>> לקבוצה של mako גאווה בפייסבוק כבר הצטרפתם?

אין תמונה
המטרה מקדשת את האמצעים
גיוס תרומות יכולה להיות משעממת ומתישה או שאפשר לתבל אותה במעט סקס-אפיל. חמישה גברים בבוסטון מצאו לפני 12 שנים דרך משעשעת ומקורית לגייס תרומות לארוגני צדקה של ילדים: ריצה ברחובות העיר בתחתונים וזקני סנטה קלאוס. מאז, הפכה הריצה למסורת, שמושכת יותר ויותר גברים ונשים המצטרפים מדי שנה לחגיגה – להנאת האנשים ברחוב וכיסם של ארגוני הצדקה.

אין תמונה
המשימה הושלמה

בסוף השבוע האחרון היו אלה למעלה מ-500 אמיצים שיצאו לקור הבוסטונאי, וחיממו את האווירה ברחובות. את הכסף שגייסו יעניקו לארגון צדקה בשם "אגודת שחק בכדור", המספקת לילדים בבתי ספר בבוסטון את ההזדמנות לשחק, להכיר ילדים אחרים, ולצמוח באמצעות שיעורי ספורט, עבודת צוות, תקשורת ומשמעת.

אין תמונה
עם גוף כזה לא תפתחו את הארנק?

גייסו מיליון דולר

המרוץ הראשון התקיים ב-16 בדצמבר בשנת 2000, כשחמישה גברים חסונים חשבו על דרך מקורית ומשעשעת להפיג את השעמום. על אף החששות ופיק הברכיים, העוברים ושבים ברחוב הגיבו בהתלהבות ובחמימות, מחאו כפיים והריעו לחמשת הגברים החביבים.

מאותו רגע, החליטו הגברים לתעל את השעמום אל עבר מטרה חשובה, הם הקימו את ה-SSRun: מרוץ הסנטה-קלאוס השנתי עם הספידו.

אין תמונה
לוהטים גם מאחור

עם השנים, מספר הרצים עלה בהדרגה, כשכיום למעלה מ-500 רצים משתלטים לכמה שעות על רחובות בוסטון, במטרה לגייס כספים ולעורר מודעות לארגוני צדקה. במשך 12 השנים האחרונות גייסו בקבוצה למעלה ממיליון דולר לארגוני ילדים שונים.