נתקלתם בפוסטים מעניינים? שלחו לנו בעמוד הפייסבוק

אין תמונה
משפחה של גברים בלבד? הופתענו

מדור חדש בערוץ הגאווה, המחפש את הפוסטים המושחזים שלכם ברשת, נתקל בהתייחסות מעניינת לקמפיין החדש של כללית.

הקמפיין, הפונה למגזר החרדי, מציג משפחה של גברים בלבד. מהזווית שלנו, התרגשנו לגלות שאחרי הקמפיין האמיץ של כללית למען המרפאה הגאה בגן מאיר, יוצאים בקופה בקמפיין לטובת משפחות חד מיניות במגזר.

המגזר החרדי הודיע כי יחרים את הקופה?

שיטוט מהיר גילה כי שמחתנו הייתה מוקדמת: לא חרדים ולא יער - מסתבר שהקמפיין החדש אינו אלא חלק מהאופנה החדשה-ישנה של הדרת נשים במגזר החרדי.

הפוסט שעורר את תשומת ליבנו לקמפיין העצוב, אותו העלה לפייסבוק יואב ברלינר, נכתב: "שערורייה במגזר החרדי, לאחר שהתברר כי שירותי בריאות כללית מציגים בעלונם משפחה של גייז. החרדים הודיעו, כי יחרימו את קופת החולים לאלתר - עד שיציגו זוג סטרייטי (בלי נשים)".

אחרי שאספנו את עצמנו מהרצפה מרב צחוק, התפננו לקרוא את תגובת כללית שהחזירה אותנו למציאות.

אין תמונה
"פועלים לפי הכללים החלים על החרדים" - תגובת כללית

"מדובר בפלייר שקיים אך ורק במרפאות למגזר החרדי", כתבה בתגובה קרן מקופת החולים בעמוד הפייסבוק. "חובתנו כארגון בריאות היא לתת לכל אזרחי ישראל נגישות מירבית למידע", כתבה קרן והוסיפה כי "בפרסומים של כללית למגזר החרדי, אנו פועלים לפי הכללים החלים עליהם - כמו כל ארגון אחר". קרן סיימה בציינה, כי מגזר הנשים חשוב מאד למרפאה, ובכל פרסום אחר הנשים דווקא מובלטות בגאווה.

נטלי ממשרד הדוברות מסרה, כי קופת חולים כללית פונה בשפה הרלוונטית לקהל היעד. "כשמפרסמים במרפאות חרדיות, צריך לפנות בשפה שיבינו אותנו. המטרה שלנו היא להגיע לאותה אמא שבנה קודח מחום שתדע לקבל את השירות הנכון. 

"הכללית משרתת מגוון רחב של אוכלוסיות ומטרת המידע היא לקרב את השירותים אל הלקוחות על מנת שלא ימנע מהם טיפול רפואי חיוני, כמובן שאין כל כוונה לפגוע ברגשותיו של ציבור כזה או אחר".

ראוי לציין, כי כללית פונה לקהלים שונים בהתאם להם. בעבר פנתה גם לקהילה הגאה בקמפיין ייחודי. "יש לנו מרפאה גאה בן מאיר - שם לא תתקלו בפרסומות כאלה". דווקא פרסומת כזו עשויה להתאים שם, לא?

נתקלתם בפוסטים מעניינים? שלחו לנו בעמוד הפייסבוק

>> לקבוצה של mako גאווה בפייסבוק כבר הצטרפתם?

>> היכנסו ותיהנו מכתבות נוספות בערוץ הגאווה