>> לקבוצה של mako גאווה בפייסבוק כבר הצטרפתם?

אין תמונה
"תנו לחיות בשקט". אלי

"אני רק עוד ילדה בבית הספר, שעושה מה שילדה בגילה עושה", מספרת אלי, צעירה טרנסג'נדרית מארקנסו. "למה לאנשים יש בעיה עם זה?".

בסרטון מספרת אלי, שמקווה להיות פסיכולוגית ולעזור לקהילה הטרנסג'נדרית, על הקושי לגדול כטרנסג'נדרית ועל הדרך שעברה. "מעולם לא התייחסתי לעצמי כבחור, אבל בתחילת התיכון הגדרתי את עצמי כבחור הומו, כי היה קל יותר להסביר זאת מאשר להגיד שאני טרנסג'נדרית".

"אני לא פריקית"

מאז גיל 3 לבשה אלי שמלות, פאות ועקבים של אמה. "הייתי הולכת בבית וקוראת לעצמי 'שרה'".

"למה קוראים לי לוזרית ופריקית? אני פריקית? אני לא יודעת? אני לא פוגעת באף אדם. אני פשוט רוצה להיות מאושרת עם מי שאני. למה אנשים לא יכולים לתת לי להיות מאושרת? למה לא נותנים לי להיות מי שאני? למה הם מרגישים את הצורך לפגוע בי?. אני בן אדם נחמד, אבל הם לא רואים את זה. הם רואים שאני לא נכנסת להגדרה שלהם ל'נורמלי'".

אלי מספרת, כי הדמות המוערצת עליה היא אלן דג'נרס. "היא אישה חזקה ובטוחה, גאה במי שהיא שלא מפחדת להיות מי שהיא, ולא אכפת לה ממה שאנשים אחרים אומרים".

את הסרטון העלו שני יוצרים גאים צעירים, אליוט לונדון ורוני קרואל, כחלק מפרויקט חדש שיזמו FriendFilm. הסרטון הראשון שעלה סיפר את סיפורו של ג'וזף, צעיר בן 16 שעבר התעללות ומעשי בריונות בבית הספר בגלל נטייתו המינית.

הסרטים עלו באתר אידניגוגו, במטרה לגייס כספים ולהפיק אותם כסרטים באורך מלא שיוקרנו על המסך הגדול.