ביל ליונס (77), ג'סי מרטין (68), רוברט ריבס (78) ומיק פיטרסון (65), או בשמם השני, "ההומואים הזקנים", התחילו לפרסם סרטוני רשת העוסקים בכל נושא גאה אפשרי כבר לפני ארבע שנים, אבל בשנה האחרונה הרביעייה התחילה לשבור את הרשת לחלוטין עם סדרת סרטוני טיק טוק היסטריים, ועכשיו הם גם זוכים לתוכנית ריאליטי משלהם. 

אם לא יצא לכם עוד להיתקל באחד הסרטונים המשעשעים שלהם, זה בדיוק הזמן. ההומואים הזקנים מקליפורניה, שהספיקו לצבור עד כה קרוב ל-3.2 מיליון עוקבים בטיקטוק וכ-320 מיליון צפיות מצטברות בסרטונים שלהם בכל הרשתות החברתיות, מפיצים לא מעט אושר בכל רחבי העולם עם אישיות מקסימה וצחוק מדבק. הם משתפים את העוקבים בזכרונות, בילויים ודעות, מגיבים לסרטונים פופולריים, כמו הקליפ הלוהט של ליל נאס אקס "Montero", ואפילו מעניקים לצופים עצות. 

@oldgays Free, proud & gay as can be ️‍ @shakeshack #oldgays #shakeshack #shakeshackpartner #ad #out #free #proud #gay #pride2021️‍ #lgbtq #fypシ ♬ original sound - The Old Gays

באחד הסרטונים שלהם, הרביעייה מתבדחת על כך שהם "המציאו מה זה להיות הומואים". הם סיפרו שכולם הכירו כשהיו שכנים, ועם הזמן הם הפכו לחברים טובים ובהמשך עברו לגור כולם יחד. את תשומת הלב ברשתות הם התחילו לקבל אחרי שהשתתפו בסרטון קידום לגריינדר, אבל התהילה שלהם באמת הרקיעה לשחקים אחרי שהצטרפו לטיקטוק לקראת סוף שנת 2020, אז הסרטונים שלהם משכו את תשומת הלב של סלבס ענקיים כמו ריהאנה, ביבי רקסה, לאנס באס ועוד. 

"התחלנו את הדרך שלנו במאי 2018, אבל הפריצה האמיתית הגיע בדצמבר, אחרי שהצטרפנו לטיקטוק", סיפר ביל מוקדם יותר השבוע בתוכנית האירוח המצליחה "טודיי שואו", לשם הגיעה הרביעייה לשיחה על הדרך שלהם להכרה. 

@oldgays “WE INVENTED BEING GAY” ‍♂️ @pridehousela #gay #lgbt #verified ♬ original sound - The Old Gays

ג'סי הודה בראיון שחייו השתנו מאז שהפך לכוכב ואמר שהחלק הכי טוב עבורו בפרסום הוא להיות מודל לחיקוי עבור אלה שאינם בטוחים לגבי המיניות שלהם, או שאינם מוכנים עדיין לצאת מהארון. "אני שר בכנסייה ופתאום אנשים אומרים לי שהם ראו אותי", הוא נזכר. "זה אפשר לי להיות מי שאני ולא לדאוג ממה שאנשים חושבים. יש עדיין אנשים שלא יודעים מי הם. הם מפחדים מכל זה, וזאת באמת פוקח עיניים. לא תמיד היה לי קול וזה נתן לי הזדמנות ממשית להשתמש בקול שלי ולא לדאוג לגבי מה שאנשים חושבים עליי. בשבילי זה באמת היה ועדיין המסע, אני לא יודע לאן זה הולך אבל אני כרגע בעננים ואסיר תודה להיות חלק מזה".

לשאלה ממה הכי נהנה במהלך הדרך, ענה ביל שהוא שמח מאוד על התגובות החיוביות הרבות שקיבלה הקבוצה מהגולשים. "הדבר הכי גדול הוא לקרוא תגובות כמו 'התעוררנו בבוקר ועשיתם לי את היום'", הוא סיפר והסביר שהוא מנסה להדגיש בפני הצופים כמה המציאות השתנתה עבור להט"ב שהוא היה צעיר. "הדבר הכי חשוב הוא שאנחנו מלמדים אנשים על התקופה לפני 60 שנה בה יציאה מהארון הייתה מאבק אמיתי. לא חשבת בכלל על לצאת מהארון בפני ההורים, למעשה, הרבה הורים שגילו שהילד שלהם הומו היו מעיפים אותם באותו רגע. היום, בגיל 77, זה סוריאליסטי. אני מרגיש כמו דינוזאור". אל דבריו הצטרף רוברט ואמר: "הרבה מהתגובות הן 'אנחנו כבר לא מפחדים להזדקן' ואני חושב שזה דבר ענק". 

אם גם אתם, כמונו, מרגישים שאתם מתחילים להתמכר לקבוצה שסומנה כ"בנות הזהב המודרניות", יש לנו בשורת טובות - מוקדם יותר החודש, דיווח מגזין "וראייטי" כי הרביעייה חתמה על חוזה ועובדת בימים אלה על פיתוח ריאליטי דוקומנטרי על חייהם האישיים והמקצועיים. "אנחנו מאוד נרגשים לעבוד עם ההומואים הזקנים", אמר מנכ"ל חברת BMG שהחתימה את הטאלנטים. "הסרטונים שלהם מהדהדים בקרב צעירים ומבוגרים כאחד והצופים גילו עניין רב לראות את חייהם ברובד אישי יותר, שאנחנו מתכוונים לספק. אנחנו מצפים ליצור סדרה ארוכת טווח, מבדרת ומצליחה שתגרוף מיליוני צופים מכל הרקעים והגילאים השונים ברחבי העולם". ואנחנו לא יכולים לחכות.