טיקטוק מלאה בסרטונים שטותיים ואתגרים חסרי תכלית, אבל פעם בכמה זמן צץ לו סרטון מרגש שמלמד את כולם את הכוח העצום שיש לאהבה, קבלה והכלה ללא גבולות ותנאים. סרטון מרגש שעלה בשבוע שעבר לרשת המדיה החברתית וזכה ליותר מ-10 מיליון צפיות, מציג את התגובה המרגשת של אבא שמגלה כי אחד התחביבים של הבן שלו הוא להתאפר. 

הסרטון מתחיל בנער, שמצלם את עצמו מורח על פניו איפור. כמה שניות לאחר מכן, אבא שלו מתחיל לדפוק על הדלת והנער מכבה מיד את האור בחדר, כדי שהוא לא יוכל לראות את האיפור שעל פניו. אחרי שאבא שלו נכנס לחדר, הוא שואל את הבן בספרדית מה הוא עושה וזה עונה לו שהוא מצלם סרטון. ואז - האבא מדליק את האור  ורואה בפעם הראשונה את הבן שלו מאופר ועם ציפורניים ארוכות. כשהאור נדלק, על המסך מופיע הכיתוב "הייתי כל כך מובך". 

@im.mr.petty

Goals ##fyp ##fypシ ##gay ##makeup ##dad ##lgbtq ##lgbtq ##viral

♬ original sound - Elijah Sena

התגובה של האבא לבן המאופר הייתה בלתי צפויה, מחממת לב ובהחלט העניקה לו מועמדות לפרס אב השנה: "זה מה שאתה רוצה לעשות, פאפא?", אמר האב ופנה לבנו בשם החיבה "פאפא". הנער ענה לאביו שיתעלם ממה שראה והסית את המבט הצידה ממבוכה, אבל הוא דווקא בחר להמשיך ולחזק את בנו. "אם זה מה שאתה רוצה לעשות אתה תהיה בסדר - זה בסדר גמור מבחינתי", אמר האבא וניגש לחבק את בנו. "אני אוהב אותך פאפא. אני אוהב אותך. אם זה גורם לך להיות מאושר, תעשה את זה, אבל תעשה את זה טוב. אני תמיד איתך, אני לא אאכזב אותך בשום דבר. תהיה מאושר".

בשניות האחרונות של הסרטון אפשר לראות את הנער חוזר למקומו ומוחה דמעה מהתרגשות, וממש אפשר להרגיש את האבן הגדולה שירדה מליבו, כי עכשיו הוא לא יצטרך להסתיר את מי שהוא או לדאוג שמא ייתפס. הקטע הקצר מציג בדיוק איך הורים לנוער להט"ב יכולים לשפר את הרווחה הנפשית של ילדיהם, רק על ידי אישור קטן, אהבה, חיבה ותמיכה.