תנו לה אוסקר: במהלך משחק סופטבול נשים בפרת' באוסטרליה, נפלה לפתע בדרמטיות החובטת שרה ריו על הברך והחלה "להתקפל מכאבים" מדומיינים. בת זוגה שישבה בקהל, ג'סטינה קומנדה, הבחינה במהומה הקטנה ורצה לעברה כדי לבדוק שהיא בסדר, אך ברגע שהגיעה שלפה הפצועה הדמיונית טבעת מנצנצת. 

הרגע המרגש תועד במצלמות והופץ ברשתות החברתיות, ומכל הסיבות הנכונות - הצעת הנישואים הגאה שברה את הרשת. "ההצעה המטורפת ביותר ביכולתי לחלום עליה אי פעם", כתבה המאורסת הטרייה בטיקטוק לצד הסרטון, שזכה שם ליותר מ-6.6 מיליון צפיות ולעוד מיליוני צפיות בטוויטר.  

@jacintacomande

The most epic proposal I could of ever dreamt of✨ I love you endlessly ❤️ ##fyp ##lesbianastiktok  ##gaypride ##lesbiansoftiktok️‍ @sarariou

♬ Happiest Year - Jaymes Young

"אני מחשיבה את עצמי לסבית בליינית וב-41 שנותיי חשבתי שראיתי הכל, אבל לא", כתבה הגולשת אריאן, שפרסמה את הסרטון בטוויטר. וכמו תמיד, גם כאן התגובות כיכבו. "הבן הצעיר שלי ראה את הסרטון, וככה התחלנו לדבר על כך שלפעמים בנות רוצות להתחתן עם בנות ולפעמים בנים רוצים להתחתן עם בנים - וזה לגמרי בסדר", הגיבה גולשת אחת. 

"הדרך היחידה שבה ההצעה הייתה יותר לסבית, היא אם היא הייתה מתרחשת בדייט השלישי שלהן", אתגרה אחת המגיבות את הרף, ומגיבה אחרת הודתה שבתחילה לא הבינה על מה המהומה: "צפיתי בסרטון ארבע פעמים וכל הזמן חזרתי להתחלה מבלי לתת לו להסתיים, כדי לנסות להבין איך היא בכלל נפלה". אבל התגובה הטובה ביותר מבין כולם, שזכתה ליותר מ-130 אלף לייקים, הייתה: "זאת הצעת הנישואים הלסבית ביותר בעולם". תכלס, צודקת. 

@jacintacomande

Answering a few of your questions about our engagement ✨##fyp ##lesbianastiktok ##SimsSelves ##gaypride ##lesbiansoftiktok️‍

♬ Promise Me You'll Always Be Mine - Markus Hughes

בעקבות ההצלחה המסחררת, ג'סינטה פרסמה סרטון נוסף בו ענתה על חלק מהשאלות שהציפו את תיבת האינבוקס שלה. היא סיפרה כי אל המשחק הגיעו בני המשפחה, החברים הקרובים ואפילו מאמן קבוצת הסופט בול, שהיה מודע להצעה המתוכננת. ג'סינטה סיפרה שלא היה לה שום מושג על ההפתעה, ורק מאוחר יותר היא גילתה ששרה ביקשה את ברכתו של אביה לפני ששלפה את הטבעת. מזל טוב לזוג המאושר.