גייז ידועים כבזבזנים לא קטנים, כבעלי פוטנציאל צריכה רב ומודעות למותגים ולאופנה. בכל מחקר שנערך בשנים האחרונות עולה, כי הומואים צורכים יותר אלכוהול, מטיילים יותר בעולם, מעשנים יותר, בקיצור, מזיקים לבריאות שלהם יותר מכל אוכלוסיה אחרת. המסקנה היתה אמור להיות ברורה: מדובר בקהל היעד האידיאלי לחברות הפרסום.

יחד עם זאת, בארץ, עדיין נדיר למצוא פרסומות שפונות לקהל הגאה. נכון, מי לא זוכר את הפרסומת בכיכובו של מיקי בוגנים ל'מחסני תאורה'? (ואת הדיון שבא בעקבותיה), ורק לאחרונה יצאה 'קסטרו' בפרסומת שהכניסה מוטיבים גאים בולטים ומבורכים, אבל עדיין, נראה שהומואים ולסביות לא מעניינים מספיק את משרדי הפרסום והמותגים המובילים, שבוחרים להיכנע לפחד ולעשות כמצוות הרב.

בעולם, לעומת זאת, לא מפחדים. חברות גדולות וקטנות מפרסמות להומואים וללסביות בלי להתנצל, מציגות שני גברים מתנשקים, שתי נשים מפלרטטות, ומוצאות איך לתבל את המסרים בסקס- אפיל מתפרץ (גם כשמדובר ברוטב לסלט). אז עד אשר החברות בארץ ירימו את הכפפה, החלטנו ללקט עבורכם, ועבור משרדי הפרסום, את הפרסומות הגאות היפות והסקסיות מהעולם. יש מה ללמוד.

1. פילדלפיה: לא סתם יש שם את פעמון החירות

המפרסם: התיירות הגאה לפילדלפיה
הסלוגן: "Get Your History Straight and Your Nightlife Gay"
מדינה: ארה"ב
שנה: 2004 

2. סילבר ג'ט: לסביות חוגגות בשירותים של המטוס

המפרסם: חברת התעופה Silver Jet
הסלוגן: "The First Airline to Have Women Only Loo's"
מדינה: אנגליה
שנה: 2007

 

3. רוטב מרמייט: אפשר להתחיל להשפריץ

המפרסם: רוטב MARMITE
הסלוגן:  "You Either Love it or Hate it"
מדינה: אנגליה
שנה: 2003

 

4. ליוויס: לוי שטראוס מתהפך בקברו

המפרסם: Levi's
הסלוגן:  "Live Unbuttoned"
מדינה: ארה"ב
שנה: 2008

5. ליוויס: שטראוס מתהפך לצד שני

המפרסם: Levi's
מדינה: ארה"ב  
שנה:
2007

6. ג'וני ווקר: מתחת לחופה שלך

המפרסם: Johnny Walker
הסלוגן: "Every Revolution Starts With a Splash of Red"
מדינה: אוסטרליה
שנה: 1997

7. דולצ'ה גבנה: דחוף את יד וגלה מה השעה

המפרסם:Dolce & Gabana
מדינה: ארה"ב
שנה: 2006

8. בירה מילר: אל תפספסי את ההזדמנות

בירה Miller
הסלוגן: "Never Miss a Genuine Opportunity"
מדינה: ארה"ב
שנה: 2001

9. רוטב Heinz לזוגיות בריאה

המפרסם: רוטב Heinz
מדינה: אנגליה
שנה: 2008

10. רנו: אל תשכחי להוריד את הסרט מהעיניים בזמן נהיגה

המפרסם: Renault
הסלוגן: "Drive the Change"
מדינה: איטליה
שנה: 2010

>> לכתבות נוספות בערוץ, היכנסו