>> לקבוצה של mako גאווה בפייסבוק כבר הצטרפתם?

אין תמונה
עשיתם גב?
הכרנו אותן כפרחות המועדונים הענקיות, אבל חברי "משפחת אין גבול" הם הרבה יותר מזה. לקראת מצעד הגאווה הענק שיתקיים בתל אביב ב-7 ביוני, הן מחממות מנועים וכבר מוכנות לגל התיירים שישטוף את תל אביב. "אנו מתנצלות מראש על כל פגיעה בכל אדם, גוף או סתם בהמה, שמנה וסתמית", הן אומרות. אנחנו לא מאמינים.

"הדיבור היא התפתחות של תרבות גאה"

"משפחת אין גבול" מסרה כי היא מודעת לכך שאת ההצלחה של הסרטון הראשון לא תוכל לשחזר, אבל לאור ההתלהבות וכמויות הצפייה הגדולות מהסרטים השני והשלישי, היא החליטה לעשות עוד סרטון להנאת הצופים.

עם פרסום הסרטון הראשון, סיפר ס., נציג "המשפחה", ל-mako גאווה כי חבריה מעדיפים לשמור על עילום שם. "האחריות על התכנים היא של 'משפחת אין גבול'. אנחנו יחד מאז 2004, למרות שהתפזרנו בעולם, החלפנו עבודות, דירות וארצות. ההומור שבסרטון כולו בדיחות פרטיות של הקבוצה הזאת 'משפחת אין גבול', ידענו שזה דיבור מצחיק, אנחנו לא טוענים שהמצאנו שם הכל, אבל לא תארנו שזה יצחיק כ"כ הרבה אנשים.

"אם גם אנחנו 'פרחות הומואיות קשות של המסיבות' אני לא יודע לומר. עשינו, בילינו, ניסינו, אבל הכל בטוב טעם ולא בהגזמה. יש בינינו שף, מורה לחינוך מיוחד, פסיכולוג, רו"ח, עו"ד ואנשי מחשבים - אז אולי אנחנו לא ממש כאלה פרחות – אני מאחל משפחה כזאת לכל אחד".

בנוסף, ענה ס. לחיצי הביקורת שצצים מדי פעם, לעתים דווקא מתוך הקהילה. "היום זה כבר ברור: הדיבור הוא התפתחות של תרבות גאה, של הומור קהילתי, זה לא הופך אותנו ליותר נשיים או פחות גבריים – אין טעם בסטיגמות. כל עוד מבינים שזה משעשע מבחינתי, זה נהדר. אני לא מדבר עם אבא שלי, הבוס שלי או בן זוג שלי ככה... אולי בעצם רק כשהוא מתנהג כמו דרמה קווין".

דבריפ שפרחות מועדונים מפוצצות אומרות

דברים שפרחות מועדונים אומרות אחרי סטוץ

אוחצ'ות מסביב לעולם

>> לא הבנתם חצי מהמילים? כנסו למיליון הגאווה השלם