mako
פרסומת

סטארבקס מציגה: פרסומת מרגשת על נער טרנסג'נדר

ענקית הקפה שחררה פרסומת חדשה שעוקבת אחר נער טרנסג’נדר שמתכווץ באי נוחות שוב ושוב, כשפונים אליו בשמו הקודם, "ג’מה". בוקר אחד הוא עובר בסניף של סטארבקס, וכששואלים אותו בדלפק מה שמו, הוא עונה לבסוף, "ג’יימס", כאילו הוא מנסה אותו בפעם הראשונה. צפו בסרטון המעצים

דרור בלילטי
mako גאווה
פורסם:
סטארבקס מציגה: פרסומת מרגשת על נער טרנסג'נדר
“קמפיין ‘מה השם שלך?’ חוגג את האקט הייחודי הזה" | צילום: יוטיוב , יוטיוב
הקישור הועתק

הצד הבריטי של ענקית הקפה האמריקאית סטארבקס הוציא בשבוע שעבר פרסומת חדשה, חמודה ומעצימה לקהילה הטרנסית, כחלק מן הקמפיין הנוכחי שלהם "מה השם שלך?”. הפרסומת נפתחת עם צילום תקריב של צמיד בצבע הדגל הטרנסי, וממשיכה כשהיא עוקבת אחר נער טרנסג’נדר, כשהוא שוב ושוב מתכווץ באי נוחות כאשר פונים אליו בשמו הקודם, "ג’מה" - ברישיון הנהיגה, בחדר ההמתנה, בשיחות טלפון ובין חברים ומשפחה.

בוקר אחד הוא עובר בסניף של סטארבקס, וכששואלים אותו בדלפק מה שמו, הוא עונה לבסוף, "ג’יימס", כאילו הוא מנסה אותו בפעם הראשונה.

“לשאול לקוח לשמו ולרשום אותו על הכוס ולהקריא אותו זהו סימן להכנסת האורחים שלנו. זהו חלק מהחוויה של סטארבקס, ומה שיוצר רגע של חיבור בין הבריסטות שלנו ובין הלקוחות”, נכתב באתר החברה, “קמפיין ‘מה השם שלך?’ חוגג את האקט הייחודי הזה, והמשמעות שיכולה להיות לו לא.נשים טרנסג’נדר* ושונים מגדרית, כשהם משתמשים בשמם החדש בציבור".

הקמפיין זכה להרבה אהדה וביקורות טובות מהקהל בממלכה המאוחדת, וסטארבקס, כפי שנדרש מקמפיינים שמעוניינים לא לחטוא בקוויר-בייטינג, כעת עוזרים לגייס 100,000 ליש"ט לארגון "מרמיידס" הבריטי, התומך בנוער טרנסג’נדרי.