>> לקבוצה של mako גאווה בפייסבוק כבר הצטרפתם? 

אין תמונה
הדוגמנים של אברקרומבי. לא רק גוף יפה

לא ברור מה גרם לבחורים בכל העולם לשנן את המילים, לעשות "כאילו" עם השפתיים ולהעלות סרטונים מדובבים לשירים האהובים, אבל בשנים האחרונות יותר ויותר לוהטים מצלמים עצמם בשירי "ליפסינק" לשירים של בריטני ספירס, קישה, קייטי פרי, מדונה ודיוות אחרות.

אז נכון שהיום הפך התחביב למנת חלקו של כל משועמם עם מצלמת אייפון, אבל דבר אחד ברור: הרבה לפני שחדרו הסרטונים למיינסטרים היו אלה הגייז שכבשו את הרשת עם ביצועים משלהם ללהיטים שונים.

באופן מפתיע, אפשר לזהות את פרץ הכישרון והאהבה לזמרה דווקא ביחידות העילית של צבא ארה"ב, בקרב סטודנטים באוניברסיטה ובקבוצות ספורט שונות, שהחליטו לגייס את העליזות ולהזיז את הישבן.

גם בארץ התופעה הולכת ותופסת תאוצה. אנו מכירים את עידן מטלון, שהצליח בשנה האחרונה להרעיד את הרשת עם סרטונים מושקעים. לקראת החג, קבלו כמה מהמוצלחים שיצא לנו לראות.

Spice Boys 5 – Stop

בין הראשונים להבין את כוחו של היוטיוב היו חבורת ה"ספיייס בויז", פרפראזה גאה לחבורת הספייס גירלז המעצבנות ששלטו בסוף שנות ה-90'. הדיבוב עלה בסוף 2008 ובעקבותיו עלו על ידי החבורה אינספור ליפ-דאבים לשירים אחרים ומוכרים.

A little Prayer

שלושת המזוקנים, ג'וש, ג'ייסון ומארק מצליחים לשבור את הסטיגמה. הליפ-דאב שלהם לשירה האלמותי של ארת'ה פרנקלין מוכיח שאין קשר בין כמות השיער בפנים ליכולת הריקוד והגינונים הנשיים.

Air Force Academy – Tik Tok

במקביל לעלמה זק ושני כהן, העלתה קבוצת הטירונים של חיל האוויר האמריקני בשנת 2010 את הביצוע שלהם לשיר של קישה. הסיבה למסיבה: הם בדיוק סיימו שלב נוסף וקשה במסלול הארוך בדרך להכשרתם. אם קשה, אז עדיף את קישה.

I Think We're Alone Now

ביצוע של שני חיילי חיל הים האמריקני לנסיכת הפופ של שנות ה-80', טיפאני. האופן מצער הסרטון מסתיים לפני שמצליחים להבין מה קרה ברכב אחרי שהמצלמות כבו.

Military Blah Blah Blah Remake

שיר מחאה של חיילי הצבא האמריקני נגד מדיניות "לא נשאל – אל תספר". בשנת 2010, וקצת לפני ביטול התקנה האוסרת על חיילים גאים לצאת מהארון, העלו אותם חיילם גאים שהיו מוצבים באפגניסטן את הסרטון העליז.

California Gays

מחוות החוף המערבי לשיר של קייטי פרי. את הסרטון יצר כוכב הרשת הידוע כיום, ראיין ג'יימס ייצק (ייצק???) בשנת 2010, שמאז הציף את הרשת עם להיטים שונים.

Get Outta My Way

אם אתם מזהים חלק מהפרצופים והגופות בקליפ הבא, הסיבה ברורה. מדובר במחווה של חברת הפורנו הגאה "רנדי בלו" לכוכבת הפופ האוסטרלית, קיילי מינוג, בקליפ סקסי ולוהט במיוחד.

Firework

הקור והשלג בארקנסו לא מנעו מסטודנטים באוניברסיטה בעיר לצאת החוצה בלי חולצה לצלילי שירה של קייטי פרי.

Hold it Against Me

שוב חיילי ארה"ב, שוב בריטני ספירס. יחידת המארינס של צבא ארה"ב במחווה לכוכבת הפופ, שהגדילה לעשות והודתה בעמוד הפייסבוק שלה לקבוצת החיילים: "אני פשוט אוהבת את זה. תודה לחיילים שלנו על כל מה שאתם עושים, בריטני".

Drop Dead Beautiful

הבחורים מאוניברסיטה בבוסטון במחווה, שוב, לבריטני ספירס.

Don't Stop Believing

שיר הנושא מסדרת הקאלט "גלי" הביאה חיילים (בריטיים לשם שינוי) המוצבים באפגניסטן לצאת בלי חולצות ולעשות עם השפתיים. איפה הארי כשצריכים אותו?

Till the World Ends

סידור החדר מעולם לא היה כיף יותר. חיילי מארינס שוב במחווה לבריטני ספירס. מסתבר שהדיווה של הגייז היא גם הדיווה של אחת היחידות הטובות בעולם?

All I want for Christmas is You

אחרי שגילו כי ישובו הביתה לרגל השנה החדשה, חגגו חיילי המלכה HMS את שובם במחווה לשירה של מריה קארי, בשילוב תחפושות שתפרו בעצמם. המלכה מתמוגגת מגאווה.

Call Me Maybe

הלהיט שהפך את קארלי ריי ג'פסן לכוכבת גרם גם לדוגמנים הלוהטים של אברקרומבי 7 פיץ' לשיר. לוודיאו הצטלמו דוגמנים בחנויות השונות הפזורות בעולם, כשלאחר מכן נערך הקטע לקליפ בשחור-לבן.

Ding Dong- עידן מטלון

אי אפשר לסיים כתבה כזו בלי כוכב הרשת המקומי שלנו, שמצליח בשנה האחרונה להפתיע מחדש עם סרטונים שונים לשירים שכולנו אוהבים. לאחרונה הוא גם כותב טור אישי בערוץ הגאווה.

>> צפו: רוסים סקסיים בתחתונים