גיליון הטלוויזיה של מגזין ניו יורק לחודש יוני הוקדש לבידור החדש שכובש את אמריקה: דראגבמגזין הוכרז על לא פחות מלידת טיפוס חדש של כוכבת פופ אמריקאית – מלכת הדראג. לגיליון הטלוויזיה יש 37 שערים שונים, שעל כל אחד מהשערים מופיעה מלכת דראג שזכתה בתואר. המלכות כולן יוצאות מרוץ הדראג של רופול, שבמשך 11 עונות הביאה לקדמת הבמה מעל למאה מלכות מרחבי ארה"ב, חלקן מהגרות משאר קצוות הארץ.

מתיו שנאיר כותב את מאמר הפתיחה, ומנסה להגדיר מחדש את הדראג, לפחות בקונטקסט של מרוץ הדראג של רופול, כבידור ספורטיבי הכובש יעדים של תקשורת ההמונים מחוץ לקהילה הגאה.

לחצו על פליי לצפייה בעוד שערים:

View this post on Instagram

A post shared by New York Magazine (@nymag) on

מצד שני, מאמר של א. אלכס יונג מציג את הצדדים השליליים של הדראג בעידן פוסט-קווירי, ונזכר במה שהלך לאיבוד מאז שתת-התרבות של הדראג הפכה לפופ: "אנו חיים בעידן פוסט-טרגי, פוסט-קאמפ ופרו-פילטר של דראג, שביתו בעמק האל-ביתי".

שלושים ושבעת השערים נעשו בקריצה לגיליון ארכיוני של המגזין משנת 1979, שכותרתו "הרבנים החזקים ביותר בניו יורק". מנהלת הצילום גודי קוון האמינה שלכל אחת מנושאי הכתבה מגיע סיכוי להיות בשער המגזין, ולשם כך שכרה את הצלם המפורסם מרטין שולר לצלם את 37 הפורטרטים.

>> כל התמונות ממצעד הגאווה 2019

>> אירועי הגאווה 2019: כל הכתבות

>> 11 אייקונים להט"בים בוחרים את היצירה הגאה של השנה

"המגזין היה בעיצומה של עבודת מחקר על מתחרות מרוץ הדראג של רופול", מספרת קוון. מרטין שולר היה מעוניין מאוד בתרבות השוליים הזו, וביצירת פורטפוליו של המלכות שפקדו את דראג-קון בלוס אנגלס: "השער מכיל פורטרטים של הופעות, בעוד שתוך המגזין מכיל תמונות תקריב עם קשר עין ישיר. השילוב הזה יוצר פורטפוליו שבכוחו לשנע שתי נקודות מבט - אחת שמשחקת בכוח הקלאסי של הדיוקן, והשנייה שלוכדת את סטטוס כוכבת-העל בתרבות פופ".

View this post on Instagram

A post shared by New York Magazine (@nymag) on

View this post on Instagram

A post shared by New York Magazine (@nymag) on

View this post on Instagram

A post shared by New York Magazine (@nymag) on