סרטון טיקטוק קצרצר ריגש רבים ברחבי העולם משום שתיעד את הרגע בו הפכה בל במבי בת ה-23 לחלק ממשפחת סטיבנסון, שאימצה אותה אחרי שאביה התכחש אליה בגלל שיצאה מהארון כאישה טרנסג'נדרית. 

בתחילת הסרטון, שזכה בקרוב ל-2.5 מיליון צפיות, נראית גרייס היילנד בת ה-20 מוסרת זר פרחים לבמבי, כשעל המסך כתוב "אבא של החברה הכי טובה שלי נטש אותה בגלל שהיא טרנסית, אז זה מה שעשינו!". מיד לאחר מכן, הצטרף לסרטון אביה של היילנד, השחקן האוסטרלי מאט סטיבנסון, כשהוא מחזיק בידו את מסמך האימוץ עליו חתם. "אבא שלי אימץ אותה! הוא תמיד תמך בי לאורך כל הדרך, וכעת הוא רוצה לתמוך גם בה. אנחנו אחיות עכשיו", סיכמה. 

@grace.hylandd

We’re sisters now! @bambifairy  ##trans ##lgbt ##foryou ##adoption ##family

♬ Opportunity - Quvenzhané Wallis

גם היילנד, כמו במבי, היא אישה טרנסג'נדרית. היא יצאה מהארון המגדרי כשהייתה בת 12 ועברה בתמיכת אביה הליך להתאמה מגדרית. לאחרונה, הופיעו השניים בתוכנית האוסטרלית "The Project", בה היילנד שיתפה בתהליך. "עוד כשהייתי בת ארבע הרגשתי שאני בת ואני לא יכולה להסביר את זה", אמרה. "הארכתי שיער, שיניתי את השם שלי והתמודדתי עם כל המחסומים שהיו לי. כשהייתי בת 14 כבר הצגתי את שמי החדש, גם בציבור וגם בבית הספר". 

סטיבנסון עצמו סיפר בתוכנית כי הוא מודע למצבה העדין של הקהילה הטרנסית, והדבר הוביל אותו לאמץ את במבי. "למרבה הצער במדינה שלנו שיעורי ההתאבדות אצל מתבגרים גבוהים וזו טרגדיה", אמר. "בקהילה הטרנסית, בייחוד אצל מתבגרים ומתבגרות, הסיכוי לפגוע בעצמך הוא הרבה יותר גבוה. לא הייתי יכול להישאר אדיש לכך והחלטתי להיכנס לתמונה". 

גם במבי עצמה התייחסה לאירוע המרגש בחשבון הטיקטוק שלה. "יש ימים שאני חושבת על אבא שלי, אשר נטש אותי בגלל שאני טרנסית", כתבה לצד תמונות שלה עם אביה כשהייתה ילדה. לאחר מכן, סטיבנסון מופיע בסרטון וחותם מול עיניה על מסמך האימוץ: "סוף סוף יש לי אבא שמקבל אותי ואוהב אותי כמו שאני". 

@bambifairy

Finally a dad who accepts and loves me for who I am ️‍⚧️ ##dad ##adopted ##trans ##tgirl ##fyp ##family

♬ sign of the times - favsoundds