"טינדר הודו" פרסמו מוקדם יותר החודש סרטון אנימציה מרגש המציג את סיפורן האמיתי של פרייה ומריה, זוג לסביות מהודו שהכירו בזמן תקופה הסגר. בתחילת הסרטון אנחנו פוגשים את פרייה המקסימה, אישה קווירית ממומבאי, יושבת לבד בחדרה, מחליקה ימינה ושמאלה בטינדר. לפתע, היא נתקלת בפרופיל של מירה. חיוך עולה על שפתיה והיא מיד מחליקה ימינה. בום - יש מאץ'. 

פרייה ומירה לא מבזבזות זמן ומתחילות לשוחח בלי בלי הפסקה. בבוקר שאחרי השיחה הקולחת, פרייה מתעוררת ומצפה להודעה  ממירה, אך מתמלאת אכזבה כשהיא מגלה שאין כזאת. אלא שאז מירה מפתיעה בשיחת וידאו, והשאר כמובן היסטוריה. 

"זה כל כך יפה - המוזיקה, הכיוון האמנותי, האנימציה, כל הפרטים מכילים כל כך הרבה אהבה", כתב אחד ממגיבים רבים על הסרטון, שמציג זוג נשים שמנסות לשרוד את הסגר ביחד, מרחוק. "יש הרבה מה לאהוב בדייטים המבוססים על סיפור אמיתי בשנת 2020, כך מירה ופריה הכירו, בטינדר. הן שוחחו בזום, הכירו את בעלי החיים שלהן, הציגו אחת לשנייה את חייהן דרך המחשב, אירחו חברה אחת לשנייה והתחילו משהו חדש ומדהים".

הסרטון הקצר הוא פרי שיתוף פעולה בין בין היוצרת הקווירית "גרייפ גיטר בוקס" והמאיירת הקווירית דיפטי שרמה, יחד עם המוזיאון לסיפורי החלקות קווירי - פרויקט ארכיוני של טינדר שמטרתו "לתעד את מצבי הרוח, המורכבות והחוויות של היכרות קווירית".