אימוג'י מסכת טנגו
לא תוכלו להסתכל על האימוג'י הזה באותה צורה מעכשיו

אימוג'ים הם יותר מאשר דרך מהנה להביע את עצמך בצ'אט, הם הפכו לחלק בלתי נפרד של הדרך בה אנו מתקשרים. אבל כמו שכמה משתמשי טוויטר עזרו לנו ללמוד, אימוג'ים יכולים לייצג חלקים חשובים של ההיסטוריה. Whores of Yore, פרויקט שמטרתו למקד את המשמעות ההיסטורית והתרבותית של עובדי המין לאורך ההיסטוריה, מספקים את הסיפור האמיתי שמאחורי האימוג'י של מסכת ה"טנגו" שנוסף ב-2015.

טנגו הוא יצור מהמיתולוגיה היפנית שבקלות מרומה או מבולבל על ידי בני אדם, למרות שלפעמים משתמשים בדמותו של טנגו כדי להפחיד ילדים שלא התנהגו יפה. מסכות טנגו היו מופיעות דרך קבע בהדפסי עץ יפנים מסורתיים שתיארו מפגשים ארוטיים, ובניגוד למערב, סצנות מין חד מיניות מפורשות לא היו טאבו. למעשה, זוגות גברים וזוגות נשים במהלך אקט מיני הופיעו לעתים קרובות כמו זוגות הטרוסקסואלים.


בציור מהמאה ה-17 ששיתף חשבון הטוויטר של הפרויקט, נראות שתי נשים יפניות מקיימות יחסי מין במיטה, כשלאחת מהן מסכת טנגו קשורה סביב מותניה. באמצעות האף הארוך של היצור היא חודרת אל המאהבת שלה.

>> "בסוף הוא אנס אותי, בלי קונדום ובלי סיכוך"

>> לתפארת מדינת ישראל: 12 מדליקי המשואות הגאים

>> "התקשורת חשפה שאני טרנסג'נדרית ללא הסכמתי"

הציוץ המקורי זכה לעשרות אלפי לייקים ו-8,000 תגובות, וכששותף מחדש על ידי לסבית מהונלולו בשם ארי הוא הפך ויראלי באופן רשמי עם למעלה מ-180,000 לייקים. ארי כתבה על החשיבות של מסכת הטנגו להיסטוריה הקווירית, והיא ממש לא הייתה היחידה.