>> לקבוצה של mako  גאווה בפייסבוק כבר הצטרפתם?

אין תמונה
משפחת לפווז
משפחת לפווז מקליפורניה מוכיחה כי משפחות גאות הן משפחות חמות ואוהבות, דומות בעצם לכל משפחה אחרת בעולם.

זמן קצר אחרי שהצעה 8 עברה בקליפורניה, ובעצם הרחיקה את האפשרות של זוגות גאים במדינה להתחתן, פתחו ג'יי ובראין ערוץ יוטיוב, בו הם מקפידים להעלות סרטונים פרטיים של משפחתם כמו גם סרטונים של משפחות גאות נוספות. 

לאחרונה עלה בערוץ ביצוע מרגש ומקסים של בתם בת ה-9. השיר "יש לי שני אבות" נכתב במקור בשנת 2006 בהולנדית ובוצע בתחרות אך יחד עם חברת ההפקות שון צ'פין יצרו את הגרסא האמריקנית באנגלית.

סרטון נוסף שעלה בערוץ של השמפחה

"אנו גרים בבית רגיל, יש לי דברים נחמדים בחדר| זה דווקא די בסדר, אנחנו גרים כאן יחד ארבעתנו| אבא ג'יי הוא קצין, אבא בראיין מעדיך להישאר בבית| הם אימצו אותי כשהייתי בת פחות משנה| בראיין מסדר לי את השיער ועם ג'יי אני נהנית לשיר| כשמגיע זמן לישון, המשפחה מגיעה להשכיב אותי| אם אני מקוררת, אז אין מישהו שיוכל לטפל בי טוב יותר מאשר בראיין או ג'יי| יש לי שני אבות, שני אבות אמיתיים, הם קוליים ולפעמים קצת נוקשים. אם הם היו צריכים - שניהם יכלו להיות כמו אמא בשבילי...".

"אנחנו משפחה פרטית מצפון קרוליינה", נכתב בערוץ הפרטי של המשפחה, "או כך לפחות היינו עד שקליפורניה העבירה את הצעה 8. התחלנו להעלות את הסרטונים הללו כדי להראות שקיימות משפחות גאות בקליפורניה המקדשות את ערכי המשפחה והנישואים. אנו מקווים כי הסרטונים הללו ינפםצו חלק מהסטריאוטיפים השליליים הקיימים ביחד למשפחות גאות".

השיר המקורי, כפי שבוצע במופע שירי ילדים בהולנד בשנת 2006.

בשנת 2006 בוע השיר בהולנד. הילד טרנס אופהוף, שכתב ושר את השיר "Ik Heb Twee Vaders" (יש לי שני אבות), כבש את הקהל כששר בגאווה: "יש ילדים שמציקים לי בבית הספר/ אומרים לי: 'ההורים שלך הומואים'/ זה נראה אולי מוזר/ אבל בשבילי זה די רגיל/ יש לי שני אבות, שני אבות נהדרים/ לפעמים קצת קשוחים, אבל תמיד אותי הם אוהבים...".

>> תכנים גאים לילדים: ממה כולם מפחדים?