>> לקבוצה של mako גאווה בפייסבוק כבר הצטרפתם?

לפעמים אנחנו לא מודעים לאיך שאנחנו מתנהגים עד שמישהו אחר, חיצוני ולא קשור, גורם לנו לשמוע את עצמנו מבחוץ ולהזדעזע. זה בפירוש לא מה שקורה כאן. סצינת הסטוצים הוירטואלית של הגייז לא מורכבת מאנשים חסרי מודעות, אלא בעיקר מאנשים שלא אכפת להם איך הם נשמעים. הם רוצים סקס, רוצים אותו עכשיו, ומזיז להם את העכוז איך הם נשמעים.

לכן אפשר, ואפילו רצוי, לצחוק עליהם. האתר The Second City Network החליט לאסוף הודעות אמיתיות ונבחרות שנשלחו למשתמשים דרך האפליקציות גריינדר, סקראף, וגראולר – אפליקציות שמזוהות בעיקר עם סטוציונרים, ולתת לנשים אמיתיות מהשורה לשבת ולהקריא אותן בקול רם. 

ממחפשים? יש את היצירתיים ("הייתי עושה לך דברים שייקח לך שנים של טיפול כדי להתגבר עליהם"), יש את המחמיאים-יתר-על-המידה ("אתה שחקן פורנו?", "ווף, אתה בהחלט יותר מעניין מחבר שלי"), יש את המנומסים ("היי, סליחה, אפשר לראות תמונה של הבולבול שלך?", "היי, מה שלומך, אתה סקס"), יש את העניניים ("סקס", "בוא נשכב, פסיבי פה"), ויש את כמובן ההזויים ("עסוק? אוהב את 'המתים המהלכים'? רוצה לבוא לצפות? זה לא קריפי!").

הנשים, יש לציין, עמדו בגבורה במשימה שניתנה להן, למרות שניתן לראות את הזעזוע על פניהן של חלקן. אחרות פשוט לא הצליחו להתאפק ופרצו בצחוק. חבל שהמציאות באפליקציות האלה לא באמת מצחיקה.

אין תמונה
פשוט, עילג ולעניין