כבר יומיים מסתובב ברשתות החברתיות סרטון היסטרי שמציף קטע מתוך תוכניתו של חנוך דאום, "המתנחל", בכיכובה של ליהיא גרינר, ששודר לראשונה ב-2014. 

בקטע המקורי, גרינר זועמת על אביבית בר זוהר כי הגיעה "להשיק חבר חדש" בחתונה של גרינר, ממש רגע אחרי שחזרה מלוס אנג'לס. למי שלא זוכר, גרינר סילקה אז את אביבית מהחתונה באותו יום, מה שהוביל לסכסוך מתוקשר וארוך שנים, שאף הגיע לבית המשפט. 

בסרטון, שצילם ופרסם מעצב השיער וכוכב כוכב הרשת אור סולטאני, הוא מבצע ליפסינק (מושלם) לקטע, ומצליח להתעלות אפילו על המקור. הסרטון קיבל עשרות אלפי צפיות ביממה אחת בלבד והצחיק אפילו את גרינר עצמה, למרות שהיא לא כל כך אוהבת להיזכר בתקופה ההיא.

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Or Sultany אור סולטאני (@orsultany)

"אור שלח לי את הקטע לפני שהוא פרסם אותו ואמרתי לו שזה ממש קורע, אבל שאני לא הולכת לשתף את זה", סיפרה גרינר בשיחה עם mako. "אני ממש צחקתי. אני אוהבת חיקויים של הדברים שלי ולוקחת את זה בהומור, איטס אול איי אם אבאוט, אבל החרטה הכי גדולה בחיים שלי זה הקטע עם אביבית. זה הדבר היחיד שלי שלא בא לי לחזור אחורה ולדבר עליו". 

אפילו לא הקטע עם השוטר? או זה עם הר מירון? 
"כמו שאהבתי את המערכון של ארץ נהדרת על הר מירון. אני מעריכה הכל וצוחקת עם כולם. יש לי הכי הרבה הומור עצמי, אבל ספציפית אני אף פעם לא רוצה לחזור לנושא הזה".

אז מה בעצם כל כך עצבן אותך אז? 
"כל הסיקור אחרי החתונה. שמתי כל כך הרבה כסף, כל כך השקעתי והייתי חתונה מדהימה עם אלף איש, וזה בלתי ייאמן שכל התקשורת והאייטמים היו סביב אביבית. זה באמת מבאס אחרי כל העבודה שלי. החתונה הייתה הכי כיפית ומושלמת ואפילו שכחתי שאמרתי לה ללכת מרוב שהיו כל כך הרבה אנשים והיה עסוק. אניוואי, דאטס איט". 

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Or Sultany אור סולטאני (@orsultany)

בשיחה עם סולטאני, שמפרסם לא מעט סרטונים מצחיקים, הוא מספר שצילום הקטע לקח בערך כשעה. "לפעמים הרעיון של מה אני הולך לעשות בא לי מיד ולפעמים זה לוקח ימים", הוא מסביר. "תוך כדי צילום אני מחליט להכניס איזה אביזר או רעיון שמשנה את כל התמונה. בסוף, אם אני לא מצחיק את עצמי עד צרחות אני לא אפרסם את הסרטון". 

התבאסת שליהיא לא שיתפה את הקטע? 
"היא אהובה ומפרגנת. שלחתי לה את הסרטון כדי לוודא שזה לא מעליב או פוגע, כי לפני לייקים, תגובות ושיתופים - אני בא לעשות טוב. אני בא להצחיק ולשמח אנשים. היא צחקה ואפילו הגיבה בסרטון עצמו ולא רק בהודעה אישית. אני יכול להבין למה היא לא שיתפה, היא השתנתה והתבגרה מאז והראיון הזה מציג צד ישן שלה, שאולי היא פחות אוהבת או רוצה שאנשים יזכרו. יחד עם הצחוק גם התרגשתי איתה, כי היא דיברה ממקום כואב וזה לא משנה אם אני מסכים איתו או לא. ממש כמו ילדה מתוקה שהרסו לה את היום הולדת ואת הרגע הכי חשוב בחיים שלה. זה שלה וזכותה ואף אחד לא יכול להתווכח עם זה כי אף אחד לא היה במקום שלה בשביל לשפוט". 

הסרטון של סולטאני מושלם כמו שהוא ואפילו מתעלה על המקור, אבל אם אתם בכל זאת רוצים להיזכר, אתם יכולים לצפות בו כאן. 

וזה לא החיקוי היחיד המוצלח של סולטאני:

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by Or Sultany אור סולטאני (@orsultany)