח שהקמפיין באמת משקף את המציאות".
על הסטיילינג בקמפיין אחראית מורן סוסו, על האיפור אמונה ליעוז, שמשמשת גם כאחת המצולמות בסצנה הטרנסג'נדרית של הקמפיין. יין יושק באירוע חגיגי עם רון חולדאי ב-19 במאי במועדון השפגאט.